אל תאכלו אותי:אולי כדאי להפריד בין

sharonit3

New member
אל תאכלו אותי:אולי כדאי להפריד בין

פורום לוד לפורום רמלה??? מוצאת את עצמי נכנסת לפה ורוב הזמן אני לא ממש מבינה מה מתרחש בין כל הניצים בעיר לוד ובכל בעיותיה. לא שברמלה אין בעיות אבל אני חושבת שהן שונות ובאות במקרים רבים מרקע אחר. מה דעתכם??? ובבקשה בלי ציניות והתמרמרויות. תגובות ענייניות בלבד.
 
בלוד יש כשל ניהולי טוטאלי, ברמלה לא

הבעיות של רמלה אינן בנושא שירותים חיוניים אלא בנושאים שאפשר לקרוא להם מותרות, בלוד לעומת זאת השירותים הבסיסיים לא ניתנים, השחיתות לכאורה מתגלה אחרי כל צעד שעושה ראש העיר ונתיניו, והלוואי על תושבי לוד שהיו יכולים לזכות לראש עיר שמנהיג את העירייה ומנהל אותה כמו ברמלה, לצערנו העירייה משותקת והטיפול הוא כאקמול לחולה איידס.
 
למנדי ../images/Emo98.gif

מנדי לדעתי זה הזמן וזה המקום להתחיל לציין את כל השחיתויות בעיריית לוד ועל כל המקורבים אליה. אם יש לך מידע מוצק - תזרים לאט לאט ושהציבור יביע את דעתו ושישתרש לו בתוך המוח מי הם האנשים "המנהיגים" את העיר שלכם - וככה עד לבחירות יהיה להם את כל המידע הנדרש ושיחליטו למי הפעם הם מצביעים.
 

ס ד

New member
מה עושה מכונית ר' העיר בחניה הצמודה

לבית בנו? האם לפי החוק המכונית אמורה לשרת רק את ר' העיר או גם את שאר ילדיו? כמו כן, מי מממן זה שנתיים את הרכב השכור של בנו של הרגב? הרי הוא לא עובד, למעט מעמן את הדיחה שנקראת הפועל לוד תמורת גרושים. מאיפה הכסף למימון רכב השכרה?
 
רכב שכור ../images/Emo98.gif

לגבי הרכב השכור האם אין אף אחד מוכשר כאן שירשום את מספר הרישוי של הרכב ויבדוק לאיזו חברת השכרה זה שייך ולעשות עבודת תחקיר קטנה ולבדוק מי משלם את שכירות הרכב. לגבי רכב ראש העירייה לא ייתכן מצב כזה שרכב של ראש העירייה - ישמש בשעות המנוחה של האבא את ילדיו או כל אדם אחר. למה לא מתלוננים אצל היועץ / יועצת משפטית של העירייה - עפ"י החוק הם חייבים להגיב לכל פנייה אליהם תתחילו להפעיל לחץ משפטי בסופו של דבר או ראש העיר מתפטר או היועץ המשפטי מתפטר או שיהיה סדר בעיר הזו.
 

sharonit3

New member
אז זהו...שזה מה שאני מרגישה כרמלאית

שלא כל כך נוגע לי. אני מבינה את בעיותיה של העיר לוד, אך כשאני נכנסת לפורום זה, אני מרגישה וקוראת את כל השחיתויות והשחיתויות לכאורה ומרגישה שכרמלאים אין לנו כל כך מקום פה, וגם לא נעים לדבר ולכתוב כמו שהוזכר על "מותרות". לכן חשבתי שצריך פורום נפרד לכל עיר ועיר. פורום שייצג נאמנה את כל התושבים בעיר רמלה ובעיר לוד בנפרד.
 

sragl1

New member
מנדי איש פולטי ומי שפוליטיקה

תמיד אומר שאחרים מושחתים
 

ס ד

New member
יש לי חדשות בשבילך. אנו עושים זאת

כבר שנים בכל אמצעי. הציבור יודע, רק שנכותו השכלית מהווה מכשול. הסיבה היחידה שאני כותב בקורות על ר' העיר היא צורך פסיכולוגי (שכן אנני יכול לפגוע בו בדרך אחרת ואני יודע שכל מילה כתובה שלי נגדו גורמת לו לנזק בריאותי).
 

ס ד

New member
שרגא, למה אתה שמן? האם לחץ השומן על

המוח גורם להיצרות העורקים כך שאספקת החמצן נפגמת ואיתה גם האינטליגנציה...
 

sharonit3

New member
רק תגידו לי-איך הודעה בנושא כל כך

ספציפי, מתדרדרת לרמות כאלה. מה הקשר בין התוכן של ההודעה הראשונה שכתבתי להשמצות שנכתבו. מה? מסקנה - לא יהיה פה שינוי????
 

AvihayA

New member
ברוכה הבאה לנציגי "הגרעין המחפש"

אל תקחי את זה אישי, אם תשימי לב לאורך רוב ההודעות נציגי "הגרעין המחפש" יחפשו מה לא בסדר בהודעה שהתפרסמה. הם יביעו את דעתם כ"חד משמעית" הם לא יתנו לאף אחד להביע דיעה אחרת אם הם ישמעו דיעה מנוגדת לדיעה שלהם הם יתקפו את הכותב. אל תקחי את זה אישית, תלמדי, כמו רובנו, פשוט לסנן את אותן הודעות "זדוניות" ולהתייחס להודעות הענייניות. דרך אגב, אם מצאת את אחת ההודעות פוגעת או תוקפת דיעה שלך אז פשוט תביני שזו לא את, זה פשוט הם, והם על בטוח לא ישנו את דרכם. אבל, אם גילית שאחת ההודעת פוגעת בך באופן אישי, או חורגת מגבולות הטעם הטוב אני מציע לך להתייעץ עם גיא (מנהל הפורום). הוא יודע בהחלט לתת את הדעת ולהבהיר עניינים ואף להיות תקיף וקשוח כשצריך. אביחי,
 

sharonit3

New member
../images/Emo45.gifואב, הבעיה בפורום של רמלה באתר

הוא שאי אפשר לנהל דיון או "ויכוח" רולח שכן ההודעות עוברות צנזורה. לכן עד שמישהו קורא, זה לעתים כבר לא אקטואלי...
 
למעלה