אם הבת שלכם היתה מופיעה באותו

אם הבת שלכם היתה מופיעה באותו

קטע באותו חודש 5 פעמים לכמה הופעות מתוך זה הייתם הולכים? ולציין שאני אוהבת מאד לראות אותה בפעולה ואני ראיתי אותה בשבוע שעבר ואראה אותה גם בשישי הבא בהפנינג של הקהילה על הבמה ואחרי פורים יש להם עוד 2 הופעות עם אותו קטע בבתי אבות כאן באזור. לכמה הופעות מתוך זה בהנחה שאינכם צריכים להיות נהג שלה הייתם הולכים?
 

ו י ק י 3

New member
תלוי בגיל. בגילאים הצעירים צריך

ללוות לכל מקום. בגילאי 10 ומעלה, הם יכולים להיות לבד, בהנחה שהם נוסעים בקבוצה עם המורה או מבוגר מלווה, במקרה כזה הייתי הולכת רק להופעה אחת או שתיים.
 
תתיעצי איתה מה הכי כדאי...

גם אני כל פעם הייתי באותה דילמה. בשנים הראשונות הייתי נשארת כמעט לכל ההופעות {בן היתר גם כדי לשמור עליה ולשים עין שהיא שותה ואוכלת, זה מאוד מעייף ההופעות האלה...}, אחרי כמה שנים כבר לא היה לי כוח והייתי שואלת אותה לאיזה הופעה באים "המכובדים" או את איזה הופעה מצלמים לטלויזיה הקהילתית, או לחילופין איזה הופעה היא הכי "שקטה" וככה בוחרת לי למה הכי נוח לי לבוא. היום, אני כמעט לא הולכת לאף מופע
האולמות מפוצצים,ויש רעש מחריש אזנים של הלהקות שמעודדות את חבריהן ואין לי עצבים. אז הולכים רק למופעי סוף שנה או למופעים מיוחדים. שיהיה לביתך המון הצלחה
 
אוי תודה רבה לך ../images/Emo24.gif

אכן אני הולכת לחזרות כי שם יש הכי שקט. הכי אני אוהבת להתגנב תמיד לחזרות הגנרליות שזה עם התלבושות ושם יוצאות לי תמיד התמונות הכי מוצלחות.
 
לציין שהיא אמרה לי הבוקר

שלהופעה מחר היא רוצה שסבתא ורק סבתא תבוא לראות אותה ככה שנחסך ממני פעם אחת להיות נהג שלה. אז אתם מציעים בעצם לשאול את פיה, נו טוב נשאל.
 

apk

New member
פעם אחת בלבד

אם יש חשובה יותר וחשובה פחות אז לפעם החשובה ביותר אחרת לפעם הראשונה. אחרת זה טרחה להורים וניג'וס לבת
 

liatal

New member
באמת? בתך תופיע 5 פעמים ואת תלכי

פעם אחת בלבד? בטוחה?
 

apk

New member
בעקרון בודאי

אבל אם יתברר שהיא רוצה שאגיע ליותר, אז אעשה כל מאמץ להגיע בכל מקרה שהיא תבקש, וסביר שמלבד ענייני בריאות לא אתן לשום דבר למנוע ממני את זה. אבל סביר שהיא לא תרצה שאבוא יותר מפעם אחת כשבודאי אצל שאר הילדים ההורים יגיעו פעם אחת בלבד ואם אני אבוא יותר זה יבייש אותה
 
יש לך טעות. אנחנו יושבות 10-15

אמהות קבועות בקבוצה ולא ראיתי ולו גם פעם אחת שזה מבייש מי מהילדות שאמא שלה צופה בכל ההופעות שלה. נהפוך הוא הילדות מרגישות כזה כייף שההורים רואים את החזרות ואת ההופעות וגם דואגים אישית שיאכלו וישתו במשך החזרות מאשר ילדים שמגיעים ללא הורים או ההורים רק משמשים בתור הסעה הלוך וחזור, ושמתי לב כמה הם "שותות" במהלך החזרה לעומת הילדות שאנחנו יושבים בקבוצות. ואנחנו בכלל לא קוראות להן לשתות הן מגיעות לבד אלינו ולוקחות מהשתיה. וכן דיברתי עם הבת שלי והיא רוצה שאבוא לכל ההופעות וגם לחזרות שירשו להורים להיות נוכחים (ושוב אצלנו לא לכל החזרות מרשים להורים להשאר). במקרה כזה אני חוזרת הביתה עד שהיא מתקשרת שהיא בחוץ ושנבוא לקחת אותה.
 

apk

New member
יתכן שכאן אני טועה. מדוע?

אתן כבר מנוסות ומסתכלות מנסיון של אמהות לילדות בגילאים הנכונים, אני לעומת זה עדיין לא הגעתי לזה כאם ורק זוכרת את ילדותי בה זה נחשב לבושה שהורינו ליוו אותנו יותר מידי, בדיוק באותה המידה כמו שהתבישנו אם הם לא הגיעו אפילו פעם אחת. תמיד, בכל דבר, רצינו אותם איתנו פעם אחת, לא פחות ולא יותר
 

liatal

New member
מנסיון אישי של מישהי שלא ממש השקיעו

בה בילדותה... עשיתי כלכך הרבה דברים- דרמה, התעמלות, אתלטיקה, נוער לנוער, כמו זעקה- בואו תראו אותי, אני טובה!!! ותמיד קנאתי בכל הילדים שהוריהם היו שם. שלי באו לעתים רחוקות ואף פעם לא פתחו בפניי אפשרויות, אני מצאתי תמיד את החוגים שלי לבד. רציתי שיהיו שם אבל הם לא כלכך היו. יש מקום לשאול אותה כמובן אבל מנסיון- הם כלכך צריכים אותנו שם, לדעת שאנחנו רואים אותם וגאים בהם ואוהבים את כל מה שהם עושים ובעיקר- מתעניינים בהם. הורים משקיעים (כמובן במידה ולהרגיש מתי לא...) מגדלים ילדים בטוחים בעצמם, אהובים ובשלב מסויים (כשהם בוגרים) שבעים מהצורך בפידבקים מהסביבה!!!
 

apk

New member
אתן צעירות ממני, וכנראה שהדורות

שלנו אחרים. בדור שלי רצינו שההורים יבואו כמה שפחות, ומי שההורים באו יותר חש בושה והיה ללעג בחברה מסביב, מה שנקרא "לא גזעי". אז אולי אצלנו היה מוגזם לכיוון האחד, אבל גם הכיוון ההפוך (מה שמתואר כאן) נראה לי מוגזם ולא בריא
 
בדור של הבת שלי

הם היום גאות שאנחנו באים לראות הופעות שלהם בכל דבר. הם ממש מבקשים שנבוא לראות. הם לא יבקשו שניתן להם חיבוק או נשיקה בפומבי כי זה גורם להם לבושה, אבל לא זה שאבא ואמא באים לראות אותם בפעולה. נהפוך הוא בבתי הספר של היום וגם בגנים יש כל כך הרבה ערבים שהגגנת והמורות מזמינות אותנו דווקא לבוא ולהיות עם הילדים בפעילות - אפילו הכניסו את זה תחת השם פעילות חובה בית ספרית או גנית. עד כדי כך שאנחנו צריכים להחזיר אישורים חתומים שאנחנו יודעים על תאריכי הפעילויות כדי שנגיע ולא נפספס. ואני רוצה להגיד לך שבתור ילדה, הייתי מאד גאה שאבא שלי היה כל כך מעורב בבית הספר ובגן, תמיד היה שם בשבילי בטיולים, בהופעות, בתחרויות. היה כייף לדעת שאת אהובה ושאוהבים לראות אותך גם אם ראו חזרות בבית מליון פעם. ולא אני לא חושבת שזה מגוזם אני חושבת שהדור הישן לא ידע להעריך את ההורים שלו.
 
../images/Emo124.gifעדכון -התבטלה לנו בסוף

הופעה של מחר. (למה אין אייקון של אנחת רווחה). מצד אחד אני שמחה, מצד שני עוד לא ראיתי את הילדה רק קיבלתי את הבשורה בטלפון.
 

tal 74

New member
להופעות שבבתי אבות לא הייתי הולכת

כל ההופעות של הקהל הרחב/פסטיבל/היכל תרבות כמובן שכן אך כשמזמינים אותם להופיע במקום מסויים מול קהל ספציפי(בית אבות, הוסטל וכו')-מיותר ללכת
 
דיברתי איתה היום והיא רוצה שאני

אבוא לכל ההופעות שלה ולא משנה איפה. הסברתי לה שחלק מההופעות עושה לי כאב ראש, אבל היא לא מוותרת. ככה שלמרות גילה (11) כנראה שנמשיך ללכת להופעות כולן כמו שהיה עד עכשיו. אני משערת שאולי בחטיבה היא קצת תשחרר אותנו.
 

Kalla

New member
הייתי שואלת אותה לרצונה

ובוקדת את האפשרויות שלי ומנסה ללכת לקראתה כמה שניתן.
 
למעלה