גשם מביא נוסטלגיה- ומאכלים נוסטלגים
אני שגדלתי בקיבוץ של שנות הצנע- מעט, אם בכלל נוסטלגיה יש לי על אוכל- זוכרת רק דבר אחד- בשבתות אבא שלי, שהיה דיג, היה הולך לבריכות הדגים וצד עופות מים (היום זה לא חוקי אני יודעת), אמא שלי הייתה מבשלת אותם בפטיליה, שמחוסר מקום אחר היתה מוצבת על רצפת הבית, ריח הניחוח, מילא את כל הבית- ארוחת ערב שבת, שהיתה אגב הארוחה היחידה שאכלנו עם ההורים, זכורה לי כמשהו נפלא- יתר האוכל- סיוט עד היום לא נוגעת בקטניות (ועדשים בראשן) שהוגשו כדיסה צמיגה ודביקה כל יום, ובחלב כמובן , זה שהכריחו אותי לשתות- חם עם קרום....