אם אשכחך ראש העין דרום...

מצב
הנושא נעול.

A r i e T

New member
אם אשכחך ראש העין דרום...

אם אשכחך ראש העין דרום...
עד מתי?
 

A r i e T

New member
חשיפה ראשונה

אם אשכחך ראש העין דרום...
עד מתי?
חשיפה ראשונה
הזכרנו בפורום את העובדה שנעשתה הפרדה מפלסית במשולש המסילות של ראש העין - אין טוב ממראה עיניים. בצד ימין אפשר לראות את המעבר החדש מתחת למסילה הכפולה, ומשמאלו את המחסום הישן. המסילה הקרובה יותר משמשת את קו המשאות מבני ברק ללוד.
 

A r i e T

New member
מאחור

אם אשכחך ראש העין דרום...
עד מתי?
מאחור
בגלל שהרכבת התעכבה ביציאה מתחנת ראש העין דרום, היא נאלצה להתעכב שוב בתחנת סגולה בגלל הרכבת לכפ"ס שהגיעה מהכוון הנגדי (עד שתוכפל המסילה מסגולה לת"א).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה