אם למישהו היה ספק

עדכאן

New member
אם למישהו היה ספק

שפרס לא ראוי להיות נשיא, לא צריך ללכת אחורה רחוק מידי, לא לתרגילים מסריחים, אפילו לא לעריקה מהמפלגה אחרי שהפסיד בה בבחירות פנימיות. די לדעת שהיחצ"ן, רני רהב, איש ששמו מבטא רהב, ריקנות וסמל לכל החלול בהוויה הישראלית הוא תומך נלהב שלו.
 

meetAmeet

New member
מה זה קשור?

הרי גם לרוצחים יש דעה, ואם תלך לשב"ס ותשאל רוצח בעד מי במירוץ לנשיאות והוא יגיד פרס, זה עושה את המועמדות שלו פסולה? תדבוק לטיעונים לגיטימיים יותר.
 

עדכאן

New member
אמור לי מי ידידך ואומר לך מי אתה..

לצערי לא אני הגיתי את הדברים האלה. אלא שיש זמן שהם נכונים. רהב פונה לסוג מסויים של אנשים. אנשים שהכלום ממלא את חייהם. ואם פרס הוא אחד מהם... נשיא? טוב, כל אחד והטעם שלו. ואגב, רוצחים לא מפרסמים מודעה בעיתון כדי לתמוך במועמד שלהם. ואם מישהו מהם היה עושה זאת....? כנראה שהייתי בוחן שוב את יחסי למועמד. ואגב, שום מועמדות לא פסולה, רק הבחירה, איך להגיד? ראוי שתהיה נבונה. אתה בוודאי מנחש שהמודעה של רהב ודביקותו בפרס (מי שנחשף לאיש הזה במדיה יודע שלא הייתה לי כאן טעות כתיב), יודע שאני בהחלט התנגדתי לפרס כנשיא לפני שפורסמה המודעה. אלא שהמודעה חיזקה את מה שחשבתי מקודם. אני בטוח שטיול קצר בפורום יביא אותך לנימוקים נוספים למה לא פרס. חלקם (הצנוע יש לומר) שלי.
 

meetAmeet

New member
אני בטוח שיש לך טיעונים יותר לגיטימיים...

רק רציתי לומר שדמגוגים בימין ובשמאל לא חסר, ונראה לי קצת לא רציני להשתמש בהם כדי להוכיח שהדעה שלהם פסולה מיסודה.
 

עדכאן

New member
בטח, אם היה מדובר על הדעות שלו, אתה צודק

אלא שנשיא בישראל, לא נבחר כדי לממש דעות. הביקורת שלי על פרס היא בעיקר ביקורת על הבן - אדם, שהתנהלותו כאדם, יותר מפעם אחת הייתה פסולה. ולכן הוא פסול בעיני מלשמש נשיא. וכבר אמרתי בפורום הזה לא פעם - הגיע הזמן שגם לתפקידים פוליטיים משפיעים, לא נבחר אנשים שהם מחוסרי חוט שדרה ערכי. אפילו דעותיהם קרובות לשלנו. הגישה הזאת של 'האתרוג', שבאה מבית מדרשו של השמאל היא גישה פסולה מיסודה, ואחרי הכיבוש ומרכז הליכוד, היא הגורם המוביל להשחתת הממסד בישראל.
 

gershon17

New member
יוסי שוורץ חבר מפלגת העבודה

מי האידיוט שיתמוך בקומוניסטים האלה? אם יוסי שוורץ חבר מפלגה, זו מפלגה קומוניסטית, לא?
 

עדכאן

New member
איזה רעיון מוזר...../images/Emo4.gif

מפלגה קומוניסטית היא מפלגה שמכריזה על עצמה ככזו. בליכוד יש לא מעט תומכי טרנספר בכוח הזרוע. האם זה אומר בהכרח שהמפלגה היא פשיסטית? הוא שנאמר - כל אידיוט יכול להיות נהג, זה לא אומר בהכרח שכל נהג הוא אידיוט...
 

EverMan

New member
ואם מרזל היה מתפקד לשינוי

אז שינוי הייתה מפלגה ימנית-סהרורית ?
 
רהב אחד האנשים השנואים עלי ביותר במדינה

הוא מייצג את כל מה ששלילי במדינה הזאת. רני רהב הוא פרצופו של הישראלי המכוער. ופרס היה ונשאר לוזר.
 
אגב, לידיעתך: אלפרון תמך במועמדות נתניהו

לראשות הליכוד. כך שתחשוב לבד מה זה אומר על נתניהו ועל החברים שלו.
 

n i e m a n d

New member
וערפאת תמך בזמנו בשמעון פרס

אז ע"פ הסילוגיזם הלוגי שלך ניתן להסיק שערפאת הוא חבר של פרס?
 
א.ערפאת לא היה אזרח ישראלי

וככזה אין לו שום זכות בחירה לבית הנבחרים של מדינת ישראל. כך שמצידי הוא יכל לתמוך אפילו באחמדינג'אד. ב.את דעתי השלילית על פרס כולם יודעים, ואין צורך שאחזור עליה רק בשביל ליכודניק לקקן שכמוך.
 
למעלה