אלרגיה לאנטיביוטיקה

daldan

New member
אלרגיה לאנטיביוטיקה

בני בן השנה קיבל ביום ראשון שעבר מוקסיפן, לאחר ארבעה ימים עלה לו החום ובמשל שלושה ימים היה לו חום גבוה (סביב ה40 מעלות) ביום השלישי לחום החלה לו פריחה (החום החל לרדת אבל לרמות של 38 מעלות) הפריחה נראתה כמו נקודות שהולכות ומתעבות עד אשר זה כיסה לו את כל הגוף (קשה היה לראות את צבע העור המקורי שלו, זה היה נראה כאילו הוא נשרף בשמש). הרופא הפסיק לו באופן מיידי את האנטיביוטיקה והחל בטיפול בפניסטיל בטיפות. היום הפריחה הולכת ונעלמת (כפי שהיא החלה מהראש עד הגפיים) אבל הוא עדיין חסר שקט. האם זו נראית לך תגובה אלרגית לתרופה? האם החוסר שקט הוא סביר גם לאחר רגיעה בפריחה?
 

S i d h a r t a

New member
פריחה

הפריחה שאת מתארת נשמעת לי אלרגיה לפניצילין, לפני מספר שנים התפתחה אצלי האלרגיה הזו והפסקתי מיד את השימוש בתרופות המכילות פניצילין, ובכל פעם שרופא טעה (למרות שאני מקפיד להזכיר בכל ביקור את הרגישות לחומר) ורשם לי תרופה המכילה פניצילין יצא לי לקבל את הפריחה. לפני כחודש בני קיבל אוגמנטין, וזיהיתי אצלו את הפריחה, חזרנו להחליף את התרופה, וקיבלנו גם פניסטיל טיפות לטיפול בפריחה. המידע הזה הינו אישי בלבד, ואינני איש מקצוע.
 
למעלה