אם למישהו שעושוק במיסטיקה קוראים

זוהי

New member
אם למישהו שעושוק במיסטיקה קוראים

מיסטיקן ולמי שעושק במגיה קוראים מאגיסט או מאגיסטר איך קוראים למישהו שעושה טלקנזיס טלקניזסטן ? טלקנזיסמן ? זוהי שעוד מעט תנפץ את האגרטל הזה
 

Zipadidoda

New member
טלקנזיס זה יותר

תת קטגוריה של נושא גדול אבל כן כמו טלפתיה טלפתיסט טלקנזיס טלקנזיסית לא יודע מה זה משנה? :) אחד שעושה טלקנזיס :)
 

white crane

New member
זוהי...

אני לא יודע אם זה מה שאת מחפשת לשמוע (או לקרוא ) בעצם, אבל פשוט כיף לקרוא את ההתייחסויות שלך. אולי זו חירפון אמיתי ( לא ישנה כבר שלושה ימים בהחלט יכול להשפיע) או שזה חוש הומור ציני ונהדר. אבל פשוט מעלה חיוך. ומה זשה משנה באמת איך קוראים לזה. לי קוראים נגיד עגור לבן, וזה מכיל כל כך הרבה יותר מ:- קורא בקלפים , וגם טארותיסת, הילר, מדיטציוניסט, וכו... טוב אבל אני כבר זקן(28) ומנסה להתגבר על ההגדרות העצמיות שלי. טוב אני מתחיל להתפלסף ולכן אפסיק. זוהי חוויה נחמדה למרות הכל
 

זוהי

New member
יו.......

אנשים - מסיבה אצלי בבית בירה חינם..... ואי - חושבים שאני מצחיקה אני.... אחת שהורסת בדיחות לא משנה כמה הבדיחה שווה - יוצאת מהפה שלי ומאבדת טעם אור הצפון - תקנאי חחח - סתם ממי תודה עגור - נרשם.... ועכשיו אני שולחת לכל מי שאני מכירה מה כתבת - אני מצחיקה לפחות מישהו מבין את ההומור היבש שלי חי חי חי זוהי
 

זוהי

New member
נו.......ככה מבריזה

כבר 10 דקות אני שם...... הרי אפ זוהי שלא אוהבת את הצ`אט של תפוז
 

זוהי

New member
ת-פ-ו-ז-!

אוףףףף אני מנסה להתחבר לצ`אט וכל שם שאני מכניסה לא חוקי אור הצפון והנווד מצטערת - מקווה שנהנתם לבד זוהי ששוב מוצאת את עצמה בלי תעשוקה
 

זוהי

New member
תזכירו לי להגיש נגדם תביעה...

חחחחח זוהי <בעסה שעד שאנחנו מחוברים אני לא יכולה להכנס לצ`אט>
 

זוהי

New member
מיד קחי חזרה מה שאמרת עכשיו!!!!

שלחתי אילך בערך 50 מיילים בשבוע האחרון - ואפילו תשובה אחת לא קיבלתי האס`ק שלי מוצף וירוסים - אז לא שווה את המאמץ בכלל זוהי
 
ווואווווו סורי גדול -גדול....

האי מייל הרשון להלן הוא לא בשימוש וגם לא עובד... סורי ,לה לא אמרת? האי מייל שעובד...: [email protected] שכחתי לשנות את הפרטים...ואני גם לא זוכרת את הסיסמה..ולא יכולה לקבל אותה כי הכתובת ינתתני לתפוז לא טובה...חחח... בציפייה לאי מייל מהצינית אור הצפון
 

זוהי

New member
עכשיו היא אומרת לי.....חה!

אז מה שאת אומרת זה ששלחתי את כל זה לשומקום?!?!?! מצבי מדרדר זוהי <חחח - מקווה שאין לאפחד את הכתובת הזו - מסכן>
 

זוהי

New member
וכן אמרתי........

תבדקי עמוד קודם...... כתבתי אור הצפון תבדקי את המייל שלך - פעמיים!!! איפה שכתוב את כל השיחה ה....על טלקנזיס והחסות <חחחח - לא שכחתי עוד אני חייבת לך>
 
למעלה