אם מישהו יכול לעזור

אריק109

New member
אם מישהו יכול לעזור

לקורסים הבאים מה הרקע התיכוני הנדרש או האם אשנב למתמטיקה תורם להם? 1. חדווא 1 2. מתמטיקה בדידה 3. אלגברה ליניארית תודה מראש למי שעונה
 

נופרבלע

New member
מתחילים את הכל מאפס

לפחות עד כמה שאני יודעת.. אני עשיתי את הקורסים האלה שנה שעברה (הייתי בכיתה ט') ועוד לא התחלתי את החומר של הבגרות. בחדווא גם מתחילים את הכל ממש ממש מהתחלה,אבל שווה לדעת את החומר הבסיסי לפני זה רק יקל. בליניארית ובדידה?גם..מלמדים מהתחלה... יכול להיות שמישהו חולק עלי:)
 
אריק...

לא ענו לך על זה בערך... 4258 פעם..? אחי! אתה מתחיל ללמוד! זה צעד חשוב בחיים! אבל זה עדיין לא ברמה של חיים ומוות! צא מהלחץ! בחר מוסד, תתחיל ללמוד,קח את הקורסים שאתה רוצה, מקרה הכי גרוע לא תעשה את הבחירה הכי טובה שיכולת באותו זמן! אבל די עם הלחץ!
 

אריק109

New member
מה נראה לכם הכי קשה מבין 3 הקורסים האלה

תעשו טובה תענו זה מעניין
 

נופרבלע

New member
כולם סבילים

בדידה וליניארית זה קל חדווא הוא היותר קשה מבין השלושה
 

נופרבלע

New member
לא

לא נראה לי שזה קורס עם 90% נכשלים. אולי הוא מסנן מכיוון שזה בשנה הראשונה אבל הוא קל
 

just me222

New member
מה זה קל?

זה לא קורס כבד, אבל גם אי אפשר לטעון שלכולם יהיה קל. בגרות זה ביזיון מכאן שזה לא כמו בגרות ואני מציע לך לזכור שזה מאוד אינדוודואלי.
 

BlackBamba

New member
לשואל: חדווא 1? לא אינפי 1?

מה מספר הקורס שאתה מתכוון אליו? חדווא 1 (בניגוד לאינפי 1 ושות') לא קשה יותר בהשוואה לשאר שציינת. + לדעתי (הצנועה) בדידה בכלל לא קל => לא צריך להכנס לפניקה מפני הקורס, אבל קל הוא לא.
כמובן שתלוי למי... כל אחד וטעמו גם במתמטיקה. אתה יכול לעיין בספרים לקבל מושג ראשוני מאוד לגבי אופי הקורסים השונים. הערה: אל תנסה "ללמוד" תוך כדי העיון, אלא רק לרפרף + אתה יכול לראות מבחנים וחומר נוסף ולהתרשם.
 

אריק109

New member
החומר לבגרות הוא בדיחה?

זה מעניין... מה בדיחה בזה...בוא תאמר לי מה כזה הבדל אדיר סתם מעניין אותי כולם אומרים החומר לבגרות הוא בדיחה החומר לבגרות הוא באמת יחסית דיי קל לא משהו מיוחד, אבל מה זה הזלזול הזה ולומר שהוא בדיחה... נו אז החומר באקדמיה קצת יותר מופשט וקצת יותר מוזר... נו אז מה..
 

נופרבלע

New member
דבר ראשון אני בת

ההבדל הוא אכן אדיר. תעשה קורסים ותבין כמה הוא אדיר. אני לא מזלזלת(או אולי כן,קצת) אבל החומר לבגרות הוא זוועה. משרד החינוך לא מכבד את עצמו ואותנו כתלמידים.
 

just me222

New member
תלמד בחודש מה שתלמד בבצפר בשנה

על הרמה- לא יודע לתאר, פשוט תגיע ותראה. אבל סך הכל לא צריך להלחץ יותר מידי, אלא לנסות להתאים את עצמך לקצב/רמה.
 
למעלה