אלרגיה לסיליקון- מישהו שמע?

zipa10

New member
אלרגיה לסיליקון- מישהו שמע?

נותחתי בטבעת לפני כמעט שנתיים, ירדתי 60 ק"ג מאושרת ומבסוטה, ואז לפני חצי שנה התחלתי לסבול מקוצר נשימה וברונכיט ללא הפסקה עם המון המון ליחה- שהרופאים הגיעו למסקנה שאני אלרגית למשהו- אך לא מצאו למה. היום הלכתי לרופא אלטרנטיבי שמאבחן אלרגיות- ונאמר לי שאני אלרגית לסיליקון- החומר שממנו עשויה הטבעת... אני המומה ומבואסת. מה דעתכם?
 

רוייקו

New member
הייתי חושב לעצמי: שהאלטרנטיבי הזה חולה רוח

זה מה שהייתי חושב על הוזי הזיות !!! אם היה לך אלרגיה לסיליקון הטבעת היתה מוצאת ממך בשעות הראשונות או בימים הראשונים. הטענה הזו מצוצה מהאצבע !!! אני מלא בוז ענק למוכרי האשליות האלה.. עלק רפואה אלטרנטיבית.. בזיון לעולם המודרני.
 
ודעתי-

אני חושבת שזה מאד יכול להיות. אלרגיה כמו תופעות לוואי של תרופות למשל וכד' לא חייב להיות מההתחלה אלא אחרי תקופה ארוכה של שימוש. ולדוגמא- אפשר להשתמש בקונדומים שנים- ואז יום בהיר לפתח אלרגיה ללטקס.- וזה אני מכירה מחברה קרובה שאף אושפזה לבירור. עוד דוגמא- אני הייתי עם התקן תוך רחמי שנה- ואחרי שנה פיתחתי אלרגיה חריפה לחומר- ואושפזתי למשך שבוע. אלרגיה היא לא מלידה אלא מתפתחת. אני חושבת שהוא צודק. (עם כל הכאב שבדבר)
 

meniy

New member
ודעתי...

שזה פשוט לא רציני. אני מת מסקרנות לדעת מה הכלים המדעיים של "הרופא" האלטרנטיבי שאבחן אותך כאלרגית לסיליקון. מה אמר לך הרופא שלך? האם הלכת לרופא מומחה לאלרגיות? תרגישי טוב, מני.
 

zipa10

New member
האדם שאבחן אותי אינו שרלטן או נוכל

וקיבלתי עליו אינספור המלצות. הוא עובד בעזרת טסטר ממוחשב. גם אלרגלוג מומחה ממכבי אמר לי שאלרגיה יכולה להתפתח עם הזמן (ובד"כ מחמירה ככל שעובר הזמן) בינתיים אני מנסה כדור לאלרגיה שיתכן שאטול אותו כל החיים- העיקר לא להוציא את הטבעת. ורוייקו- תרשה לי להעיר שאתה קוטל את הרפואה האלטרנטיבית בצורה קיצונית מידי- נכון שיש שם שרלטנים וצריך להזהר, אבל ללגלג עליה באופן גורף- נשמע לי מוגזם.
 

אופירA

New member
מנהל
דעתי היא שהטסטים של האלרגולוגים אינם מדויקים

אבל זה לא הנקודה. בואי נצא מהנחה שהאלרגיה היא לסיליקון - בקוצר נשימה וברונכיט אפשר לטפל, באלרגיה גם אפשר לטפל. כשם שאיננו מוציאים מהבית את האבק או כורתים את כל עצי הברוש ובכלל את כל הצמחיה בארץ בגלל אלרגיה (רק מסלקים את החתול ועוד דברים שלא קשה להיפטר מהם), כך אינך אמורה להוציא טבעת שעזרה לך לרדת 60 ק"ג במשקל ולהוריד את סכנת החיים שהיית שרויה בה. אם שנה וחצי הגוף הצליח לשאת את הסיליקון ופתאום פיתח אלרגיה, אפשר לטפל באלרגיה, וסביר להניח שיום אחד הגוף יחליט להסתגל לסיליקון, כשם שהחליט לפתח נגדו אלרגיה.
 

kastelit

New member
נו באמת רופא אלטרנטבי.............

ליבי ליבי עלייך , באמת לא נעים . ואני ממש מבינה את הצורך שלך להאחז במשהוא שיביא מזור. אבל........ אלרגיה לסליקון שבטבעת???, הייתי מציעה לך לשוב ולבדוק ברפואה הקונבנציונלית. בהצלחה.
 
לא מאמינה ברופאים אלטרנטיבים אבל

אלרגיה יכולה להתפתח לכל דבר אפילו לריח אדם היא יכולה להתפתח אחרי שנים של שימוש חוזר באותו הפריט ופתאום מופיעה האלרגיה לי התפתחה אלרגיה לאחד המאכלים האהובים עלי בעולם בגיל 26 חצילים ולא סתם חצילים אלא מזן מסויים לכי תבדקי את זה אצל רופא נורמלי
 

רוייקו

New member
../images/Emo152.gif משפט ציני לניק ציני

לעיתים קרובות נורא מוזר לי ולא מבין למה התכוונו הדמויות העלומות ..
 

ליבי3617

New member
אלרגיה היא בהחלט דבר שמתפתח

אני אהבתי סלמון על כל צורותיו... אך, איתרע מזלי והוא הפך לאויב (אמרו בגלל היוד..) אז לא צריך להלחם ולא צריך לסבול. יש אנשים שהוציאו את הטבעת מגופם בגלל הסתבכות וחלקם חיים יפה מאד בלעדיה - עניין של הרגלי חיים שהסתגלו אליהם. אם תהיי מסוגלת - מה טוב אם לא ותתחילי לעלות - תוכלי לפנות לקופת החולים ולשמר את התוצאות בעזרת ניתוח אחר שלא יעשה לך צרות. בכל מקרה כדאי לפנות לחוות דעת שניה. לא יזיק.
 
למעלה