אם אולמרט מתכוון להמשיך בהתכנסות

אם אולמרט מתכוון להמשיך בהתכנסות

אין טעם שתושבי הישובים המיועדים להריסה יחוייבו לשרת בלבנון. מאוד מצער לשמוע שהמדינה מתכוונת להרוס בית של קצין שנהרג בקרבות בלבנון. אם המדינה לא מוכנה לספק בטחון לתושבי השטחים גם לתושבי הצפון לא מגיע שיהודי יש"ע ילחמו עבורם.
 

יונקון

New member
מה את רוצה שהוא יאמר

שאולמרט יפיל על המתנחלים צרות צרורות והם בתגובה יורידו את הראש ויגידו לו תודה אמן? בוודאי שזה מכעיס כל בר דעת לשמוע את אולמרט מתבטא בעת הזו של מלחמת המגן על הבית בצורה לא שקולה ובלתי אחראית
 
אולמרט כבר פילג את העם. דבריו

הם בגדר לעג לרש. לא מצער אותך לראות צה"ל הורס בית של קצין שנהרג להגן על תושבי הצפון?
 

shy-1

New member
אולמרט לא פילג שום עם, אתה

רק חיכית למשהו, שיעזור לך לחלק את העם בעצמך. במקום להזהיר פה, לך ותנאם בחו"ל ותסביר עמדת ישראל. בהצלחה.
 

אבי1311

New member
רועי קליין הי"ד קפץ על רימון

והקריב את חייו כדי להציל את חייליו .הוא יליד רעננה שעבר לגור במאחז ליד עלי מתוך ציונות ואהבת העם והארץ .אולמרט וממשלתו הרעה והנצלנית מתכננים לגרש את אלמנתו וילדיו כאות תודה על גבורתו ועל מפעל חייו .
 

shy-1

New member
מנקודת מבט שלי, אתה לוקח את

מעשה הגבורה המיוחד של רועי קליין ז"ל ומשתמש בו בציניות למטרותיך. זה מעשה בזוי, ולא התפלאתי כשהשתמשת בו
 
השומרון כבר ניפגע מקטיושה...

בס"ד. הצפון והדרום סובלים מקאסמים וקטיושות וכבר נירצחו לנו הרבה.... בצפון השומרון נפלהה קטיושה..בג'נין-. וזה מתקרב אליי! למרכז השומרון...והכל - רק בגלל הנסיגה הקודמת!!! אז איך הוא יכול לדבר על נסיגה מכאן???!!!! איך?????? שה' ישמור עלינו מפני "עזה 2" שרוצים להקים פה!!!!!!!!! אמן!!! לא יהיה יותר שום גירוש יהודים מנחלתם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זאת ישראל!!!!!!!!!!!!! כאן!!! מתיי תיקלטו זאת??? כשתיפול הקטיושה על תל אביב מכאן???!
 

shy-1

New member
את מקדימה את המאוחר, כעת יש

מלחמה על חיינו, וכדאי מאד שנאחד כוחות לעמוד מול אוייבינו. וההתכנסות עליה אולמרט הלך לבחירות, יש עוד חזון למועד, ומי יודע אם לא תהיינה כמה מלחמות עד לביצועה. אז תרגעי.
 

אבי1311

New member
אם ככה כול הימין משתמש ציני והשמאל

העלוב שאתה ואולמרט נמנים עליו יזרקו אלמנה לרחוב ותרגישו מוסריים .
 

danabeli

New member
אסור להתפלג עכשיו!!!

לא משנה מה אולמרט מצהיר. בבוא היום נלחם על ההצהרות שלו אבל אסור עכשיו בזמן מלחמה על עצם קיומנו לקום ולמרוד. קודם בואו נתלכד נגד החיזבאללה ונביס אותו. שאלוהים ישמור על כל חיילינו בצפון ובדרום!
 
למעלה