אלעד: בכניסה לעיר אירעה ת.ד. קטלנית

אלעד: בכניסה לעיר אירעה ת.ד. קטלנית

בכניסה לאלעד אירעה תאונת דרכים קטלנית בין אוטובוס לרכב מסחרי מסוג טרנזיט,במקום ע"פ דיווח ראשוני שני הרוגים,שלושה פצועים קשה,ועוד כ-15 פצועים נוספים,דיוווח בהמשך.
 
עדכון נוסף:

במקום 4 הרוגים ו- 14 פצועים בדרגות פציעה שונות שמטופלים ע"י צוותי מד"א וכונני "הצלה ישראל. המיקום הוא בכביש 444 מכיון אלעד לכיון נחנושים.
 
נסה לברר עם הם יהודים או ערבים

כמדומני שגם בני מיעוטים נוסעים על הכביש הנ``ל.
 
עדכון נוסף:

כל הפצועים מצבם מוגדר בינוני-קשה,חלק מהפצועים עדיין לכודים בתוך הרכבים,צוותי כיבוי מחלצים את הלכודים מהרכבים.דיווח בהמשך.
 
עדכון נוסף:

עד כה פונו מהמקום 10 נפגעים מצבם של שניים קל-בינוני,שישה בינוני,אחד בינוני-קשה,ופצוע נוסף במצב קשה. הפצועים מטופלים במקום ע"י צוותי טיפול נמרץ של מד"א ירקון וכונני "הצלה ישראל". הפצועים מפונים לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים תל השומר,בילינסון והשרון בפתח תקווה.
 
תפסיקו לשקר היו שם כונני איחוד הצלה-זק"א

רק אחד מהם שלא עושה כלום הוא משתייך לגיזרת הצלה ישראל אז תוריד תכובע שאין לך!!!!
 

ארזS

New member
אפשר להבין מדוע יהודי רב עם יהודי ?

זאת פשוט בושה, ואני כאדם דתי אומר זאת וטוען שמלחמות היהודים הללו גורמות לאנשים לשנוא את כל הדתיים. ככה אומרים לי חברים רבים שאינם דתיים : אם אתם בתוככם רבים כל הזמן ויש ביניכם מחלוקות - מה לכם כי תלינו על מי שתוקף אתכם.. וד''ל !
 
סיכום אירוע:

מדובר במשאית שהתנגשה חזיתית בשני רכבים מסחריים מסוג טרנזיט שהסיעו פועלים פלש' לתוך תחומי ישראל. כתוצאה מכך נהרגו 4 פועלים פלשתינים,ונפצעו 19 נוספים. מצבו של אחד מוגדר קשה ושישה נוספים בינוני.שאר הפצועים מצבם מוגדר קל-בינוני. הפצועים קיבלו טיפול ראשוני ע"י צוותי מד"א ירקון וכונני "הצלה ישראל" מכל האזור , ופונו להמשך טיפול בבתי החולים,תל השומר,בילינסון, והשרון.
 

קוב001

New member
מה עם נהג המשאית,פצוע? אגב הוא גם בן מיעוטים?

בווינט רשום שבכל רכב היו 2 הרוגים,כלומר נהג המשאית לא נהרג
 
עדכון תנועה חשוב:

כביש 444 מאלעד לכיון שוהם נחסם לתנועה בשני הכיוונים למשך שלוש שעות, לצורך עבודת הבוחנים ופינוי הרכבים.
 
למעלה