אם מוצר נשמע מצויין לאוזניך

אם מוצר נשמע מצויין לאוזניך ../images/Emo9.gif

אבל, מקבל ביקורת בינונית במגזין אודיו, או שהמדידות אינן טובות, או שרמת הגימור שלו בינונית, האם הדבר מהווה בעיה עבורך? תומר צין
 

מני.ת

New member
כלל וכלל לא ../images/Emo13.gif

אם הצליל ערב לאזני , אף ביקורת לא תשפיע עלי. לגבי רמת הגימור, עדיין לא נתקלתי במוצר שיתן צליל טוב ושיראה רע.
 
אחד לאחד

לעניין הביקורות במגזינים: ראיתי כבר כמה וכמה מוצרים ברמה ירודה למדי, שזכו לביקורת אוהדת במגזינים. יותר מזה: הרבה פעמים מצאתי חוסר קורלציה מוחלט בין ניצוח המוצר לתוצאת האמת שלו. כלומר: גם אם היה המכשיר טוב, הוא נשמע שונה במציאות מכפי שתואר במגזין. מה שעורר אצלי את הצחושה שבחלק מהמקרים המבקרים אפילו לא שמעו את המכשיר הנ"ל. לגבי עיצובו - ה-RM9 הישן שלי נראה נורא, אבל זה לא הפריע לו להיות המגבר הטוב ביותר בהיסטוריה של הבית שלי. מגבר ה-CHALLENGER של החברה הגרמנית Audiovalve נראה זוועה, אבל נשמע כמו מליון דולר. לעומת זאת, יש אינספור מוצרים שנראים כמו מיליון דולר, אבל נשמעים זוועה. שמעתי בסין רמקולים נוראיים, שעבודת העץ שלהם היתה פשוט מדהימה, והכל נראה והרגיש שם כמו מיליון דולר. כך שזהירות נחוצה בעניין. אתמול העיר מרטין שהפרה שלי לא נראה מי יודע מה. זה די נכון, אבל למי אכפת? מישהו ראה פעם את ה-BC2 של BLUE CIRCLE? זוועה בהתגלמותה. אבל מי ששמע ט=אותו אפילו פעם אחת, יבין שזה לא משנה. שלא לדבר על ה-CASPIAN. התגלמות הזוועה העיצובית IN THE FLESH. איך אמרה פעם אמא של אהובה עוזרי? "לא חשוב השירים, העיקר הנימוס" והמבין יבין. יום טוב יונתן
 

Croc

New member
הכל עיניין של טעם......

אני דווקה אוהב את מראה של קספיאן. ועוד לא יצא לי להיתקל במגבר מנורות שלא אהבתי איך שהוא נראה (בתנאי והוא לא במצב מוזנח). גנאדי
 

Croc

New member
../images/Emo45.gif אני דווקא........

נתקלתי בכמה דוגמאות הפוכות של מוצרים "מעוללים" בכל הביקורות אבל לי הם נשמעו רע. גנאדי
 

horn

New member
אני מסכים עם גנאדי.הבעיה היותר

גדולה היא שנתקלתי במכשירים מאד יקרים שקבלו ביקורות מדהימות ונשמעו פשוט זוועה.הדוגמה הבולטת הייתה המרנץ CD7 שנשמע כמו קומפקט של לנקו (בעצם פחות טוב).
 

hornless

New member
ממש לא.אחד מחברי הפורום הבכירים

המליץ לי לשמוע את הCD7 בטענה שזהו "הקומפקט הכי אנלוגי ששמעתי בחיי" (והוא שמע די הרבה) כמוכן נטען שהוא ממש נשמע "כמו פטיפון". כמו פטיפון? אולי עם ראש קריסטלי משנות ה-40.גם לאחר שחייתי איתו מס' ימים וכבר לאחר מס' שעות שהוא היה מחובר לחשמל לצורך ההאזנה, נוכחתי מה גודל התרמית/אכזבה שבאה בדמות סאונד דו מימדי,מחסור בבאס תחתון ופרטים(המכשיר נשמע סתום לחלוטין). ובהשוואה לטרנספורט והממיר של THETA (בני 5 שנים) שהיו בבעלותי אז ושנמכרו במחיר זהה כחדשים,היו לי ציפיות שממש לא התממשו בשום תחום. הTHETA גבר עליו בכל תחום בצורה ברורה (עומק וגודל הבמה,פירוט,באס וכו'). הCD7 הזכיר לי יותר את הרוטל 965 הותיק ולא התקרב בביצועיו למכשירים ברמת מחירו.
 

danaya

New member
הניק החדש קצת מדכא../images/Emo7.gif

אני למזלי לא נפלתי סיפור דומה כמעט קרה לי עם אותו מכשיר באתי בהיתלהבות להשמעה - ואללה לא מריח לא מסריח ובאמת המגזינים היללו את הדבר הזה
 

Croc

New member
למה שינית?.........

את הניק? אהבתי את האירוניה שבמהלך הזה אבל עדיין יש לך הורנים קטנים של הטוויטרים......
 

Croc

New member
עוד לא ראיתי........../images/Emo182.gif../images/Emo182.gif

ביקורת צוננת אחת, שלא לדבר על ביקורות גרועות, על מוצרים של מרנץ, ארקאם ו-MUSICAL FIDELITY. את MF לא יצא לי לשמוע אף פעם, אבל בכמה דוגמאות של מרנץ וארקאם נתקלתי - ו הם נשמעו לי רחוקים מאוד ממשה שדובר עליהם בביקורות. גם FMJ 23 זכה לביקורות מצויינות - מארטין, מה אתה אומר עליו? בקיצור, הסיפור הידוע של PR. אה, כמעט שכחתי, כדי שלא תגידו שאני צבוע ודו-פרצופי - גם על B&W לא ראיתי אף ביקורת גרוע, לאמרות שיש לא מעט אנשים שחושבים עליהם לא כל כך טוב. גם על KRELL ו-MERIDIAN לא ראיתי ביקורות גרועות - אבל כאן לדעתי זה גם בגלל איכויות הציוד ורק PR. גנאדי
 

MartinHSabag

New member
ביקורות לא יכולות להיות תלושות...

צריך לזכור שביקורת על מוצר צריכה להיעשות אל מול איזהשהו רפרנס באותה רמת מחיר. רק ככה ניתן לאמר האם המוצר טוב או לא. לגבי ה-FMJ23 - זהו מכשיר טוב, שלא תבינו לא נכון, אלא שלי לא היה שווה להשקיע פי שלוש ממה שיש לי כיום בשביל מה שהוא נתן ( אני לא שמעתי כל הבדל במערכת שלי בינו לבין הארקם CD72T שלי). לגבי B&W - אני חושב שהם נותנים תמורה מצויינת למחירם אבל לא בארץ (לא יודע אם זה בגלל יבואן חמדן או מיסוי או אנא ערף) וכמובן למי שאוהב את גוון הצליל שלהם - בריטי אנליטי וקר משהו. בארץ, יש אלטרנטיבות אולי טובות יותר במחירים של B&W, אני משוכנע שאם מחיריהם היו דומים למחירי חו"ל הם היו הרבה יותר נפוצים. לי אישית אסטטיקה מאוד חשובה, בינתיים, המערכת נמצאת בסלון והיא אולי, לב הסלון ןלכן איך שהיא נראית מאוד חשוב לי (כמובן לא על חשבון איכות הסאונד במגבלות התקציב שלי) אבל אם איזהשהו מוצר יישמע מעולה אך ייראה רע (ע"ע מרידיאן) אין סיכוי שהוא ייכנס אלי הביתה.
 

ש.פ.ד

New member
ראיתי כל כך הרבה ביקורות רעות

על Arcam Mission ודומיהן (וביקורות רעות מוצדקות - לצורך העניין). על ה- A65 וה- A75 הקודמים אמרו שהם מגברים "משעממים" (אמת!) על סדרת ה- M5x של Mission עוד לא מצאתי ירחון אחד שיגיד מילה טובה (וגם אין סיבה לומר...). אי התאמות עדיין מתרחשות לרוב. הדבר גם צפוי, לאור העובדה שמדובר בסוגיות מאוד סובייקטיביות. אני לעולם לא יפסול מוצר על בסיס ביקורת רעה, או ירכוש מוצר בשל ביקורת טובה. אבל - בכל מקרה שגליתי שאני מאוד אוהב מוצר שקבל ביקורות רעות, אני מקשיב לו שוב, בעיון, ובהתייחס לפרטי הביקורת. יכול מאוד להיות מצב שלמוצר יש מגבלות שלא התעוררו במקום ובסטאפ בו שמעתי אותו, אבל הן תתעוררנה בביתי, ואולי בסטאפ הבא שאני מתכנן...
 

ron99

New member
לא מהווה שום בעיה-שומעים ואם נהנים

אז קונים. דוגמאות עיקריות למוצרים שהיו לי נהניתי מהם מאוד - אולם קיבלו ביקורות צוננות. מגבר - פרה/פאןןר NAIM 90/92 קומבניציה אדירה. לפי דעתי המגבר למי שמתחיל את עולם ההיאנד הטרנזיטורי. רמקול - PROAC TABBELTE 2000 SIG - שרכשתי מיגאל סבו (מיד שניה) רמקול מדהים שקבלתי עליו מחיר מצוין (ושרות מעל ומעבר). שוב שני המוצרים הללו קיבלו ביקורות מאוד לא מחמיאות במגזינים - בעיקר הNAIM - אולם כל מי שהחזקי הם (אנשים פרטים) נתנו בקורות מדהימות.
 
למעלה