אל תהרגו אותי!!!

אל תהרגו אותי!!!

אבל יובל לא ממש יודע לשיר... (חוץ מבהופעות ששם הוא נשמע מדהים!) אתם חייבים להסכים איתי, ושלא תבינו אותי לא נכון, לי זה לא כל-כך אכפת !פשוט הייתי חייב להוציא את זה!!
 

N a V e

New member
לדעתי לא...

יש לו קול נהדר,בוגר שמתאים עצמו למוזיקה המעולה שמשינה עושה. חוצמזה ההופעות זה ה-עיקר.אז אני לא מסכים...
 
למה להרוג... ../images/Emo13.gif

כולנו חברים זכותך לחשוב מה שבא לך לדעתי זה לא נכון... ליובל יש אחלה קול, והוא יודע טוב מאוד להשתמש בו! כל הכבוד לו
 

darksideonline

New member
זה לא חשוב

האמת יש לו קול הכי מקורי ששמעתי כי הקול שלו בלי פוזות אלא ישר ואמיתי הוא שר בטונים ישרים כמו אחד שרגע עבר פה שר והלך קול של זרוק,האיש הזה הוא מדהים איך מתאים לי לדבר איתו
 
לא הבנתי איך זה

הגיוני שבהופעות הוא מדהים(מה שנכון נכון)אבל בכלליות הקול שלו מזוויע(אממממ,אתה אמרת)? בכל מקרה לפי דעתי ליובל יש קול גדול,שרק משתבח עם השנים יום טוף
 
../images/Emo168.gif ../images/Emo52.gif

אני דווקא חושב שליובל יש קול =מ=ה=מ=ם= אז כל אחד אחד והדעה שלו נ.ב. מי שקורא..... שמעתי משהו על ההופעת איחוד.... זה נכון??????? "שיקרתי שאמרתי שהכל כל כך נפלא, כי שום דבר בעצם לא היה נכון..."
NOT
MAKE
 

sherennn

New member
לפי דעתי...

וגם אמרו את זה פעם בפורום... בהתחלה הקול של יובל לא היה ממש בנוי לקריירת שירה... אבל הוא באמת התפתח וממש אפשר לראות הבדל בין ההתחלה לבין הסוף...נהיה לו קול הרבה יותר טוב עם השנים... אני מסכימה עם זה שאין לו את הקול הכי הכי לשירה... ושהטונים שהוא יכול להגיע אליהם הם לא קיצוניים במיוחד... אבל הקול עצמו הוא ממש מיוחד ויפה.. באמת שיש לו קול יפה.. אני לא יודעת איך להסביר אבל הקול שלו שונה.. למשל שמעתי את מכת שמש בפעם הראשונה וישר זיהיתי שזה יובל... בקיצור.. כל אחד ודעתו ..אני ממש אוהבת את הקול שלו!!!
 

ANIGO MONOTOYA

New member
איש../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo46.gif

על מה אתה מדבר
לדעתי הוא אחד הסולנים ה-מ-ה-מ-מ-י-ם ביותר שקמו אי פעם בארץ...
יש לו קול מאוד נמוך ויפה
ובקשר לאיחוד אמרתי לכם כבר שבטוח שהוא יתבצע בקיץ של שנה הבאה...
 
למעלה