זוהי...
אני לא יודע אם זה מה שאת מחפשת לשמוע (או לקרוא ) בעצם, אבל פשוט כיף לקרוא את ההתייחסויות שלך. אולי זו חירפון אמיתי ( לא ישנה כבר שלושה ימים בהחלט יכול להשפיע) או שזה חוש הומור ציני ונהדר. אבל פשוט מעלה חיוך. ומה זשה משנה באמת איך קוראים לזה. לי קוראים נגיד עגור לבן, וזה מכיל כל כך הרבה יותר מ:- קורא בקלפים , וגם טארותיסת, הילר, מדיטציוניסט, וכו... טוב אבל אני כבר זקן(28) ומנסה להתגבר על ההגדרות העצמיות שלי. טוב אני מתחיל להתפלסף ולכן אפסיק. זוהי חוויה נחמדה למרות הכל