"אל יתהלל חוגר כמפתח"

מצב
הנושא נעול.
"אל יתהלל חוגר כמפתח"

"אל יתהלל חוגר כמפתח"
בשנת 1956 אגש פתח בשביתה כי לטענתם הממשלה לא עידכנה את התעריפים היחס לעלויות. במשך ימים ארוכים התנהלה התחבורה הציבורית במשאיות ו..ברכבת. הרכבת עיצבנה כנראה את אגד ובעיתון האגודה "לחברינו" מיוני 1956, שהוקדש לשביתה, מופיעה הקריקטורה הבאה... שימו לב איך השתנו הימים..איפה אגד ואיפה הרכבת היום.
 
ראיתי שהקובץ לא עולה

"אל יתהלל חוגר כמפתח"
בשנת 1956 אגש פתח בשביתה כי לטענתם הממשלה לא עידכנה את התעריפים היחס לעלויות. במשך ימים ארוכים התנהלה התחבורה הציבורית במשאיות ו..ברכבת. הרכבת עיצבנה כנראה את אגד ובעיתון האגודה "לחברינו" מיוני 1956, שהוקדש לשביתה, מופיעה הקריקטורה הבאה... שימו לב איך השתנו הימים..איפה אגד ואיפה הרכבת היום.
ראיתי שהקובץ לא עולה
אז זאת גם הזדמנות לתקן את אגש - רגד
 

ה דרומי

New member
בני עם לכתוב כבר אז

וואו..אם אני לא יכול לכתוב "אגד"
אז אני פורש מהפורום.....סתאאם..רק לחמש דקות כדי לתרגל: אגד אגד אגד אגד אגד
בני עם לכתוב כבר אז
ברכבת אני נוסע באגדן אני נוהג כי אין לי קווים אחרים לנסוע אולי חוץ מי מטרופולין כי לנתיבי אקספרס אין אתר כמו שיש לתור בוס אבל הכי טוב זה לסוע בגלגלי הזמן ב
מסטאנג גג נפתח שתי דלתות.
 

ה דרומי

New member
אומנם לא שייך לפורום

בני עם לכתוב כבר אז
ברכבת אני נוסע באגדן אני נוהג כי אין לי קווים אחרים לנסוע אולי חוץ מי מטרופולין כי לנתיבי אקספרס אין אתר כמו שיש לתור בוס אבל הכי טוב זה לסוע בגלגלי הזמן ב
מסטאנג גג נפתח שתי דלתות.
אומנם לא שייך לפורום
אבל שהיה בשביל שלא יכעסו כאן אחד על השני. אוהב את כולכם וזה לא שקר שולח לכם
 
רק מוסטנג....

אומנם לא שייך לפורום
אבל שהיה בשביל שלא יכעסו כאן אחד על השני. אוהב את כולכם וזה לא שקר שולח לכם
רק מוסטנג....
למרות סיטרואן אחראית לכמה מכוניות קלסיות.... התמונה מראה את המוסטנג עם המוסטנג במוזיאון חיל האויר בחצרים בפסח האחרון.
 
היא מצויינת. סוחבת את העליות של

אומנם לא שייך לפורום
אבל שהיה בשביל שלא יכעסו כאן אחד על השני. אוהב את כולכם וזה לא שקר שולח לכם
היא מצויינת. סוחבת את העליות של
הקסטל כמו טיל. שום מכונית לא עקפה אותי בעליה של הקסטל מעולם. היא לא צריכה שום תנופה לפני העליה ויש לה נוחות מדהימה בסיבובים. מעולם לא נסעתי באוטו יותר נוח, נעים ושקט. היות ויש לה גם ספויילר אחורי - היא כמו טילטינג על מסילת ברזל. במקומות שאני צריך להאיט עם הפיג'ו- 309 SR שלי (שגם היא דגם יחודי בארץ - 1932 סמ"ק), אני לא צריך להאיט עם הסיטרואן והזנב אף פעם לא בורח. יש לה עבירות בבוץ כמו של ג'יפ. אפשר להרים אותה 40 ס"מ מעל הקרקע אך אז מהירותה מוגבלת. תודה על התמונה. אני בטח לא הייתי מחליף אותה עם המוסטנג של בני.
 
אין מה להתחרות...אני חובב סיטרואנים

היא מצויינת. סוחבת את העליות של
הקסטל כמו טיל. שום מכונית לא עקפה אותי בעליה של הקסטל מעולם. היא לא צריכה שום תנופה לפני העליה ויש לה נוחות מדהימה בסיבובים. מעולם לא נסעתי באוטו יותר נוח, נעים ושקט. היות ויש לה גם ספויילר אחורי - היא כמו טילטינג על מסילת ברזל. במקומות שאני צריך להאיט עם הפיג'ו- 309 SR שלי (שגם היא דגם יחודי בארץ - 1932 סמ"ק), אני לא צריך להאיט עם הסיטרואן והזנב אף פעם לא בורח. יש לה עבירות בבוץ כמו של ג'יפ. אפשר להרים אותה 40 ס"מ מעל הקרקע אך אז מהירותה מוגבלת. תודה על התמונה. אני בטח לא הייתי מחליף אותה עם המוסטנג של בני.
אין מה להתחרות...אני חובב סיטרואנים
והיו לי שתיים בחיים שלי וכן נהגתי די הרבה ב XM. המוסטנג זאת נישה של הובי. מבין השלוש שנהגתי: הויזה היתה מעולה, אבל היא לא כל כך סיטרואנית ה GSA היתה מאד נוחה והיה לה מיזוג אויר שזה די נדיר ברכבים האלה. היו לה תקלות חשמל. היות ותחזקתי אותה בקפדנות, לא היו שום בעיות במערכת ההידרופנאומטית. הXM היא רכב חלל, הכי קרובה ל C5. אבל אחרי פעמיים גרירה החזרתי אותה למי שהחזרתי... ושים לב לציטוט על XM שהתפרסם לא מכמר בעיתונות האנגלת:"אל תקנה כזאת משומשת כי מחר תוכל לקבל אותה במתנה מאחד שרק יצפה למישהו שיקח אותה מהחצר שלו". בקיצור, מכונית לכל החיים...
 
יש לי חבר נתנייתי עם XM. הוא מאוד

אין מה להתחרות...אני חובב סיטרואנים
והיו לי שתיים בחיים שלי וכן נהגתי די הרבה ב XM. המוסטנג זאת נישה של הובי. מבין השלוש שנהגתי: הויזה היתה מעולה, אבל היא לא כל כך סיטרואנית ה GSA היתה מאד נוחה והיה לה מיזוג אויר שזה די נדיר ברכבים האלה. היו לה תקלות חשמל. היות ותחזקתי אותה בקפדנות, לא היו שום בעיות במערכת ההידרופנאומטית. הXM היא רכב חלל, הכי קרובה ל C5. אבל אחרי פעמיים גרירה החזרתי אותה למי שהחזרתי... ושים לב לציטוט על XM שהתפרסם לא מכמר בעיתונות האנגלת:"אל תקנה כזאת משומשת כי מחר תוכל לקבל אותה במתנה מאחד שרק יצפה למישהו שיקח אותה מהחצר שלו". בקיצור, מכונית לכל החיים...
יש לי חבר נתנייתי עם XM. הוא מאוד
מרוצה ממנה אך בעליות לירושלים הוא נשאר מאחור. ה- C5 סוחב חזק יותר בעליות מה- XM ובכל מקרה יש לי צילום של C6 החדשה וגם של C4 החדשה שמחליפה את הקסארה. הסיטרואן C5 היא למעשה הפיג'ו 507 מבחינת הרמות. כל המכללים ב- C5 הם של פיג'ו ולמעשה זה פיג'ו !!! המנוע באוטו הוא לחלוטין מנוע של פיג'ו. יש כוונות לבנות את הפיג'ו 707 ואח"כ יבנה אב טיפוס של פיג'ו 208 שתחליף את ה- 206 המיושנת בתחילת 2006. פעם תזכיר לי לספר לך סיפור עליז ומצחיק על דוד לובינסקי ז"ל ואיך במקרה הכרתי אותו בחוף הים. אתה יודע מה ? אני אספר עכשיו בקצרה: זה היה ב- 1993: ישבתי עם חברתי בחוף גורדון ושתינו קפה. היא שאלה אותי איך ה- 309SR ואני לא הפסקתי לקלל אותה כי כל הזמן היו צרות עם ה- 309 החדשה דאז. פתאום ניגש אלי זקן חביב ואומר: "זה נורא מעניין אותי לשמוע את השיחה". לא הבנתי מה הוא מתערב ואז הוא הפטיר: "נעים מאוד - אני דוד לובינסקי !" מיד התאוששתי ואמרתי: "או - אותך אני צריך !!!!!!". סיפרתי לו הכל וביום ראשון אח"כ נכנסה המכונית למוסך הראשי בבני-ברק ולמרות שכבר עבר חודש מעבר לאחריות ולמרות המנוע הלא שגרתי, תוקנו כל התקלות בהוראה אישית של לובינסקי ז"ל ובחינם ! זהו. סתם סיפור לרקורדס.
 
אני לא מחזיק כל כך מפיג'ו

יש לי חבר נתנייתי עם XM. הוא מאוד
מרוצה ממנה אך בעליות לירושלים הוא נשאר מאחור. ה- C5 סוחב חזק יותר בעליות מה- XM ובכל מקרה יש לי צילום של C6 החדשה וגם של C4 החדשה שמחליפה את הקסארה. הסיטרואן C5 היא למעשה הפיג'ו 507 מבחינת הרמות. כל המכללים ב- C5 הם של פיג'ו ולמעשה זה פיג'ו !!! המנוע באוטו הוא לחלוטין מנוע של פיג'ו. יש כוונות לבנות את הפיג'ו 707 ואח"כ יבנה אב טיפוס של פיג'ו 208 שתחליף את ה- 206 המיושנת בתחילת 2006. פעם תזכיר לי לספר לך סיפור עליז ומצחיק על דוד לובינסקי ז"ל ואיך במקרה הכרתי אותו בחוף הים. אתה יודע מה ? אני אספר עכשיו בקצרה: זה היה ב- 1993: ישבתי עם חברתי בחוף גורדון ושתינו קפה. היא שאלה אותי איך ה- 309SR ואני לא הפסקתי לקלל אותה כי כל הזמן היו צרות עם ה- 309 החדשה דאז. פתאום ניגש אלי זקן חביב ואומר: "זה נורא מעניין אותי לשמוע את השיחה". לא הבנתי מה הוא מתערב ואז הוא הפטיר: "נעים מאוד - אני דוד לובינסקי !" מיד התאוששתי ואמרתי: "או - אותך אני צריך !!!!!!". סיפרתי לו הכל וביום ראשון אח"כ נכנסה המכונית למוסך הראשי בבני-ברק ולמרות שכבר עבר חודש מעבר לאחריות ולמרות המנוע הלא שגרתי, תוקנו כל התקלות בהוראה אישית של לובינסקי ז"ל ובחינם ! זהו. סתם סיפור לרקורדס.
אני לא מחזיק כל כך מפיג'ו
כי הן מכוניו שגרתיות עם האמינות הדי מפוקפקת של מערכות החשמל שלהן. חוץ מה 206CC.(נדמה לי שהבעייתיות נובעת ממערכת ה"מולטיפלקס" שבאה לברך וכנראה יצאה קצת מקללת) לסיטרואנים יש אותן בעיות אבל הן לפחות מכוניות מכוניות. המורשת של היהודי אנדרה סיטרואן... אני מחכה לפלוריאל...מממממ
 
גם אני לא. היתרון הגדול שלהן: כח -

אני לא מחזיק כל כך מפיג'ו
כי הן מכוניו שגרתיות עם האמינות הדי מפוקפקת של מערכות החשמל שלהן. חוץ מה 206CC.(נדמה לי שהבעייתיות נובעת ממערכת ה"מולטיפלקס" שבאה לברך וכנראה יצאה קצת מקללת) לסיטרואנים יש אותן בעיות אבל הן לפחות מכוניות מכוניות. המורשת של היהודי אנדרה סיטרואן... אני מחכה לפלוריאל...מממממ
גם אני לא. היתרון הגדול שלהן: כח -
הן חזקות ומהירות, זריזות וסוחבות מצויין אך אכן יש להן מערכות חשמל בעייתיות וכל התקלות ב- 309SR מקורן באמת במע' החשמל.
 

alantan

New member
חבל שלא הכרתי אותך ב-93'!

יש לי חבר נתנייתי עם XM. הוא מאוד
מרוצה ממנה אך בעליות לירושלים הוא נשאר מאחור. ה- C5 סוחב חזק יותר בעליות מה- XM ובכל מקרה יש לי צילום של C6 החדשה וגם של C4 החדשה שמחליפה את הקסארה. הסיטרואן C5 היא למעשה הפיג'ו 507 מבחינת הרמות. כל המכללים ב- C5 הם של פיג'ו ולמעשה זה פיג'ו !!! המנוע באוטו הוא לחלוטין מנוע של פיג'ו. יש כוונות לבנות את הפיג'ו 707 ואח"כ יבנה אב טיפוס של פיג'ו 208 שתחליף את ה- 206 המיושנת בתחילת 2006. פעם תזכיר לי לספר לך סיפור עליז ומצחיק על דוד לובינסקי ז"ל ואיך במקרה הכרתי אותו בחוף הים. אתה יודע מה ? אני אספר עכשיו בקצרה: זה היה ב- 1993: ישבתי עם חברתי בחוף גורדון ושתינו קפה. היא שאלה אותי איך ה- 309SR ואני לא הפסקתי לקלל אותה כי כל הזמן היו צרות עם ה- 309 החדשה דאז. פתאום ניגש אלי זקן חביב ואומר: "זה נורא מעניין אותי לשמוע את השיחה". לא הבנתי מה הוא מתערב ואז הוא הפטיר: "נעים מאוד - אני דוד לובינסקי !" מיד התאוששתי ואמרתי: "או - אותך אני צריך !!!!!!". סיפרתי לו הכל וביום ראשון אח"כ נכנסה המכונית למוסך הראשי בבני-ברק ולמרות שכבר עבר חודש מעבר לאחריות ולמרות המנוע הלא שגרתי, תוקנו כל התקלות בהוראה אישית של לובינסקי ז"ל ובחינם ! זהו. סתם סיפור לרקורדס.
חבל שלא הכרתי אותך ב-93'!
בשנה זו הייתי בקבע, ודרך קבע היו לי בעיות עם ה-205 המעפאן שלי...
 

dvir golan

New member
תנועת רכבות

ראיתי שהקובץ לא עולה
אז זאת גם הזדמנות לתקן את אגש - רגד
תנועת רכבות
השביתה המדוברת הביאה לעדנה קצרה ביותר לרכבת- לפתע הופעלו קוים שלא נסעו עלהן רכבות נוסעים מאז המנדט , כך היה בקו רחובות - לוד שידוע לי על לפחות שתי רכבות עמוסות נוסעים ( בעקר חיילים) שנעו עליו במהלך השביתה.
 

david80

New member
שאלה קטנה לגבי סיטרואנים:

"אל יתהלל חוגר כמפתח"
בשנת 1956 אגש פתח בשביתה כי לטענתם הממשלה לא עידכנה את התעריפים היחס לעלויות. במשך ימים ארוכים התנהלה התחבורה הציבורית במשאיות ו..ברכבת. הרכבת עיצבנה כנראה את אגד ובעיתון האגודה "לחברינו" מיוני 1956, שהוקדש לשביתה, מופיעה הקריקטורה הבאה... שימו לב איך השתנו הימים..איפה אגד ואיפה הרכבת היום.
שאלה קטנה לגבי סיטרואנים:
האם C5 היא היורשת של קסנטיה ושל BX (משפחתית)? או של XM (סאלון/פאר)? עושה לי רושם שה-C6 תהיה המחליף של XM!? מאז שעלינו ארצה ועד היום היו לנו שלושה סיטרואנים בי-אקסים, הראשונה (מודל 85) - גורלה היתה זהה למערך מס' 19 של ic3, כלומר, "נהרגה" כתוצאה מפריצת שריפה בתא המנוע ביוני 93, לפני כשנה וחצי ירדנו סופית מסיטרואן (למרות נסיעתם ומערכת המיתלים הנוחה) עקב התקלות הרבות וכתוצאה מהתיישנותם של שני הבי-אקסים מודלי 87! גם קרוב משפחה בנדמרק רכש סיטרואן XM בשנת 90 והתפטר ממנו בגלל תקלותיו בימיו הראשונים אך עבר לסיטרואן קסנטיה סטיישן... קראתי במגזין אוטו שקסנטיה היתה מוצלחת פחות מה-BX כי המנוע לא היתה מספיק "שרירית" ובמיוחד בדגם 1.8 ליטר האוטומטית! מקווה שדור ה-C יזכה להצלחה (וה-C3 כבר זכתה בתואר ראשון בדנמרק
)!
 

oren*

New member
השאלה מתאימה יותר לפורום "מכוניות"

שאלה קטנה לגבי סיטרואנים:
האם C5 היא היורשת של קסנטיה ושל BX (משפחתית)? או של XM (סאלון/פאר)? עושה לי רושם שה-C6 תהיה המחליף של XM!? מאז שעלינו ארצה ועד היום היו לנו שלושה סיטרואנים בי-אקסים, הראשונה (מודל 85) - גורלה היתה זהה למערך מס' 19 של ic3, כלומר, "נהרגה" כתוצאה מפריצת שריפה בתא המנוע ביוני 93, לפני כשנה וחצי ירדנו סופית מסיטרואן (למרות נסיעתם ומערכת המיתלים הנוחה) עקב התקלות הרבות וכתוצאה מהתיישנותם של שני הבי-אקסים מודלי 87! גם קרוב משפחה בנדמרק רכש סיטרואן XM בשנת 90 והתפטר ממנו בגלל תקלותיו בימיו הראשונים אך עבר לסיטרואן קסנטיה סטיישן... קראתי במגזין אוטו שקסנטיה היתה מוצלחת פחות מה-BX כי המנוע לא היתה מספיק "שרירית" ובמיוחד בדגם 1.8 ליטר האוטומטית! מקווה שדור ה-C יזכה להצלחה (וה-C3 כבר זכתה בתואר ראשון בדנמרק
)!
השאלה מתאימה יותר לפורום "מכוניות"
כניסה לפורום
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה