אל תגדו לא ידענו

ylondon1

New member
אל תגדו לא ידענו

בואו לראות ולשמוע על מה שמעוללת ממשלת ישראל, באמצעות חיילי צה"ל, לתושבי יהודה ושומרון במחסומים. ביום ראשון, 14/3/2004, ניפגש עם חבר הכנסת רומן ברונפמן, ועם חברות מחסום WATCH , דפנה בנאי ואיה קניוק, אשר יספרו מה קורה מידי יום במחסומים. במפגש יוקרן סרט אשר ימחיש את הנעשה במחסומים. המפגש יערך בשעה 20:00 בסניף מרצ/יחד ברח' סוקולוב 20 , קומה ב', הרצליה. הציבור מוזמן. תנועות מרצ ושחר התאחדו והקימו את תנועת יחד. ביחד נפיל את ממשלת שרון.
 

1אברהם

New member
גם אני עוכבתי במחסום, עדות אישית

אתמול בכניסה לקניון עשו עלי בדיקה ושאלו אם יש לי נשק, דבר שעיכב אותי לאיזה חצי דקה. ואח"כ אפילו בכניסה לסופרמרקט שבתוך הקניון חזרו על תהליך הבדיקה. תושבי ישראל מטורטרים ככה כמעט בכל מקום ציבורי קניונים, חניונים, קולנועים, סופרמרקטים, תחנות רכבת ועוד.
 

yeshgvul

New member
כשאשתך או אחותך תלד במחסום

תינוק מת (כנראה פלסטינאצי מת לשיטתך), כשהחיילים פשוט יעמדו ויצחקו עליה תוכל לעשות השוואה אמיתית לא דמגוגית
 

Deathatred

New member
בישראל

הרופאים עוסקים ברפואה, ולא בהובלת פצצות. לכן הם יודעים ליילד בתנאי שדה.
 

yeshgvul

New member
בישראל הרופאים עוסקים גם בעינויים

שאל רופאים במגרש הרוסים
 

resh0

New member
אתה מסית! לא למדת כלום מהרצח...

של רבין. אם יש לך הוכחות כלפי רופאים שלכאורה חרגו מהמותר בחוק, הגש תלונה במשטרה! אין לך הוכחות, רק השארות, אז כדאי שתשתוק, זה לא מוסיף לכבודך.
 

Deathatred

New member
הגזענות השמאלנית במיטבה

לא מעניין אותך בכלל כמה פלשתינים ימותו. בעצם, אתה רוצה שימותו הרבה - בשביל שתוכל להסית כנגד מדינת ישראל ולהשמיץ את צה"ל. לא איכפת לך שהרופאים הפלשתיניאים לא ידעו רפואה בסיסית ובלבד שלא לפגוע במאמצי הטרור והכנת הפצצות - ולא משנה כמה חולים ויולדות פלשתינים יפגעו בגלל של"רופאים" שלהם חשובה יותר הפצצה מאשר חייהן.
 

resh0

New member
למה לעשות ילדים?

הם חיים כל-כך באומללות, מה הטעם להביא ילדים? הם יודעים שיהיו להם ביום מין הימים בעיות במחסומים, למה לקחת סיכון? בוא ונספר לך סיפור: לפני האוסלו הזה, לא היו בעיות כאלו!!! אחרי האוסלו הזה, החלו הבעיות האלו... על היולדת להאשים את הטרור ואת עראפת!!! גם את השמאל הישראלי שהביא את הטרור ואת עראפת אל פתח ביתנו. אילו עראפת היה משקיע במרפאות במקום בטילי קאסם, לא היה צורך להגיע את המחסומים...קפיש?
 

yeshgvul

New member
טוב, זה יכול לחול גם על ילדיך

להמ לעשות אותם אם אביהם גזען רדוד שמפקיר אותם למות לשווא בחברון או להתפוצץ למען המשך הכיבוש
 

resh0

New member
מוטב להיות גזען מאשר להיות מת.

גם בימים של "חי זאב עם כבש", אני מעדיף להיות הזאב... כדי להוכיח שאני לא גזען, אז אומר באופן הברור ביותר: אני מאוד(!) מעוניין שהפלשתינים יחיו חיים של שלום ושיגשוג כלכלי. אני מאוד מעוניין שאזרחי ישראל גם יחיו חיים של שלום ושיגשוג כלכלי. כל זה יתכן אך ורק לאחר חיסול הטרור!!!! עד שיגיע היום הזה, יש לפגוע בשגרת חייהם של הפלשתינים, זאת כדי שישתכנעו כי מוטב להם לשנות את הרגליהם הרעים. הפלשתינים הם אויבנו הרצחניים ויש להכות בהם ללא רחם!!! אפשרות נוספת היא לגדר אותם, כך שהטרור לא יוכל עוד לתבוע קורבנות ישראלים. להזכירך: שולמית אלוני קפצה ל"ביקור נימוסין" אצל הראיס במוקעטה. היא כה הוקסמה מה"מעשים הטובים" שביצע בה הראיס במשרד, עד שבצאתה מהמשרד יחד עם הראיס המחייך, פנתה היא אל העיתונאים ואמרה: "אני מאמינה לעראפת יותר מאשר אני מאמינה לשרון". לא סתם עראפת חייך, כי באותה השעה היתה ספינת האמל"ח קארין A בדרכה לעזה!!! אז... שולמית אלוני לא גזענית, היא כולה תבוסתנית!!! ועראפת??? יצאת צדיק...
 

yeshgvul

New member
אותו עיוורון להרגליך הרעים שלך

עיוורון שיוליך אותך לתבוסה ואותנו ליציאה מהשטחים אחרי יותר הרוגים. מי שפוסל במומו שלו לא ישיג אפקט חינוכי בתכניות המכלאות, שגם לא יתגשמו. כבר עכשיו אתה נאלץ לנחם ישראלים מפוצצים שבעוד 9 חודשים יהיה בסדר. מה עד אז ? ומה לגבי התעלמותך מכך שהגדר המזרחית לא תיבנה ? ומשנים עד שתיבנה אם בכלל גדר מערבית, שלא לדבר על כך שגם אותה יחצו מחבלים.
 

resh0

New member
כשתקבל את הכדור בראש מידידך...

הפלשתינים שיום אחד יכעסו על היהודים, אז ילדיך היו גאים בכך שאביהם לא היה גזען. אתה יודע למי מראים חצי עבודה??? הגדר המזרחית לא תיבנה, אך ורק במקרה והפלשתינים יקיימו את תחיבויותיהם בשלב הראשון של תכנית מפת הדרכים ובהם: 1. הפסקה מוחלטת של הטרור 2. חיסול תשתיות הטרור 3. ביצוען של רפורמות דמוקרטיות אמיתיות ברשות. לא יקיימו, לאחר הבחירות בארה"ב הגדר(ות) המזרחית תקום!!! מחבלים אכן יעברו את הגדרות, אבל אח"כ סביר שייכנסו לשדה מוקשים או יתחשמלו, או שיקבלו כדור בראש מאיזה צל"ף או איזה ביס בצוואר מאיזה כלב... אבל מה לעשות, פלשתינים!!! מה לא יעשו כדי לקבל 72 בתולות בגן עדן...
 

מטרניך

New member
מה שמזכיר לי את האחות הרחמנייה

מהסער האדום שנעצרה לאחרונה, שנעה בחופשיות בין המחסומים כשהיא מובילה באמבולנסים חומרי נפץ לחוליות המרצחים. מעניין מה תגיד אחותך כשסבתך ניצולת השואה תתפוצץ מחומר נפץ כזה באוטובוס ובעזה חבריך יחלקו סוכריות ויירו יריות שמחה באוויר.
 

yeshgvul

New member
דמגוגיה ירודה. הנשים האלה יולדות

בד"כ באוטו פרטי. ואמבולנס אפשר לבדוק בקלות, לא לתת לו לעמוד ולא לעשות כלום, או סתם לגחך, כפי שקורה פעמים רבות
 

מטרניך

New member
חשבתי שתספר על האחות הרחמנייה

שהובילה חומר נפץ באמבולנסים שאתה כל הזמן מיילל שמעכבים אותם במחסומים.
 

resh0

New member
למה לא לשכנע אותן להמנע מהריונות?

הרי הן צריכות לדעת שכל עוד יש טרור, יהיו מחסומים. כל עוד יש מחסומים, ישנו סיכוי סביר שיהיו עיכובים ו/או מעשים לא ראויים. למה לקחת סיכונים???? מחכים עד שהטרור יפסיק, מחכים עד שתחוסלנה תשתיות הטרור, מחכים עד שלא יהיה עוד צורך במחסומים, אז אפשר להביא ילדים. כמה פשוט? דרך אגב: אני מצדד בכך שכל כספי הטרור שנתפסו לפני שבועיים בבנקים ברמאללה, יושקעו במרפאות ובשיפור ציוד הגילוי של חומרי נפץ במחסומים.
 

yeshgvul

New member
הבנתי את החוכמה

כעת שכנע את ילדיך שמוטב היה להם לא להיוולד לאבא כזה שמפקירם למות לשווא
 

resh0

New member
אני מגן על ילדי!! אני תוקף את אויבי

ילדי מצפים ממני להגן עליהם, לא להכנע לתכתיביו של זה הרוצה לפגוע בהם. המלחמה בטרור תגבה גבתה ותגבה קורבנות, כמו כל מלחמה, אבל בסוף נכריע אותם. יש לך רעיונות אחרים? אין בעיה!!! הצע אותם לשיפוטו של הבוחר בישראל, הוא ישווה את רעיונותיך אל מול אלו של הממשלה הנוכחית ויחליט!!! חכה בסבלנות 4 שנים, בנתיים אתה רק מקשקש ועושה מעצמך צחוק, לשווא...
 

Haemek

New member
מאז שחבריך משתמשים באמבולנסים

להובלת נשק, רק אליהם אתה צריך לבוא בטענות. כל אמבולנס יבדק בתורו ולעומק, וכלל לא חשוב מי שוכב שם בפנים. כל מיתה ואסון יחול על חבריך שמשתמשים באמבולנסים בציניות ואז שולחים אותך לפורום של היהוד להתלונן שבודקים אמבולנסים.
 
למעלה