אליפות הארץ- קטגורית 50 פלוס

Ram Sharony

New member
אליפות הארץ- קטגורית 50 פלוס

קראתי באכזבה שקטגורית ספורט 50+ יוזנקו כמקצה נפרד ולא עם כל מקצה הספורט. זהו תקדים, שכן לא היה כדבר הזה במחוזותינו בשנים קודמות. אכן זרקה מעט (מאוד..) שיבה בצדודיתנו אך בהתבוננות בתוצאות של תחרויות העבר, רובנו אינם נשרכים בזנב פלטון הספורט. זינוק כדבוקה קטנה מפחית מהאתגר ומאיכות המירוץ. אני קורא לרוכבים מהקטגוריה שלנו להרים קול זעקתם למנהלי קבוצות, איגוד, ועוד פונקציונרים למיניהם.
 

יורם א2

New member
צודק לא מבין למה הפרדה

יש אצלנו בקבוצה כמה בטווח גיל הזה שיכולים לאתגר כול רוכב ספורט יש אצלנו בטווח גיל הזה שרוכבים בכבוד בפרו אני לא מבין כי מבחינת בטיחות הרוכבים בגיל הזה ותיקים ויודעים לרכב בפלטון מה שלא ניתן להגיד על כול רוכבי הספורט במקרה מי שפתח את השרשור בתחרות חץ הצפון עשה תוצאה שמאתגרת גם רוכבי פרו מצד שני הוא גם הורג אותי בעליות אז אולי שיפסיק לרכב בקבוצה שלי יהי לי יותר קל ............
 

gnh23

New member
שרוני, יכול להיות שקיצרו לכם?

אם קיצרו לכם, טבעי שתהיה הפרדה כי כאשר הפלטון יהיה בסוף ההקפה השלישית הם ימשיכו בקצב שלהם ואתם תפוצצו בספרינט - זה מצב בלתי אפשרי. מכיוון שאני מכיר את הכושר שלך, אני מציע שתרד לקטגורית הג'וניורס................. חחחחחחחחחח.............
 

uvs9

New member
אם כבר פתחנו את זה...

מישהו יודע מה הסיבה שהפרידו את האליפות בין המסטרס והעלית? לטעמי זה קצת מקלקל את החגיגה.
 
קצת מקלקל?הרס לגמרי את האליפות

אז מה יש לנו כל שנה?אליפות אחת עם כ300 רוכבים ועוד כ500-700 מלווים+-. ומה יהיה השנה?האליפות הפתוחה במסלול מישורי עם אולי 150 רוכבים והאליפות המרכזית במסלול מדהים בגליל עם 50-80 רוכבים. אז חגיגה שנתית לא תהיה. כמו כן השנה מירוץ הבזלת בוטל עקב עלויות וחודשיים אחרי האיגוד מכפיל את העליות בשתי תחרויות. עוד חלם:אליפות הארץ בנג"ש:העלית 38 ק"מ,פרו38ק"מ,נשים 30ק"מ,מאסטרס א,ב,ג 15!בדיחה רוב רוכבי המאסטרס רוכבים ביחד עם הפרו ברוב הקבוצות כמה יתחרו וירשמו לאליפותכזאת אשר נערכת ביום חמישי,ומה עם הפוטנציאל השיווקי לחברי הטריאתלון?יש מאות רוכבים טריאתלטים אשר רוכבים 40 ק"מ בכל תחרות,איך מעודדים אותם להגיע?מציעים להם 15ק"מ,הערכה שלי שבאליפות הנג"ש ירשם שיא שלילי של רוכבים. הפיצול נעשה כדי להרחיב את כמות הרוכבים ולאפשר אולי ליותר רוכבים ליטול חלק,אבל למה לא אותו מסלול? בקיצור כוונה טובה עם ביצוע גרוע ומזיק. ועכשו לבעיות המקצועיות:המסלול של האליפות הפתוחה הוא מסלול מישורי בלי שום סלקטיביות,משהו בסגנון אורים,אחרי שכל השנה רוב התחרויות היו במגמת עליה מגיעה אליפות שהיא באמת פתוחה.בחירת המאסטרס פרו כפלוטון מוביל בתחרות הוא שערוריה מקצועית,את הנשים(עלית וג'וניורס)אשר מזנקות כל השנה עם הפרו(ולצערי לא מחזיקות בשום מירוץ מעמד בפלוטון)שולחים לתחרות ברמת נפתלי עם עליה של מעל 220 מטר בכל הקפה,7 הקפות הנשים אמורות לרכב,מעניין כמה בנות ירשמו?את הפרו שולחים למישור,שבועיים אחרי האליפות סירקין מארגן את מירוץ התפוח והפרו מזנקים עם העלית,ועדה מקצועית באיגוד?כל אחד עושה מה שנראה לו ובעיקר מה שנראה להם נח,שום חשיבה מקצועית. חבל
 
תיקון קטן לאליפות הנ"גש

נשים עלית25 ק"מ,ג'וניורס בנים(אשר מנצחים את העלית השנה כמעט בכל תחרות)30 ק"מ,מאסטרס פרו 38 ק"מ,עלית 38 ק"מ.
 

Ram Sharony

New member
הסבר הגיוני

אך מדוע השנה, פעם ראשונה מאז בית שני, קיצרו? התנהגות טובה?
 
למעלה