יכול להיות שיידעו את החברה.את שאת קונה מוצר פגום את ממשיכה לרכוש אותו?
מה הייתה מהות התביעה נגד חברת "חוגלה־קימברלי"?
"תבעתי בשם הורים רבים שרכשו חיתולי 'האגיס' שהיה בהם פגם בייצור. החיתולים דלפו וכתוצאה מכך תינוקות ופעוטות היו רטובים בשיא החורף. הבגדים שלהם היו רטובים, המיטה, השמיכות, העגלה וכיסא הרכב. אני טענתי שכשהורים התלוננו במוקד השירות של יצרנית החיתולים, חברת 'חוגלה־קימברלי', נמסר להם שהם כנראה לא חיתלו טוב או שהם צריכים להחליף מידת חיתולים".
החברה לא הודתה שהייתה תקלה בייצור?
"רק בחודש מרץ החברה יצאה בהודעה שאכן אירעה תקלה ושהיא תחל לפצות את הלקוחות שפנו אליה. אבל החיתולים הפגומים לא נאספו מהחנויות ואני טענתי שהורים שפוצו התלוננו שפיצו אותם באמצעות חבילות תקולות אחרות".