אם להגיד את האמת כולה..אני מתביישת.

ממממ

"תלכי להיות זונה קטנה ותעשי המון כסף.." "תחזרי לרוסיה" "כלבה" "טיפשה" "מידי ערב את עומדת בצומת?" "אם יסקלו אותה אני אצטרף אליהם" "הלוואי יאנסו אותך כמה חמאסניקים" "פוסטמה קטנה" "במוסקבה זה גם חוקי להיות זונה בגיל 14.. אז קישטה" וזה רק על קצה המזלג. ההתייחסות למקצוע העתיק בעולם נובעת בעיקר מנושא החזרה לרוסיה. אני מגנה בתוקף את הטרול, אבל אין שום סיבה, שחברי הפורום, יתנהגו באופן לא הולם גם כן.
 

deep0blue

New member
סליחה??

מה הקשר לרוסים? היא אמרה שהיא רוצה לעזוב לרוסיה. בגלל זה רוסיה הוזכרה. די להיות פרנואידים.
 
העניין הוא

שאם היא לא הייתה מציינת את המיקום תגובות כאלו לא היו מופיעות, לא רק תחזרי לרוסיה אלא כל שאר הדוגמאות אלו תגובות שנוטפות גזענות ומגיעות מתוך חשיבה ותפיסה גזענית, שלהן אין מקום בשום מקום, בטח שלא בפורום הזה. לא מדובר בפארנויות, הציטוטים האלו רק הוכיחו את זה.
 

deep0blue

New member
שטויות

לאף אחד פה אין שום דבר נגד רוסים. יש לי הרבה חברים רוסים ואני מעריך אותם מאוד. היא מתנהגת כמו זונה ולכן היא ראויה להתייחסות כזאת. היא מדברת כמו שטן קטן ולכן הקללות.
 
../images/Emo31.gif

התגובה הזו מביעה בדיוק את מה שאמרנו. השפה הזו לא מכבדת אותך כלל והופכת אותך ללא יותר טוב ממנה דעתה שונה מדעתך, התנהגותה שונה מהתנהגותך אני כמוך, מגנה את ההתנהגות שלה - אבל בוחרת שלא לרדת לרמתה ואף לרמה נמוכה יותר - בעוד אתה בוחר לעשות כן. זו לא הדרך להוכיח את צדקתך. מעבר לכך אין לך מושג איך היא מתנהלת בחייה הפרטיים, עם מי היא שכבה ומי הוריה. אין שום צידוק לקללות ולהתנהגות המבזה שלך.
 

deep0blue

New member
די להיות יפי נפש

מי שבא לפה כדי לעצבן בכוונה, שלא יצפה לתרבות דיון ושיח.
 

deep0blue

New member
ודבר נוסף

אף פעם לא דיברתי כך למישהו עם דעות מנוגדות לשלי, אבל המקרה הזה כבר עובר כל גבול. ואני חושב שזו חוצפה להשוות אותי אליה. זכותי לחשוב שהיא בן אדם זבל! אין מה לעשות, ככה זה. היא בעצמה פוגעת פה באנשים עם התגובות שלה. ואני חושב שקצת הגזמת. לא קיללתי פה, פשוט דיברתי אליה בשפה שהיא מבינה- אחרת היא לא תבין. השפה הזאת היא באמת לא לרמה שלי, אבל צריך לדעת שיש מקרים שאין ברירה אלא להשתמש בשפה כזו.
 
אני בטוחה שהיא תבין אותך יפה מאוד

גם אם תמנע מהקללות. עברת על חוקי תפוז בהתנהגות שלך - אני חושבת שעבירה על חוקי תפוז, היא היא החוצפה. התנהגותך היא תעודת העניות שלך, ומכאן שאינך יותר טוב ממנה. לכל דבר יש ברירה, אם בחרת להגיב תגיב בצורה מושכלת - כזו שתציג אותה בצורה רעה ומבזה, במקום לעשות כן בחרת להציג את עצמך בצורה שמוכיחה כי אינך טוב ממנה. לקרוא לבנאדם זבל, זונה ושטן קטן - זה לקלל ולגדף. כמו שכבר כתבתי קודם - מדובר בטרול - לא בבנאדם בעל כוונות וטענות אמיתיות. כטרול היא באה לזרוק פה פצצה ולעורר ריבים - והיא השיגה בדיוק את מה שהיא רצתה. אותה בחורה חוזרת לפה כבר תקופה בכינויים שונים ומשונים, וכל פעם מישהו אחר בולע את הפיתיון במקום להתעלם ממנה לגרום לשרשור לשקוע.
 

didigirl17

New member
אפילו אם היא הייתה אומרת שהיא רוצה לטוס

לטוקוואנדו או לכל מקום אחר בעולם.. ה"ציטוטים" האלה היו נכתבים במוקדם או במאוחר.. לאוו דווקא בגלל שהיא כתבה שהיא רוצה לטוס למוסקבה אז הם נכתבו.. אלא בגלל ההתנהגות שלה והיחס שלה למדינה ולמתגייסים
 
תגובות כמו

"אוקיי, א. טרוצקי. מרד הנעורים עלה לראש?" "תחזרי לרוסיה" (נכתב כמה וכמה פעמים). "חחחח נו את מתכוננת ללימודים במוסקבה" (בתגובה לכך שהיא אמרה שאין לה בעיה להסתובב ערומה במאה שערים) תחליפו את "רוסיה" (מוצא) ב"יהודיה" ו"רוסיה" (המדינה) ב"ישראל", ודמיינו שזה פורום בחו"ל, ותחשבו האם לא הייתם מתעצבנים מכזה שרשור.
 

alex188

New member
מסכים איתך בהחלט Freddie Ljungberg

פותחת הדיון מתנהגות באופן לא מקובל אבל למה חברי הפורום צריכים לרדת לרמה שלה לא ברור לי
 

didigirl17

New member
אני מתנהגת באופן לא מקובל?

היא [סליחה על הביטוי מראש] פאקינג פגעה בי עם הדיבורים שלה.. טרול או לא טרול.. לי זה חשוב,כל עצם השירות,הלתרום למדינה.. והיא פשוט באה ודרכה על כל זה ועוד בדיבור מלוכלך,ופשוט היה לי ממש עצוב לשמוע את זה.. כי מי היא? מה ההבדל ביני לבינה? למה היא ממשיכה עם זה? זה העליב..וואלה מצטערת שירדתי לרמה של קללות,למרות שבהחלט בהודעות הראשונות ניסיתי לכתוב את מה שאני חושבת עליה במילים "יפות". מנהלים,מעומק ליבי אני באמת מצטערת שאני כל כך בעד הצבא ואפילו מוכנה לקלל אנשים שמשתמטים וגאים בזה,ובאים להשוויץ בזה.. שיהיה יום נפלא
 

ertert15

New member
../images/Emo45.gifאני בכלל חושב שהיא לא ממוצא רוסי ...

היא בכוונה אמרה את זה כדי שיקללו וישנאו את העולים מרוסיה....או שזה איזה סוג של ש"ב לסטודנט/ית לסוצולויגיה שבחנת את הסטריוטיפים בחברה הישראלית. חבל שאנשים הגיבו בצורה כזו נגד העולים מרוסיה ועשו הכללה נגדם.
 

deep0blue

New member
מה אתה מגן כל כך על רוסיה?

מקום בו מופר חופש הביטוי ונפגעות זכויות אחרות הוא לא מקום טוב. אז תירגע.
 

tomerol

New member
אני לא ציינתי אם רוסיה טובה או לא

אתה פשוט לא יודע בשיט מה קורה שם.
 

GreatGTM

New member
קצת מסקנות מ"מדורגת ראשונה"

א) היא לא יהודייה ב) ככל הנראה עולה חדשה שהוריה "קפצו" על ההזדמנות לברוח מברה"מ ג) היא חולמת על רוסיה הגדולה ד) היא באמת מעצבנת למדי...
 

tomerol

New member
ממש מתאים.

עם ישראל, שמתלונן על גזענות כותב דברים כאלה. רשיאל פרופיילינג! מגעיל.
 
למעלה