אם להיזכר בתקופה שבנט היה שר של ביבי

evglev1

Well-known member
מנהל
כשר כלכלה, שר חינוך, שר ביטחון וחבר קבינט, אז כל מה שביבי עשה בקדנציה הזאת ומבקש הערכה על כך זה דברים שבנט הטיף להם כבר לפני כמעט עשור. כל מה שביבי טופח לעצמו על השכם זה עשיית דברים שבנט שצריך לעשות, מעט מדי ומאוחר מדי.
 
למעלה