אם הייתם יכולים, הייתם פוגשים אנשים מהמשחק?
אפשר להפוך את זה לדיון שכזה. אני בטוחה שלכולנו, או לפחות לרובנו יצא להכיר כמה אנשים נחמדים במשחק שגרים בארץ ואפילו ביבשת אחרת. אם הייתם נוסעים לטיול/משלחת/או אפילו למטרות עבודה בחו"ל, והייתם מגלים שאחד מהחברים שלכם במשחק גר באזור שאתם הולכים להיות בו, הייתם פוגשים אותו?
אפשר להפוך את זה לדיון שכזה. אני בטוחה שלכולנו, או לפחות לרובנו יצא להכיר כמה אנשים נחמדים במשחק שגרים בארץ ואפילו ביבשת אחרת. אם הייתם נוסעים לטיול/משלחת/או אפילו למטרות עבודה בחו"ל, והייתם מגלים שאחד מהחברים שלכם במשחק גר באזור שאתם הולכים להיות בו, הייתם פוגשים אותו?