אלתור-טשרניחובסקי "אינני אוהב אותה"

אלתור-טשרניחובסקי "אינני אוהב אותה"

אינני אוהב אותה,, אינני אוהב כלל!... אני אהבתי כמה, אהבתי-וחסל! אך ליבי הוא שוב דופק בשגעונות דור ודור עם שיגיון צפור שרה עם טרוף עישבי מור
 
דפיקות לב..../images/Emo23.gif

כעת,חש רק בדופק הלב-שלה ושלי כעת,המבט שלינפעם,מיופיך כעת,לא מגדיר לעצמי את הרגשות כעת-גם לא אקרא להן בשמות מחר-אומר שזו היתה שוב אהבה מחר-אעטר בפרחים את תפארתה כיום,לא מודה שאותה כן אוהב כיום,מתמסר אך ורק לחגיגת הלב ---------------------------- המון אמת יש בשיר שלו: כאשר אוהבים,אין מפרקים אהבה למילים כאשר מתקררים-אז מפרקים,מסבירים..
 

danistar

New member
משהו שכתבתי כשעוד האמנתי ...

שאולי יצא מזה משהו .... כל מה שאני רוצה כרגע זה פשוט להסתכל לך עמוק בתוך העיניים . בלי להתחמק , בלי להסיט מהמבטים , ישר פנימה לתוכם , להתחבר לחוט שמחבר אותם יחד וממשיך למוח שלך שנמצא מאחורי הצבע המדהים הזה שלהם , לנצל את ערוץ התקשורת הזה לנפש שלך כדי לשלוח לך מברק ישירות ללשכת הרגשות שבמוח שלך , מברק קצר , רק שלוש מילים על דף לבן .. אני אוהב אותך . שלוש מילים שמהוות את כל מה שאני מסוגל לחשוב עליו , עכשיו , כרגע , כאן . לא רוצה לחשוב על זמניות ולא על נצחיות, בכלל לא לקשר את זה לזמן , זה משהו שמעל להגדרה של המושג זמן , זה מימד אחר . אף אינשטיין או פרוייד או דאלי לא יוכל להגדיר את המימד הזה במדויק , הוא מעבר לכל הבנה של כל מדע או אומנות וזה מה שיפה בו , הוא חסר פירוש אחיד , הוא מסתורי , הוא מרגש , הוא כל כך אישי לכל אחד . תחשבי שאת נמצאת בתוך מערבולת , את נסחפת פנימה , את מתחילה להרגיש כאילו את הופכת לחלק ממנה , לרוח , לאוויר , לכוח שבסופה , לגשם , הברקים הרעמים את הופכת להיות הסופה ואז אולי תביני סוף סוף מה קורה לי בכל פעם שאני מביו בך , שאני פוגש את העיניים האלו שלך , כשאני שומע את קולך , מריח אותך בסביבה , אני הופך להיות דייג שנתקע עם סירת הדייג הקטנה שלו באמצע הסופה וצועק לעזרה , אני מנסה להציל את הסירה שנשברת אל הגלים אבל היא נסחפת , נסחפת לתוכך , את הסופה ... הדרך היחידה שלך להרגיע את הסופה הזו , להציל את הדייג שם שצועק לעזרה בחליפת הסערה הצהובה הזו שהוא לובש , עמוק בתוך הגשם והרוחות בגשר של אותה ספינת עץ רעועה , היא כל כך פשוטה שזה כואב . במשפט אחד את יכולה לחרוץ גורלות . המילים הנכונות יהוו מקל של קוסמים שבעזרתו תוכלי להרגיע את הגשם , להשתיק את הרוח , לפזר את העננים ולתת לשמש לפרוץ מבעדם , לאפשר לתכלת הזו של השמיים ולחמימות של קרני השמש לפרוץ פנימה לתוכנו בו זמנית ולהתיך את שנינו לגורם אחד שמרגיש , חי ונושם ביחד , שקיומו אחד הוא . אני יודע שאהבה היא לא דבר פשוט , ששלוש המילים הללו הם רק ההתחלה ובשביל להגיע לחוף המבטחים אי שם בקצה האוקיינוס הענק ששמו בניית מערבת יחסים צריך לעבור הרבה כרישים , סופות ומכשולים רבים אבל בשביל שנוכל לשוט ביחד ברחבי האוקיינוס לכיוון החוף הזה , הכל כך בטוח את צריכה להרגיע קודם כל הסופה הזו .
 
ולכל זה,אתה קורא רק "משהו" ../images/Emo35.gif

החוט המקשר-בין שתי נשמות תועות הנו ברמה ובמימד אחר של הזמן אולי-המימד הנצחי.. זוהי ספירה בפני עצמה בלתי תלויה בעבר-הווה-עתיד מימד הזמן-של הקשר הרגשי החוצה את מה שידוע לנו בפיסיקה עומד בפני עצמו אולי,אינטואיטיבית-קשור אף בגלגולים.. ואם לא צלח לך החיבור הזה,דני משמע-שניסית להתחבר אל נשמה לא מתאימה להסחף במערבולת האירועים הקשורה במימד הרביעי הזה לעיתים נדמה לנו שאנו מוצאים את החיבור רק נדמה..............
 
אל תאמר אינני אוהב

איך אומר אינני אוהבת וליבי הולם בחוזקה? אתה אהבת כמה אני מסתפקת באחד ליבך הולם בך בשגעונות ליבי עודו דואב מאכזבות אתה תדיר במרדף אני כבר על מי מנוחות. אז אל תאמר לי אינני אוהב אל תאמר אהבתי ואני... איך אומר לא אוהבת וליבי מלא עוד בך?
 
נשבעת לך שאני מסודרת../images/Emo98.gif

להלך איתך בשדות אירוסים להביט היישר אל עינייך לראות בם רוך ,חיוך אוהב ולבקר אותך בשדותיך. להלך איתך יד ביד לנסוק איתך לגבהים לעטוף אותך במבט ולדעת... שאני ...שאני... זאת האחת!
 
למעלה