אם קניתי בשידרוג

ב ן 21

New member
אם קניתי בשידרוג

מאורנג מכשיר, במרכז שרות אני יכול לבטל תעיסקה תוך 14 יום? או לא? מישהו קרה לו כזה דבר?
 

3D fly

New member
אתה יכול לבטל עד יום עסקים אחד

שזה אומר אותו יום שקנית ועוד יום נוסף
 
הלו הלו

אני מקווה שלא קנית את ה 410 תקרא למטה בשרשור שלך. כואב לנו על קניה כזו. רק אם אתה בטוח שתגלוש 3 שנים , הרבה כל יום , אז אולי זה טוב. כי הרי אתה הולך לשלם על גלישה , מראש , 3 שנים בכל מקרה , אם תקנה. גם אם תתחרט , וגם אם יאבד המכשיר אתה תמשיך לשלם 3 שנים על המכשיר ועל גלישה.
 
ביטול עסקה

"14 יום" זהו ביטול לעסקה טלפונית ( עסקה מרחוק ) כשלא נעשה שום שימוש במכשיר והכל באריזה המקורית. עסקה שנעשת ע"י קניה ישירה , לא חייבים לבטל אותה בכלל. המוכר יכול להתנגד . כמו לשמל להגיד שעכשיו הטלפון משומש ולא ניתן למכור אותו כחדש. בקיצור , אתה תתקשה לבטל עסקה ללא סיבה. מה שאני עושה במצבים כאלה , הוא למצא סיבה , או אפילו לשקר , שהובטח לי משהו אחר. כמו למשל , פרטים שבאתר הבית שלא נכונים. או הבטחות שהובטחו לי במרכזי השירות. או לטעון שהטלפון הגיע משומש. או לאיים בניתוק , אם זה רלוונטי. בהצלחה .
 

ב ן 21

New member
אז ככה

המכשיר לא כמצופה הוא אמנם נוקיה אבל נורא איתי, לבן אדם היה מכשיר 8310 ונאבד לו ומכרו לו 6101 זה המתקפל אם אנטנה והוא אחד שמדבר הרבה, הוא קנה אותו ביום חמישי וכבר דיבר איתו 3 שעות בערך הבעיה שזה לא נח לו גם הגודל וגם האיתיות, אז אתה אומר שאין מצב להחזיר תמכשיר?
 
יש מצב להחזיר

תמציא תירוצים. שהובטח לך כך וכך ואין למכשיר , ל 6101 את מה שחשבת או את מה שהבטיחו. תדבר על MP3 שאין לו. תגיד להם שיש לו מלא תקלות. הכי חשוב שתמציא סיפור מושלם , שתוכל לשלוף תשובות. תכתוב שהובטח לך מצלמה במכשיר וכו'. תתחיל כבר עכשיו , הזמן עובד לרעתך.
 
הצעה

אני מבין שיש לו מצלמה , אז אפשר לטעון שהמצלמה היא פחות טובה ממה שהובטח ( כנראה שיש לו 0.3 , לא ? ). נכי כדאי ללכת על ה MP3 כי כתוב בפירוש שיש לו ואני מבין שמדובר רק על הצלצולים . אתה יכול לטעון שהוטעת עם ה MP3. אבל אתה צריך לקחת מכשיר עם MP3 במקרה ותבחר בטענה הזו.
 

ב ן 21

New member
דווקא

העברתי לו MP3 של 10 קילוביט וזה עבר אני כבר ימצא משהו
 

ב ן 21

New member
וזה שאחרי כמה שניות

אחרי שפותחים תמכשיר רק אז הוא עונה? זה גם כבד? אגב זה כתוב במדריך למישתמש
 
מה הקשר?!

דיברו פה על הממשק. ואם זה מפריע, אפשר ללחוץ ישר על הsend. זה אכן דבר תמוה, אבל זה לא שיקול לגבי קניה. ה6101, מכשיר מעולה!
 

ב ן 21

New member
זה גם נכון

לפי דעתי, נוקיה צריכים להוציא גירסא חדשה למכשיר הזה שיהיה יותר מהר
 
למעלה