אין ספק, בנט אכן שרת בזמנו את נתניהוכשר כלכלה, שר חינוך, שר ביטחון וחבר קבינט, אז כל מה שביבי עשה בקדנציה הזאת ומבקש הערכה על כך זה דברים שבנט הטיף להם כבר לפני כמעט עשור. כל מה שביבי טופח לעצמו על השכם זה עשיית דברים שבנט שצריך לעשות, מעט מדי ומאוחר מדי.
גם אף אחד לא העלה בדעתו שביבי ייאפשר לחרם אישי לגרור את המדינה לשלוש מערכות בחירות ברצף והיה הגיוני לחשוב שאם יש רוב לליכוד ואין רוב לנתניהו אז נתניהו יזוז הצידה ויאפשר לליכוד לבחור יו"ר אחר שלא יוחרם על ידי 48% מהעם.אין ספק, בנט אכן שרת בזמנו את נתניהו
אבל אז הוא נחשב לאיש ימין מובהק.
לדעתי אף אחד לא העלה בדעתו שהוא שקרן פתלוגי
כזה שמאמין לשקרים שהוא עצמו ממציא.
אם תנסה לעצור רגע ולהביט ישר אל תוך הערפל הזה שאתם שרויים בתוכו
אולי תוכלו להבין שהאיש הזה הוא נוכל שהערכים שלו הם אפס.
הוא מכר את הערכים שעליהם הוא גדל וחונך עבור הזכות המפוקפקת הזאת להיות ראש ממשלה עם שישה מנדטים
אתה קולט?
הוא היה הבית היהודי..
עכשיו הוא הבית של האחים המוסלמים
ואתה הולך להצביע עבורו.![]()
תיקון קטן . בנט לא שרת את נתניהו אלא את המדינה.אין ספק, בנט אכן שרת בזמנו את נתניהו
אבל אז הוא נחשב לאיש ימין מובהק.
לדעתי אף אחד לא העלה בדעתו שהוא שקרן פתלוגי
כזה שמאמין לשקרים שהוא עצמו ממציא.
אם תנסה לעצור רגע ולהביט ישר אל תוך הערפל הזה שאתם שרויים בתוכו
אולי תוכלו להבין שהאיש הזה הוא נוכל שהערכים שלו הם אפס.
הוא מכר את הערכים שעליהם הוא גדל וחונך עבור הזכות המפוקפקת הזאת להיות ראש ממשלה עם שישה מנדטים
אתה קולט?
הוא היה הבית היהודי..
עכשיו הוא הבית של האחים המוסלמים
ואתה הולך להצביע עבורו.![]()
כולם משרתים את נתניהו..תיקון קטן . בנט לא שרת את נתניהו אלא את המדינה.
הרעיון שנתניהו הוא המדינה הוא חולני .
ודאי שכולם משרתים אותו. הוא חי על חשבוננו.כולם משרתים את נתניהו..
אפילו אתה משרת אותו
עצם העובדה שאתה אומר: "נתניהו"..
זה כבר שירות.
אמנם שירות סמוי , אבל שירות טוב.
תודה לך על השירות.![]()
אז אתה מודה שאנחנו חיים במונרכיה כמו ירדן וסעודיה והדמוקרטיה היא פייק?כולם משרתים את נתניהו..
אפילו אתה משרת אותו
עצם העובדה שאתה אומר: "נתניהו"..
זה כבר שירות.
אמנם שירות סמוי , אבל שירות טוב.
תודה לך על השירות.![]()
לא צריך להגזים..אז אתה מודה שאנחנו חיים במונרכיה כמו ירדן וסעודיה והדמוקרטיה היא פייק?
אתה אמרת שכולנו משרתים את ראש הממשלה שלנו, לא אני.לא צריך להגזים..
"ירדן וסעודיה"
איפה אתה רואה מונרכיה?
אם ה"מלך" ניגש כל שני וחמישי לתת עדות בבית משפט.?
אם כבר במונרכיה עסקינן
אז המלך האמיתי זה הגמד בגלימה השחורה שמינה את עצמו להיות "יצחק מלך ישראל"..
והמלכה היא????
נכון, הזקנה המחומצנת שעושה ככל העולה על דעתה.![]()
לאאאאא..אתה אמרת שכולנו משרתים את ראש הממשלה שלנו, לא אני.
תכלס אתיקה זה הדבר הבא.לאאאאא..
כל אחד משרת את האינטרסים שלו.
אבל למזלנו אנשים מתענינים בנקודות מבט של אנשים רגילים.
וככה יותר קל להשפיע
בוא תראה איך שאתה משרת ובאבו אבוה משרת.אתה אמרת שכולנו משרתים את ראש הממשלה שלנו, לא אני.
הוא שאמר להעיף ולחסל כשביבי ואייזנקוט ואפילו ליברמן התנגדו נחרצות. אחרי 8-12 ביבי מודה שכשבנט אתגר אותו מימין הוא צדק בכל מילה וביבי היה מונע אסונות אם היה שומע בקולו של בנט כשהיה שר בקבינט שלו.בנט העיף? בנט חיסל? דחליל שקרן וגנב
כל פוליטיקאי שיש לו סיכוי להיבחר מעבר לתפקיד חבר כנסת זוטר הוא רמאי ונוכל.אם רמאי ונוכל זו דמות לחיקוי... שיבושם למצביע התמים...
נכון, הפוליטיקאים מתוקף תפקידם באמת לא תמיד אומרים את האמתכל פוליטיקאי שיש לו סיכוי להיבחר מעבר לתפקיד חבר כנסת זוטר הוא רמאי ונוכל.
מייסד המפלגה שלך ביצע את עוקץ המאה כשנבחר על מצע של "אף שעל" ומסר את סיני עד המילימטר האחרון לסאדאת הניאו-נאצי.נכון, הפוליטיקאים מתוקף תפקידם באמת לא תמיד אומרים את האמת
אבל "האביר הפוליטי" שלך הוא קטף את פרס האוסקר בלגנוב קולות
ולמסור אותם לאחים המוסלמים, כזה לא היה אף פעם בתולדות המדינה.
נכון, אבל הוא עשה את זה ממקום של טיפשות וגם תמימות.מייסד המפלגה שלך ביצע את עוקץ המאה כשנבחר על מצע של "אף שעל" ומסר את סיני עד המילימטר האחרון לסאדאת הניאו-נאצי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.