וביום ה34 למחזור יצא בדיקה שלילית להריון במקלון הזהב בשתן של הבוקר. זה יהיה בסדר אם אני אנסה שוב בשתן של עכשיו (ערב) ?? מישהי פעם ראתה 2 פסים בבדיקת ערב??
איזה יופי! כנראה שצדקו שאמרו כאן שאחרי שמתיאשים זה סוף סוף קורה. לדעתי, זה לא מוקדם ללכת לרופאה-להיפך, תעשי בדיקת דם שתאמת את ההריון בהקדם ותהיי מאושרת! בהצלחה!
זה היה באיחור של שבוע בלבד, היו לי תחושות של הריון כבר כמה ימים ולכן עשיתי את הבדיקה בערב והיא ישר הראתה חיובית, לא משנה שלאחר כמה ימים זה התברר כהריון מחוץ לרחם ונותחתי והוצאה חצוצרה דלקתית, אבל כרגע הכל בסדר!(הכל היה בסוף נובמבר) מה טווח המחזור שלך בד"כ, אולי תחכי עד יום ראשון...את יודעת שנה חדשה ייפתחו הרבה דלתות.... שיהיה בהצלחה