אליפות העולם בטרמפולינה ופס קרקע

Xx ofek xX

New member
אליפות העולם בטרמפולינה ופס קרקע

מישהו יודע מתי זה מתחיל ואיפה אפשר לראות?
 

cubano1

New member
לו"ז

אליפות העולם בטרמפולינה ופס קרקע מה17 עד ה20 בנוב בבירמינגהם, אנגליה ב17 - מוקדמות טרמפולינה ב18 - מוקדמות פס קרקע וגמרים טרמפולינה ב19-20- גמרים בפס וגם בטרמפולינות (מסונכרן) לפי הרשומות, רשומים שני ישראלים לתחרות - אלון כץ ורן מרקוביץ' לא ברור אם יראו את זה - אבל מכיוון שזה בבריטניה, אני משער שזה יהיה ב BBC או ב Sky Sports או משהו כזה
 

PRIHADAR

New member
באור

באור עקיבא, ונדמה לי גם במודיעין מכבים רעות, עם ענבל מאיו או משהו כזה... בטוח יש במקומות נוספים..
 

אמא לה3

New member
מעניין

איך זה שהספורט הזה לא תופס יותר תאוצה והכרה בארץ שלנו. הוא לא דורש מי יודע מה ציוד (הרבה יותר פשוט מהתעמלות מכשירים) ונראה לי שהרבה יותר פשוט אפילו מאקרובטיקה, לא?
 

PRIHADAR

New member
טרמפולינה

אולימפית זה די נחשב "ציוד"... וזה יקר. מאוד. ובד"כ יש יותר מאחת מקום בו מתאמנים בענף זה. מעבר לכך - מתבצעת עבודת קרקע רבה ע"מ ללמד את האלמנטים הללו, ממש כמו שמתבצעת עבודת קרקע רבה כדי ללמד כל אלמנט אחר. אז כן צריך קצת ציוד נוסף מסביב (כל מה שמשתמשים בו בקרקע).
 

אמא לה3

New member
מסכימה איתך..הציוד אכן יקר

אבל נניח שטרמפולינה "כמו שצריך" עולה כ-5000 ש"ח..הרי ששתי טרמפולינות עדיין לא עולות כמו רכישת מקבילים/קורה (שעלותה ההתחלתית היא כ-5000 ש"ח)...ולגבי הפס...פס טוב עולה בסביבות 20000 ש"ח (אלא אם השתנו דברים מאז שבדקתי לאחרונה). בסך הכל הרבה יותר פשוט ליצור קב' של טרמפו'+ פס מאשר קב' של התעמלות מכשירים "כמו שצריך" (עם כל הציוד הראוי)
 

PRIHADAR

New member
יש גם עם אביעד אלבו

איפה שהוא בצפון -מעלות, או נהריה או משהוא באזור ההוא, אני לא זוכרת.
 
עבודת קרקע ללימוד אלמנטים

הגיעה להתעמל אצלי פעם ל-3 אימוני נסיון נערה בוגרת שהתחרתה בענף הטרמפולינות ואפילו הייתה סגנית אלופת הארץ או משהו בסגנון, באחת הדרגות הגבוהות שקיימות בארץ. לא הייתה לה שום עבודת קרקע. היא הייתה חזקה, גמישה בעלת החזקת גוף מצויינת ומבנה גוף מושלם. אבל היא לא ידעה אפילו עמידת ידיים (לא הצליחה להגיע לוארטיקלי בכלל), היא לא קלטהבמשך 3 אימונים איך עושים אסמבלה (כדי להיכנס למקפצה ולקפוץ על סוס), נפלה על הגב כשניסתה עמידת ראש ונכשלה באלמנטים בסיסיים שבוצעו בחימום, כגון מאוזן, התגלגלות הצידה בישיבת כף אל כף ועוד. הרמה שלה בהתעמלות הייתה בדיוק כמו של כל נערה אחרת שלא עשתה ספורט מעולם.
 
למעלה