אם כבר דיברנו על צביעות... סופרגירל

מורני !

New member
אם כבר דיברנו על צביעות... סופרגירל

סופר גירל ה``נחמדה``.... אוח.. ``פשושה`` ממש..... אממ.. קיבלתי את המסר שלך.. שאת חושבת שאני Zונה.... אמממ.... אויש.. נעלבתי קשות. מרוב שנעלבתי אני שוקלת לפרוש מהפורום מהצאט.... נורא קשה לי עם זה... בחיי שקשה... בבקשה.. סופר... אני ניראית לך Zונה... למה את חושבת ככה? אממ... כי אני למשל לא גרמתי לחברה שלי... להיפרד מהחבר שלה... סתם לדוגמא... ואני למשל לא סיכסכתי בין שני אנשים בצאט... (סרטנית... מוכר לך?)... אממ... אני Zונה.. אוח איזה עצוב... בבקשה.. את ``אדם שגבוה ממני בכמה ליגות`` (אהבתי את המשפט שאמרת... ).... אם את אומרת שאני Zונה... אאוץ.. זה באמת כואב... *רני... ברגע של חוסר הבנה אמיתי* אגב.. אל תתטרחי לבכות לחתול.... לא יעזור לך...
 

חיפושיט

New member
אוחחחח

איך אני אוהבת שהאמת נאמרת, והצביעות מתגלה מורני, כדיברי אנשי אינטלךקט רב מריקי לייק: U GO GIRL!
 

~Supergirl~

New member
``מתוקה פשושה`` שלי

תביני דבר אחד... אני לא צבועה!!! מי שאני לא אוהבת אז אני לא בקשר איתו... קפיש? ו...אני לא זאת שהפרדתי בינהם ואת יודעת את זה טוב מאוד!!! (אפילו יותר מידי טוב) אז אל תנסי לעורר פה מהומות... ו...אמרתי את זה לסנופה וכיביכול אז הכל היה בסדר... אבל כנראה שמילאת את הראש שלה בשטויות שלך...אז לא פלא... אהמ...מעניין מאוד שכל העינין הזה עם חתול וסנופה עולה ככה פתאום אחרי חודשיים שוב... מעניין מאוד... ``מתוקה`` שלי...את צריכה הלתעדכן טוב מאוד במי רצה את מי...ואז אולי תביני שהסיפור היה שונה לגמרי ממה שאת חושבת ....... ואני יודעת שהרי זה לא מה שאת רוצה לשמוע כי את כל כך שונאת אותי ורוצה רק ברעתי...אבל זה בסדר...איך אמרת לאושר אז במכתב ההוא ``תתגברי`` אז...גם אני אתגבר...גם אני לא ממש סובלת אותך במילים יפות אלה...פנינים של ממש... אם אכן הית בנאדם בסדר הית יורדת לשורש העינין כי הרי סנופה חברה כל כך טובה שלך והית מבינה משיחה אחת קטנה עם חתול בידיוק מה היה הסיפור ולמה הם נפרדו...ומי רצה את מי ולמה וכמה... אבל זה לא מה שמענין אותך...כל מה שמענין אותך זה לעשות פה מהומות... והרי זה ידוע שאת לא סובלת אותי...כי אז כשהילו`ש התחזתה אלי...ואת ידעת שיש פה צביעות והתחזות...והרי לא עשית כלום...למה? כי זה נגע עלי...אז למה שתעשי...את מערבת פה את החיים האישים בעבודה - ראי מקרה דיזל... בקיצור מורנו`ש כפרה - בעעע אלק... איך אנשים חכמים ממני אמרו פעם - שלום ולא להתראות - איתך אני לא רוצה לדבר!!! תמשיכי להנות בחייך, אני אמשיך בשלי... ו...היתי מציעה לך לרכוש דרכי התנהגות של בני אדם...זה יעזור רק לך...באמת....מכל הלב... Supergirl
 

מורני !

New member
יאא... הגבת?

ועוד באומץ.. פששש... קודם כל... למה את מערבת את סנופה וחתול? אני לא הזכרתי אותם.. (איך אומרים... על ראש הגנב בוער הכובע..)... בקשר להילו`ש... תגל הייתה שם וטיפלה בעניין.. אני אפילו לא הייתי בצאט... ודווקא חשבתי שתגל טיפלה בזה ממש טוב... כך שגם אם הייתי בטח לא הייתי מתערבת.. אממ את רעתך אני רוצה? בובע.... לא רוצה כלום.... אני חופרת לעצמך בורות ונופלת לשם לבד... אני אפילו לא צריכה לדחוף אותך כדי לעזור לך... בקשר למה שכתבתי לאושר... לא למדת לא להיכנס להודעות שלא מיועדות אלייך? אממ... הסקרנות הרגה את החתול... (פחחחחח הצחקתי את עצמי עכשיו...)... אהה זה ידוע שאני לא סובלת אותך.... יופי. כי אני באמת לא סובלת אותך... ואני (שלא כמוך..) אוהבת שאנשים יודעים מה אני מרגישה אלייהם (כי אני לא אוהבת להכניס סכינים בגב..) ... (אה ואם לא הבנת את המשפט האחרון... - וזה בלי שאת בלונדה.. אלא סתם סתומה... אולי תשאלי את ה``חכמים ממך`` ניראה שיש להם אחלה משפטים``...). מי רצה את מי למה כמה ואיך... אחחח איזו מלוכלכת את.. למה את מכניסה את סנופה וחתול ואת מה שהיה בינהם לפורום? אני פניתי אלייך בלי לערב אף אחד.. למה את מתחבאת מאחורייהם? קשה לך לקבל שאני - בעצמי - בלי אף אחד אחר לידי - פשוט לא סובלת אותך? רק בגלל ההתנהגות שלך? רק בגלל מה שאת שכל כך אני סולדת מיזה? וכן... סנופה חברה שלי ורק בגלל זה ... ואך ורק בגלל זה... אני לא צריכה לשאול את חתול או מישהו אחר מה היה שם כי זה לא מעניין אותי (אממ... תלמדי מושג חשוב בחברות.. אמרתי לך כבר שאת צריכה לרענן את המושגים שלך דחוף..)... לעשות כאן מהומות? אממ.... למה לי? יש לי מספיק עניין בלהפשיט את חיפו... לסייבר עם טיי ולפתות את שניקו... את חושבת שאני צריכה אותך???. בשביל לעניין אותי???? לא בובה... את ממש לא הטעם שלי.... (האמת שאת עושה שם רע לכל הבלונדות למינהן.... את יותר נעל מכל בלונדה אחרת שאת מכירה.... לא פלא שצבעת לבלונד עכשיו..).. אה... ועוד דבר... אני Zונה? אוח... ממש נתקעתי על זה... טוב... אני Zונה ואני גאה להיות Zונה! *רני - Zונה Zונה אבל עדיין כל יכולה*
 

~Supergirl~

New member
יאאא....ברור שהגבתי! מה חשבת?

אהמ...מה פתאום פה בפורום את מתחבאת מאחורי מילים יפות וקדושות??? שכחת כבר את תוכן השיחה שלנו ומה היה בה? או שאת פשוט סנילית??? כנראה ששניהם... או שאת פשוט לא רוצה שידעו...אז מה את משחקת לי אותה? אני לא אערב פה יותר בפורום עינינים שלא קשורים לפה...אבל את אל תעשי את עצמך לא מבינה למה עירבתי את זה? עח מי את עובדת מורן? רק על עצמך... ראי רמיזות במכתבך וגם מילים שיצאו מפיך ממש שאמרת לי! אז אל תשחקי לי אותה... אה...ושכחתי...בקשר לסרטה - אני סיכסתי? ושוב כמו שאמרת לי ``תלמדי דחוף מושגים בחברויות...`` אז כנ``ל לגביך! תעמדי מאחורי המילים שאת אומרת! אמרת את מה שאמרת! שאי בתוצאות! ו...אהבתי את הקטע של הכל יכולה - כי זה בדיוק מה שאת מיתימרת לעשות... להיות כל יכולה... ועוד דבר - אהמ...ממש לא צבעתי לבלונידי - יא אהבלה (רק להשכלה כללית, לא כאילו זה יענין אותך - אבל זה חום!!!) אבל שיהיה... ו...הילו`ש - מה את קופצת פתאום? מה את מתערבת בעינין ההוא? התעוררת לחיים? שכחת שגם לך לא חסר פה... כנראה... בקיצור - מורני...אני לא מתכוונת יותר לדבר איתך על הדברים האלה... ועוד דבר- אם כבר את מדברת על צביעות - וכבר מההתחלה לא סבלת אותי...אז אני תוהה מה עשית ביומלדת שלי??? באת מאהבתך הכנה אלי? פששש איזה יופי, מורן החליטה לאהוב אותי ליום אחד - ליומדלת שלי... איזה כבוד. ואל תגידי לי זיבולי מוח של מפגש מפגש -זה היה יומלדת!!! אז לפני שאת חושבת מה שאת חושבת על אחרים...תבדקי את עצמך במראה! Supergirl
 

מורני !

New member
חה!

וואי הזיכרון שלך נדפק (כנראה גם את אוכלת יותר מידי זיתים)... היום הולדת שלך נערכה בטיים אאוט יחד עם של אפריקה..... אה... אז? באתי אליו ובגללו. הוא ידע את זה מההתחלה. בפורום אני לא מתחבאת מאחורי מילים... אני פשוט לא מערבת את הטלפון לפורום. כתבתי לך את הדברים שכתבתי... את היית צריכה להתייחס אלייהם ואלייהם בלבד. אבל לא.. מה פתאום? אני עומדת מאחורי המילים שלי. תמיד. בחיים לא אמרתי שום דבר על הזוג שהזכרת. למעשה הם היו חברים (אחחח שוב המילה הקשה הזו שקשה לך איתה.. אה..).. אהה.. אבל את יודעת.. אני שמחה שבסוף יצאה האמת... שעכשיו הודית שאת ``שמעת`` אותי אומרת את זה עלייהם. כמה נחמד... הרי אז הכחשת.... מזל שהם היו לידי שZיינת לי את השכל אז בצאט.... חומד.... רק שתדעי.. אין לי בעיה להפוך כאן עולמות. רבתי עם כל העולם כבר.. על העקרונות שלי.... אותם אני לא משנה... ואין לי בעיה שאנשים לא ידברו איתי.... אז... אל תאיימי על Zונה בZיין... בבקשה. את יכולה להגיד עליי הכל.... אני זו שרבה איתך... אבל כנראה את לא יכולה עליי... את חושבת שאת יכולה על סנופ? חה! היא מכניסה אותך לכיס הקטן שלה. באמת ובתמים. את אחד האנשים הכי לא בוגרים שאני מכירה. וזה עצוב... כי אני מסתובבת עם הרבה בנות 16-17.... בקשר להילוש... חהההה.... איזה מצחיקה את... מה את רבה עם עוד אנשים? למה את בורחת ומתחבאת -באמצע הדיון שלי איתך- מאחורי אנשים? שימי לב סופר... עירבת את: חתול וסנופה איטלקי וסרטנית הילוש... וכל זה מהודעה אחת שאני כתבתי לך. ורק לך. למה זה? כי את רוצה שכל האנשים האלו יצטרפו לדיון ואז תוכלי להגיד שאת לא מגיבה לאף אחד יותר? הרי ברור לי שמתישהו תישברי ולא תגיבי... בטח בתרוץ של ``הרמה שלי יותר גבוהה מיזה``... אההה... כמה עלוב. הרי הרמה שלך כל כך לא יותר גבוהה משלנו. אבל? שאני אנפץ לך את האשליות שלך? אני? לאאא.... אפילו אני לא עד כדי כך אכזרית... באמת.... (תשתקי שניקו!)... בכל אופן.. אני דווקא מסתכלת במראה די הרבה.... ואני די אוהבת את מה שאני רואה. כי את יודעת מה? אני בן אדם ששלם עם עצמו. עם הדברים שאני אומרת. עם המעשים שאני עושה. עם החברים שלי. וזה הכי חשוב. אין כאן אף אחד!!!!! אף אחד!!!!!!! שאולי בטעות.. חושב שהוא חבר שלי... סתם כי יום אחד הייתי נחמדה. כולם כאן יודעים את ההפרדה בין הימים שאני סתם נחמדה (מועטים ככל שיהיו)... לבין היחד שלי לחברים שלי. אף פעם לא סבלת אותי? דיייי.... בבקשה.... תגידי לי שלפחות בהתחלה אהבת אותי..... בבקשה.. אני רוצה לישון בלילה היום!!!!!! תגידי את בת 6? מה איכפת לי אם אי פעם סבלת אותי או לא..... חה! טוב לפחות דבר אחד יצא מהתגובה שלך... ממש גרמת לי לגחך. בבקשה... תשתדלי יותר.. שלפחות ההודעה שלך תהייה ברמה שלי. אם לא את.
 

~Supergirl~

New member
פששש איך ידעת שאני אוכלת זיתים?

איך ידעת חכמה שלי? כן. אני אוכלת זיתים, ומלאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!! אהמ... בחיים לא אמרת מילה על ... פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הצחקת אותי . על מי את עובדת? הרי את יודעת טוב מאוד שאת אמרת את זה לי!!! ו...להזכיר לך מי אמר על סרטנית? את! תבדקי את ההודעה ה1 שלך! למעלה! ו...אני לא אענה ``ברמה`` שלך... כי זה יהיה הרבה יותר גבוה מזה! באמת! זה שאת חושבת שזה רמה נמוכה זה בעיה שלך! Supergirl
 

מורני !

New member
וואי..

לא ענית על כלום ולא הגבת לכלום חוץ מהזיתים שזה בכלל בדיחה פרטית שאפילו לא הבנת אותה. אבל כן.... הצלחת לגרום לי לצחוק עלייך.
 

SnoopyS*GirL

New member
חה! ../images/Emo6.gif

כן כן, גם אני רוצה לגחך... מותר לי..?? נחשו מההההההה..?? לא שואלת אותכם!!!!! (מורני סתבי).. וכן, יש לי דווקא סיבה טובה לגחך.. כי יש כאן מישהי ש...אממממ.. OK דבר ראשון מחפדת להגיב לי בפורום, כותבת לי הודעות לICQ ושמישהו בבקשה יגיד לה שהיא על אגנור אצלי..!!! תודה. אההה ועוד משהו... תגידו, מצאו כבר את התרופה נגד סניליות.?? כי נראה לי שגילית סוג חדש של סניליות... כן כן אנשים, תתפלאו!! יש סניליות בגיל 18... תראו בעצמכם...!!. אז.... חה! מישהי כאן בלעה את הלשון עוד לפני ש.. נו טוב, אני אפרוש. שלא יגידו שאני לא בוגרת או משו... חה!! והכי מאכזב זה שמי שהיה צריך באמת להגיב על העניין, מישהו שצריך להיות איכפת לו מכל הסיפור... לא שם Zין על זה בכלל... אבל יודעים מה..?? החלטתי להפסיק להתאכזב מאנשים שלא איכפת לי מהם.. אז..אמממ...אתה... כן כן, מה אתה בשוק? תמות! וזהו.. עד הגיחוך הבא.. חה! סנופה * נה נה ונה נה גם אני Zונה נה!!*
 

מורני !

New member
אגב

תודה על המחמאות... גם אני חושבת שהכתיבה שלי יפה... נחמד לראות שאת מעריכה שהמילים שלי ``יפות וקדושות``.... דווקא חשבתי שלא תבחיני בזה... וואי... סופר החמיאה לי.... שנייה אני הולכת להתקשר לאמא... לספר לה... :)
 

הילוש*

New member
טל.....

קודם כל נבהיר משהו אחד תגל טיפלה טוב בעניין של ההתחזות ומעולה שמורני לא התערבה. דבר שני את אמורה להבין שחברות זה דבר קדוש שום גבר לא יגרום לסיכסוך בחברות הזאת אבל מתסבר שאצלך זה כן מה קרה אבל נעזוב את זה בצד אני חושבת שאם היית בוגרת את כל מה שרשמת כאן היית צריכה להגיד בלמורני בטלפון או בפנים מול פנים טל. וזהו ביי
 
===אולי חלאס כבר...===

עם כל הזיוני שכל האלו... עם כל הכבוד לשלושתכן... זה לא מעניין אף אחד הסיכסוכים שלכן... תעשו לכן שיחת ועידה או שתסגרו את זה כמו בוגרות פנים מול פנים... נמאס כבר מהחרטות האלה.. זאת אמרה...זאת סיכסכה...את רצית... ממש גנון... ווישי ושלומי....הודעות מהסוג הזה מין הראוי(לפי דעתי בכל אופן) שימחקו עוד בהתחלה כי טוב לא יוצא מזה.. ביי... *איטלקיS שנמאס לו כבר מהילדותיות הזו....ואני מתכוון לכולם*
 

נ ד ב 19

New member
גבררררר כמה שאתה צודק ;-)

תשמעו לאיטלקי הוא יודע מה הוא אומר..
 

קספר

New member
נדב ואיטלקי סתם שאלה טיפשית ...

ואם מישהו אחר ילכלך עליכם בפורום אתם תשתקו ?
 
=====קספר אחי...===

לא מתאים לך לשאול שאלה כזו..... אני מבין שזה לא נעים שמלכלכים ובטח לא לעיני כולם.... אבל מן הראוי שיפתרו את זה בינהם... תאמין לי שהיה מקרה שמישו\י לכלך\ה עליי.... אתם ידעתם מזה? לא כי אני פתרתי את זה לא דרך פה.... ואתה יודע מה? בסוף התברר שזו הייתה סתם אי הבנה... אז תאר לך שהייתי מגיב חזרה בפורום... זה סתם היה הופך לכדור שלג שהיה לוקח איתו הרבה שמות כמו שזה קורה פה... מקווה שהבהרתי את עצמי... ביי.. *איטלקיS מתגעגע לסיפורים של קספר בפורום*
 

קספר

New member
איטלקי ...

תראה אחי זה לא מתאים לי לשאול שאלה כזו כי אני כמוך מנסה בנושאים האלו לשמור על פרופיל נמוך אבל אם כבר הוציאו את זה אז עדיף לא לשתוק ולסיים אם זה אבל כמובן כל אדם פועל אחרת ... * קספר מחכה לסיפור המשך של הבריחה מאלקטרז של איטלקי *
 
קספר ידידי....

בוא אגיד לך מה אני עושה כאשר אדם אחר מלכלך עליי בפני בפרטיות או בפני רבים,פשוט אומר לו תודה ונעים היה להכירך,שלוש מילים וזה הכל !!! בארי <ברגע של גילוי אופי>
 

candybox

New member
מה?

כאילו נמאס לך מהילדותיות? אז.. כאילו... די..? אי אפשר להציק למלך הקיטש יותר????????? יאאאאאאאאאאאאא נו טוב... בשביל זה יש לי אייסי... אהממ... יומטוב חומד.
 
===קנדי מלכת הקיטשיות===

את מוזמנת להפריע לי באיי סי.. בפורום.. בצ`אט... בטלפון.. בפלאפון.. בטלויזיה.. במסך של השעון.. במסך של המיקרוגל... בפאלם פילוט... ובכל דרך שאת חושבת עליה... ביי... *איטלקי23S מוטרד ע``י קנדי בכל דרך אפשרית*
 
למעלה