אם יכולתם,איזה תכונות הייתם לוקחים

shira245

New member
אם יכולתם,איזה תכונות הייתם לוקחים

מהדמויות של דוסון קריק? מה הייתם רוצים "לאמץ" לכם מהם? ומה בשום אופן,לא הייתם רוצים? למשל,הייתי מוכנה לאמץ מאודרי את זה שלא אכפת לה בכלל מה אומרים עליה. ולפעמים אני מצטערת שאני לא חרשנית כמו אנדי
יש עוד אבל עכשיו תורכם
 

גל1234

New member
אני

התמימות הזאת והטוב לב של ג'ואי הנחישות של דוסון - שאם הוא רוצה לעשות משהו (במקרה שלו במאי) הוא יעשה הכל בשביל זה והוא לא יוותר - זה כל כך היה עוזר לי בכדורגל :)
 
טופיק מצויין!../images/Emo45.gif../images/Emo105.gif

מממ...הייתי בהחלט רוצה לאמץ את היכולת להסתכל על הדברים בהומור,גם אם הם לא תמיד הומוריסטים של פייסוש כמובן. בהחלט הייתי מאמצת את הכוח רצון של דוסון להשיג את המטרות שלו. ואת הציניות והשנינות המתוקים של ג'ן!!
 

TsLiLuSHSH

New member
את הקסם של ג'ואי כי...

כל גברבר שהיה בסידרה רצה אותה בשלב מסויים !!!
 

SummerSpirit

New member
החרשנות והלמידה של ג'ואי../images/Emo70.gif

האהבה של דוסון לקולנוע- יש לי אהבה לקולנוע, אני אפילו במגמת קולנוע... אבל עוד קצת אהבה לא תזיק. השלמות של ג'ק עם עצמו- בנוגע לכל תחום בחיים. ספציפית לג'ק- הוא היה שלם עם זה שהוא הומו. היציאות של ג'ן- נכון שהיא קצת סתומה לפעמים, אבל יש לה יציאות טובות.
 

shiray

New member
חח עוד קצת אהבה לקולנוע ואני אהפוך

רשמית לאיזו אובססיבית מטורפת! פעם קראתי איזה ספר שאני ממש ממש אוהבת ושכבתי לי במיטה (הזמן הכי טוב לקריאה) והיה קטע שבו הגיבורה שוכבת במיטה קפואה עם המבט שלה הצידה (כדי שהגיבור לא יראה אותה...) ומדי פעם זלגה לה דמעה... בקיצור אני קוראת את הקטע הזה כשאני שוכבת על הצד ואז ישר חשבתי "יווו צריך לצלם את הסצנה הזאת מהגובה של המיטה כדי שיראו אותה ב-eye level על הצד" ואז ישר נבהלתי מעצמי... יש לי קטעים כאלה מדי פעם שאני פתאום חושבת איך הייתי עורכת או מצלמת משהו... ובאמת כשחושבים על זה אז גם הייתי רוצה את השלמות של ג'ק עם עצמו וזה שהוא למד לקבל את מי שהוא- לי אין איזה משהו כזה רציני להתמודד איתו ואני ממש לא מתלהבת מעצמי... ולא הייתי רוצה בחיים את החרשנות והלמידה של ג'ואי- זה שאני פרפקציוניסטית ממש מספק לי מספיק סבל לפני מבחנים (מה שלא מפריע לי ללכת עם חברה לקניון יום לפני מתכונת במתמטיקה אבל חפיף...).
 

shiray

New member
זה ממש דופק את השכל

בתכלס הלכתי למגמת קולנוע כי תמיד אהבתי סרטים ולאו דווקא בגלל הקטע המעשי- פשוט העיוני ממש עניין אותי (בכל זאת מדובר על מישהי שבגיל 9 בערך ראתה את "פסיכו" ובגיל 10 ההורים קנו לי מערכת סטריאו והדיסקים הראשונים שקניתי היו פסקולים..). ואז כשהתחילה כיתה י' והסבירו לנו על המגמה דיברו על זה שמאוד ייתכן שמעכשיו כשנראה סרטים נראה אותם אחרת ובהתחלה חשבתי שאין סיכוי- כשאני נכנסת לסרט אני נכנסת לסרט, אבל מסתבר שזה לא המצב...
 

unnicked

New member
בהחלט קצת מהחרשנות של ג'ואי../images/Emo15.gif

אני לא יודעת לחרוש...וחבל....
וכן, גם קצת מהשלמות של ג'ק לגבי עצמו יהיה טוב...
 
למעלה