אם אתם בחטאי האח הגדול

אם אתם בחטאי האח הגדול../images/Emo92.gif

אז תעשו טובה, תגידו שאתם בעד שיוסף יישאר!
הוא פרח שנפתח לו אט אט. לא מתחנף לאף אחד. לא יודע את רזי ה"פוילע שטיק". והוא מתוק בעיניי. (לא בעניין של חתיך, בעניין של בנאדם).
 

trainspotter

New member
אדם מדהים אבל במדינה כזאת ובעולם הזה

כאלו דורכים משדר חלש אופי(גבר שבוכה משדר גבר הבנת "מהפנטת)אני רוצה אבל מאמין שיודח חלאס כל הזמן נגדו אנשים לא פעם ראשונה כמה פעמים הוא מקרין מוזריות כזאת
 
דווקא עבורי

גבר שבוכה הוא משאת נפש. הייתי מתה להתחבק פעם עם גבר בוכה. כל הסטריאוטיפים לפיהם מתחנכים ילדים "בנים", שגבר לא בוכה - סתם מובילים אותם (אתכם) לאטימות רובוטית. שיבכה. הוא גם מחייך יפה :)) חוצמזה, זה היה קטע שנבע ממצוקה מאוד עמוקה ומבדידות. מה גם שיש ברקע שלו מצבי חיים קשים, שלבטח יוצרים בכי.
 

coby paste

New member
חמוד לאללה ודווקא אוהב

את החיבור שלו לאדמה, אבל הוא חננה וילדותי. אבל תודי שארז היה קורע :) אגב, התערבתי על 3 שאטים של וודקה שייקרה משהו בין סער לאיילה, ונראה שזכיתי :)))) נראה מה יש למתערבת לומר בנידון.
 
כאילו דא?

יש מתח מיני שיכול לייצר חשמל בכל גוש דן (בין איילה לסער). אם מותר להמר- יש תחושה שאיילה תיקח את פרס האח הגדול. היא לא רק יפה, יש לה מכל טוב. גם חוכמה וגם חוזק.
 

coby paste

New member
מסכים איתך

אך לא אהבתי את זה שבכתה על אביב ומייד עשתה את השינוי וזרמה עם סער, על אף שיבואו כאלה ויגידו כי הקשר בין איילה לבין אביב היה רק אפלטוני. איילה משוועת לחיבוק חם, למישהו בבית.יש לה 3 אופציות, אחת ירדה נשארו 2. אני הייתי רוצה שסער דווקא ייקח, כי הוא גבר גבר משו בסגנון של דודי מליץ והוא הבחירה שלי.
 

trainspotter

New member
חוכמה את מתלבלת בינה לאלירז

אלירז הוא חכם היא פריחה מצויה.אם זה המודל שלך מהפנטת שאחת מחשפת סליחה על הבטוי זין .והחברים שהיא בוחרת באח הגדול מזעזע מאוד?(אביב נחש צבוע).
 
אויששש, קשה לך להבין

זו פרח'ה? היא בחורה אינטליגנטית. אביב יצור מוזר, אבל היא היתה זקוקה לו להתרפקות עליו, כי סער מייצר עבורה חיים קשים. הוא רואה עצמו תפוס על ידי אישה אחרת. נו, שוין, אישה מבינה נשים. גם אם הן חצי נערות:)))
 

trainspotter

New member
אלו האנשים

גואל ערמומי צבוע יוסף מותק אמיתי אבל חלש אופי פותנה חזקה (פייברוטית שלי להגיע לגמר) שרה חכמה חזקה ותככנית לא קטנה(פייברוטית לגמר) אלירז חכם חמוד (הפייבוריט שלי לזכייה) סער נחש .אסטרטג לא פוסל בכח אם צריך איילה פריחה מחפשת תשומת לב וזין להתנחם עליו(המטרה למצוא חבר ) אלין מותק חסרת ביטחון עצי לפעמים ארז מתוסבך בראש משאירים מתוך "רחמים"
 
טוב, חמוד

באמת זה סוג של זבלון, אבל נפלתי גם אני ברשת. לעומת הריאליטי בתחילתו, שסירבתי לצפות בו. בכל אופן, יש שם דמויות מעוררות עניין, ללא ספק. זה בידור. היום צחקתי הרבה במהלך התוכנית. אי אפשר להגיד על צחוק בריא בעעעע. אוקיי?? כמו שעל אוכל לא אומרים
 
תגיד ת'אמת?

עם הפרח הזה היית עושה משו..?את יודעת.. כל מיני פוילע שטיקים במיטה? למה שאלתי? הוא בטוח יעביר לך את" האנרגיות החיובית" של ארז ויהי מה....
 
אם כבר נגעת בזה

בתוכנית הזו,הם כמה זמן 3 חודשים? מצולמים?ללא הרף. מעניין מה המצלמות קולטות ולא משדרים,או בעברית האם המשתתפים מזדיינים?
 

עגלשון

New member
../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif../images/Emo5.gif

 
למעלה