אל תחשבו שאני לא רואה

על האש

New member
אל תחשבו שאני לא רואה

כמו כולם גם אני רואה כרגע חלומות בהקיציס נכנסתי רק לתקן טעות... מעכשיו אני מציע 1 ו-20 אגורות ולא 1 ו30 אגורות התבלבתי..(-8 מה אני לא אנושי???? גם זה לא התחבר לי אם הפרס הגדול של 6 שקלים ו60 אגורות אצלי זה היה יוצא יותר.... טוף יאללה חזרה לתוכנית... על האש==ברגע של ניצול הפרסומות לתיקון טעות==
 
למעלה