אל תדחו למחר

d s d s

New member
בטח מחר

"מחר אולי נפליגה בספינות" כי מחר יהיה יום יפה יותר כי מחר אני אהיה פחות עייפה כי מחר זה לא היום, לא עכשיו
 
לא דוחה כלום אף פעם, כלומר- מהמטלות

דוחת פגישות ושיחות עם 'חברות' מעצבנות (בגלל המטלות
). ובאופן כללי, אני שייכת לזן נדיר של "מעדיפי עתיד", כלומר- מעמיסה על עצמי למוות כדי לגמור יותר מהר עם המטלות ולהגיע אל המנוחה (שכנראה לא תגיע..), או לפחות אל המטרה הבאה. ובענייני יסורי מצפון על בזבוז זמן- אני יכולה להרוג (ממש) מישהו שביזבז לי את הזמן בכוונה או ברשלנות, והמחשבה על בזבוז זמן (אבל, למשל- לשכב חצי שעה בתכם שמש על השטיח עם ארטיק וספר היום בצהריים- זה לא בזבוז זמן בכלללל, כי זה שווה לי
). ויעלי- בענייני תכנון זמן- זו אובססיה וותיקה שלי. בואי תציצי ביומן שלי ותראי איך יש לי כל מיני משימות הזויות בחלונות בין השעורים. עכשיו, "ספר לניהול זמן" האפקטיבי היחיד שאני יכולה לחשוב עליו- זה יומן. בואי תצתוותי אלי ליום יומיים, אני אראה לך איך 'מנהלים זמן'..
 

7יעלה

New member
עוגילה יפתי

אני מעדיפה לבוא אלייך ולאכול מהעוגה המעולה הזו שאת מכינה ...עזבי אותך יומנים.......זהו כבר תשע , לא נותרה ברירה אלא לדחות את עבודתי לבוקר .
 

איילתי

New member
מצטרפת לדחייניות ../images/Emo3.gif

בכל מה שקשור ללימודים, גם אם יהיו לי שבועיים מלאים, אני אדחה עד לשנייה האחרונה. בערך כמו עכשיו...
אני כבר רואה את עצמי נכנסת לשעות המאד מאד קטנות של הלילה כדי לסיים עם זה .
 

Darth Foofoo

New member
לא דוחה , עושה הכל מהר

אני עובדת על עצמי שאחר כך אני אתן לעצמי לרבוץ מול הטלויזיה / מחשב / סרט טוב / ספר טוב . בהחלט תכונה שלי שאני ממש אוהבת .
 

פ א ב

New member
חלק מהדבים כן. האמת? שמתי לב

שזה בעיקר דברים שנמצאים בשלב התחלה, ואז קשה לי להיכנס אליהם (אז זה רץ), או כשהנושא נראה לי מאיים / ענק. ואם כבר בנושא, יש לי שאלה. נניח שדחית משהו מעבר לזמן הסביר, איך תצדיקי את זה?
 
למעלה