אם מישהו יכול לעזור- אשמח מאוד
אהלן. ניגשתי בדצמבר וקיבלתי ציון לא מספיק כדי להתקבל לאן שאני רוצה. חשוב לי לגשת שוב, אבל הבעיה היא שתעבור חצי שנה רק ביולי, דבר שמהווה בעיה ענקית (!!!) כי ההרשמה מסתיימת לפני כן (פברואר? אפריל? מישהו???) אבל יש דבר שלא אוותר עליו- להתחיל ללמוד כבר באוקטובר 2005 הקרוב... תגידו לי אם אני חולמת- חשבתי לעמוד למרכז הארצי על הראש (מכתבים, טלפונים, שיחות וקשרים) כדי לנסות לשכנע אותם שיתנו לי לגשת כבר באפריל (לפני שתעבור חצי שנה), ואז יש סיכוי יותר גדול שהאוניברסיטה תקבל את הציון לפני הסגירה הסופית... אני הוזה או שיש סיכוי??? אהיה מאושרת אם תגידו לי מה אתם חושבים....
אהלן. ניגשתי בדצמבר וקיבלתי ציון לא מספיק כדי להתקבל לאן שאני רוצה. חשוב לי לגשת שוב, אבל הבעיה היא שתעבור חצי שנה רק ביולי, דבר שמהווה בעיה ענקית (!!!) כי ההרשמה מסתיימת לפני כן (פברואר? אפריל? מישהו???) אבל יש דבר שלא אוותר עליו- להתחיל ללמוד כבר באוקטובר 2005 הקרוב... תגידו לי אם אני חולמת- חשבתי לעמוד למרכז הארצי על הראש (מכתבים, טלפונים, שיחות וקשרים) כדי לנסות לשכנע אותם שיתנו לי לגשת כבר באפריל (לפני שתעבור חצי שנה), ואז יש סיכוי יותר גדול שהאוניברסיטה תקבל את הציון לפני הסגירה הסופית... אני הוזה או שיש סיכוי??? אהיה מאושרת אם תגידו לי מה אתם חושבים....