אם להיזכר בתקופה שבנט היה שר של ביבי

evglev1

Well-known member
מנהל
כשר כלכלה, שר חינוך, שר ביטחון וחבר קבינט, אז כל מה שביבי עשה בקדנציה הזאת ומבקש הערכה על כך זה דברים שבנט הטיף להם כבר לפני כמעט עשור. כל מה שביבי טופח לעצמו על השכם זה עשיית דברים שבנט שצריך לעשות, מעט מדי ומאוחר מדי.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
כשר כלכלה, שר חינוך, שר ביטחון וחבר קבינט, אז כל מה שביבי עשה בקדנציה הזאת ומבקש הערכה על כך זה דברים שבנט הטיף להם כבר לפני כמעט עשור. כל מה שביבי טופח לעצמו על השכם זה עשיית דברים שבנט שצריך לעשות, מעט מדי ומאוחר מדי.
אין ספק, בנט אכן שרת בזמנו את נתניהו
אבל אז הוא נחשב לאיש ימין מובהק.
לדעתי אף אחד לא העלה בדעתו שהוא שקרן פתלוגי
כזה שמאמין לשקרים שהוא עצמו ממציא.
אם תנסה לעצור רגע ולהביט ישר אל תוך הערפל הזה שאתם שרויים בתוכו
אולי תוכלו להבין שהאיש הזה הוא נוכל שהערכים שלו הם אפס.
הוא מכר את הערכים שעליהם הוא גדל וחונך עבור הזכות המפוקפקת הזאת להיות ראש ממשלה עם שישה מנדטים
אתה קולט?
הוא היה הבית היהודי..
עכשיו הוא הבית של האחים המוסלמים
ואתה הולך להצביע עבורו. |פנים|
 

evglev1

Well-known member
מנהל
אין ספק, בנט אכן שרת בזמנו את נתניהו
אבל אז הוא נחשב לאיש ימין מובהק.
לדעתי אף אחד לא העלה בדעתו שהוא שקרן פתלוגי
כזה שמאמין לשקרים שהוא עצמו ממציא.
אם תנסה לעצור רגע ולהביט ישר אל תוך הערפל הזה שאתם שרויים בתוכו
אולי תוכלו להבין שהאיש הזה הוא נוכל שהערכים שלו הם אפס.
הוא מכר את הערכים שעליהם הוא גדל וחונך עבור הזכות המפוקפקת הזאת להיות ראש ממשלה עם שישה מנדטים
אתה קולט?
הוא היה הבית היהודי..
עכשיו הוא הבית של האחים המוסלמים
ואתה הולך להצביע עבורו. |פנים|
גם אף אחד לא העלה בדעתו שביבי ייאפשר לחרם אישי לגרור את המדינה לשלוש מערכות בחירות ברצף והיה הגיוני לחשוב שאם יש רוב לליכוד ואין רוב לנתניהו אז נתניהו יזוז הצידה ויאפשר לליכוד לבחור יו"ר אחר שלא יוחרם על ידי 48% מהעם.
 

1ספי11

Well-known member
אין ספק, בנט אכן שרת בזמנו את נתניהו
אבל אז הוא נחשב לאיש ימין מובהק.
לדעתי אף אחד לא העלה בדעתו שהוא שקרן פתלוגי
כזה שמאמין לשקרים שהוא עצמו ממציא.
אם תנסה לעצור רגע ולהביט ישר אל תוך הערפל הזה שאתם שרויים בתוכו
אולי תוכלו להבין שהאיש הזה הוא נוכל שהערכים שלו הם אפס.
הוא מכר את הערכים שעליהם הוא גדל וחונך עבור הזכות המפוקפקת הזאת להיות ראש ממשלה עם שישה מנדטים
אתה קולט?
הוא היה הבית היהודי..
עכשיו הוא הבית של האחים המוסלמים
ואתה הולך להצביע עבורו. |פנים|
תיקון קטן . בנט לא שרת את נתניהו אלא את המדינה.
הרעיון שנתניהו הוא המדינה הוא חולני .
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
תיקון קטן . בנט לא שרת את נתניהו אלא את המדינה.
הרעיון שנתניהו הוא המדינה הוא חולני .
כולם משרתים את נתניהו..
אפילו אתה משרת אותו
עצם העובדה שאתה אומר: "נתניהו"..
זה כבר שירות.
אמנם שירות סמוי , אבל שירות טוב.
תודה לך על השירות. |4U|
 

evglev1

Well-known member
מנהל
כולם משרתים את נתניהו..
אפילו אתה משרת אותו
עצם העובדה שאתה אומר: "נתניהו"..
זה כבר שירות.
אמנם שירות סמוי , אבל שירות טוב.
תודה לך על השירות. |4U|
אז אתה מודה שאנחנו חיים במונרכיה כמו ירדן וסעודיה והדמוקרטיה היא פייק?
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
אז אתה מודה שאנחנו חיים במונרכיה כמו ירדן וסעודיה והדמוקרטיה היא פייק?
לא צריך להגזים..
"ירדן וסעודיה"
איפה אתה רואה מונרכיה?
אם ה"מלך" ניגש כל שני וחמישי לתת עדות בבית משפט.?
אם כבר במונרכיה עסקינן
אז המלך האמיתי זה הגמד בגלימה השחורה שמינה את עצמו להיות "יצחק מלך ישראל"..
והמלכה היא????
נכון, הזקנה המחומצנת שעושה ככל העולה על דעתה.|כתר|
 

evglev1

Well-known member
מנהל
לא צריך להגזים..
"ירדן וסעודיה"
איפה אתה רואה מונרכיה?
אם ה"מלך" ניגש כל שני וחמישי לתת עדות בבית משפט.?
אם כבר במונרכיה עסקינן
אז המלך האמיתי זה הגמד בגלימה השחורה שמינה את עצמו להיות "יצחק מלך ישראל"..
והמלכה היא????
נכון, הזקנה המחומצנת שעושה ככל העולה על דעתה.|כתר|
אתה אמרת שכולנו משרתים את ראש הממשלה שלנו, לא אני.
 

לעומק

Well-known member
לאאאאא..
כל אחד משרת את האינטרסים שלו.

אבל למזלנו אנשים מתענינים בנקודות מבט של אנשים רגילים.

וככה יותר קל להשפיע
תכלס אתיקה זה הדבר הבא.
אם יש לכם תחת לשבת על חוקה בלי הבטחות.

נראה לי שבקדנציה הבאה זה הדבר הבא שיקרה
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
אתה אמרת שכולנו משרתים את ראש הממשלה שלנו, לא אני.
בוא תראה איך שאתה משרת ובאבו אבוה משרת.
אתה משלם מיסים? (מס הכנסה, מע"מ וכו'...)
משלם!
אז אתה משרת.
כי השכר של נתניהו מגיע מהמיסים שאתה משלם. |חיוךרחב|
אתה מבין?
אלמלא אתה, נתניהו היה כנראה פרילנסר ומסתפק בסנדוויצ'ים. ;-)
 

evglev1

Well-known member
מנהל
בנט העיף? בנט חיסל? דחליל שקרן וגנב
הוא שאמר להעיף ולחסל כשביבי ואייזנקוט ואפילו ליברמן התנגדו נחרצות. אחרי 8-12 ביבי מודה שכשבנט אתגר אותו מימין הוא צדק בכל מילה וביבי היה מונע אסונות אם היה שומע בקולו של בנט כשהיה שר בקבינט שלו.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
כל פוליטיקאי שיש לו סיכוי להיבחר מעבר לתפקיד חבר כנסת זוטר הוא רמאי ונוכל.
נכון, הפוליטיקאים מתוקף תפקידם באמת לא תמיד אומרים את האמת
אבל "האביר הפוליטי" שלך הוא קטף את פרס האוסקר בלגנוב קולות
ולמסור אותם לאחים המוסלמים, כזה לא היה אף פעם בתולדות המדינה.
 

evglev1

Well-known member
מנהל
נכון, הפוליטיקאים מתוקף תפקידם באמת לא תמיד אומרים את האמת
אבל "האביר הפוליטי" שלך הוא קטף את פרס האוסקר בלגנוב קולות
ולמסור אותם לאחים המוסלמים, כזה לא היה אף פעם בתולדות המדינה.
מייסד המפלגה שלך ביצע את עוקץ המאה כשנבחר על מצע של "אף שעל" ומסר את סיני עד המילימטר האחרון לסאדאת הניאו-נאצי.
 

סבא של כיפה אדומה

Well-known member
מנהל
מייסד המפלגה שלך ביצע את עוקץ המאה כשנבחר על מצע של "אף שעל" ומסר את סיני עד המילימטר האחרון לסאדאת הניאו-נאצי.
נכון, אבל הוא עשה את זה ממקום של טיפשות וגם תמימות.
עד אז לא היה לנו "שלום" עם אף מדינה ערבית.
מנחם בגין רצה להיות "פורץ הדרך" ולהיות הראשון בהיסטוריה שעשה "שלום" עם הערבים
והדבר הזה עלה לנו מאד ביוקר.
איבדנו את שארם אל שייך (נקודת יציאה ועמדה משופרת לתקיפה באיראן ותימן)
איבדנו את די זהב (תיירות)
איבדנו את אבו רודס (נפט)
איבדנו את סנטה קטרינה (תיירות)
איבדנו הרבה בשביל החלום המטופש הזה שקוראים לו: "שאלום"
 
למעלה