אם כבר דיברנו על צביעות... סופרגירל
סופר גירל ה``נחמדה``.... אוח.. ``פשושה`` ממש..... אממ.. קיבלתי את המסר שלך.. שאת חושבת שאני Zונה.... אמממ.... אויש.. נעלבתי קשות. מרוב שנעלבתי אני שוקלת לפרוש מהפורום מהצאט.... נורא קשה לי עם זה... בחיי שקשה... בבקשה.. סופר... אני ניראית לך Zונה... למה את חושבת ככה? אממ... כי אני למשל לא גרמתי לחברה שלי... להיפרד מהחבר שלה... סתם לדוגמא... ואני למשל לא סיכסכתי בין שני אנשים בצאט... (סרטנית... מוכר לך?)... אממ... אני Zונה.. אוח איזה עצוב... בבקשה.. את ``אדם שגבוה ממני בכמה ליגות`` (אהבתי את המשפט שאמרת... ).... אם את אומרת שאני Zונה... אאוץ.. זה באמת כואב... *רני... ברגע של חוסר הבנה אמיתי* אגב.. אל תתטרחי לבכות לחתול.... לא יעזור לך...
סופר גירל ה``נחמדה``.... אוח.. ``פשושה`` ממש..... אממ.. קיבלתי את המסר שלך.. שאת חושבת שאני Zונה.... אמממ.... אויש.. נעלבתי קשות. מרוב שנעלבתי אני שוקלת לפרוש מהפורום מהצאט.... נורא קשה לי עם זה... בחיי שקשה... בבקשה.. סופר... אני ניראית לך Zונה... למה את חושבת ככה? אממ... כי אני למשל לא גרמתי לחברה שלי... להיפרד מהחבר שלה... סתם לדוגמא... ואני למשל לא סיכסכתי בין שני אנשים בצאט... (סרטנית... מוכר לך?)... אממ... אני Zונה.. אוח איזה עצוב... בבקשה.. את ``אדם שגבוה ממני בכמה ליגות`` (אהבתי את המשפט שאמרת... ).... אם את אומרת שאני Zונה... אאוץ.. זה באמת כואב... *רני... ברגע של חוסר הבנה אמיתי* אגב.. אל תתטרחי לבכות לחתול.... לא יעזור לך...