אלין והילד...

aviril

New member
אלין והילד...

אלין היחידה שהבחינה שהילד עצוב (מה סער האגוצנטרי שאין לו מה לדבר אתה הבחין בו?) אלין שיחקה אתו ועודדה אותו ודברה אתו בגובה העניים כפי שהיא דברה עם כל אחד .,עם הילה ,עם פותנה עם גואל ועם ארז . כשהילד ביקש להשאר והאח הגדול שאל אותו את מי הוא הכי אוהב והוא ענה :את אלין אני צעקתי בבית "בראבו" . ילד בן חמש הוא אמיתי בניגוד לרוב דיירי הבית שהם...תשלימו את החסר.
 

aviril

New member
זו בחירה רצינית יותר משחושבים..

זו בחירה על פרצופה של המדינה...בחירה על פניהם של צופי תוכנית ריאליטי הכי ניצפת...בחירה על פרצופו של הרייטינג הישראלי.
 

אלירזית

New member
זהו בדיוקקק פרצופה של המדינה שלנו

אם נבחר באיילה אז נכשלנו כחברה עם הנסיכה המפונקת שתמיד קיבלה מה שרצתה צביעות בוגדנות שקרים קשרים עם ההפקה .... אלירז הוא אמיתי לא צבוע ישר כנה רואים עליו הכל הואלא מסוגל לשקר לאחרים ולעצמו אנחנו צריכים להצביע רק לאלירזזזזזזזזזז כי כולנו היינו רוצים להיות כמוהו וכולנו היינו רוצים שיהיו לנו חברים כאלה הכי אמיתי שיש!!!!
 
אלין היתה מדהימה עם הילדים

יש מצב גדול שהקטע הזה וגם השיחה של הילד עם האח על זה שהוא מתגעגע לאלין,העלתה בכמה רמות את המניה שלה.
 

aviril

New member
מי היא ישרת הדרך ומי היא טיזרית צפובונית?

...צופים יחליטו.
 

aviril

New member
דרך אגב קראתי ראיון עם אלישי כדיר בNRG אחלה

...בחור .כדורסלן מחונן ומצטיין, נאה ואתלטי ומה שמפתיע נבון מאד ורגיש.. ..לא סתם אלין והוא התאהבו זה בזו.
 

aviril

New member
אלין מרגשת יותר משיפרה..

תמכתי בשיפרה, חיבבתי את דודי מליץ .אהבתי את מירית מהישרדות איי הפנינה, חיבבתי מאד את טומי מהישרדות הפיליפינים , אני מאוד מחבב ומעריך את אלירז. אבל אלין היא זו שעשתה לי את זה, היא הכי מרגשת.!
 
../images/Emo41.gifכול העם אומר שאלין היא המאמי הלאומית החדשה

כולם אומרים שסוף סוף נמצא תחליף ראוי למה שהייתה נינט. כולם בתקשורת במדיה אוהבים אותה ואומרים שהיא הדבר הכי חמוד טהור וטוב לב שנראה על הטלויזיה שלנו בשנים האחרונות. העפ ממש צמא לדמות כמו אלין. אלין רשמית היא המאמי הלאומית החדשה של ישראל שלחו את הסיפרה -2 ל-2020 למועמדת אלין לוי והצילו אותה מהדחה!!!! הקליפ של אלין- צפו ותתאהבו- http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=3536325 אלין למצלמה- ' האח הגדול, אתה יכול לומר לאלירז שאני דואגת לו? הוא כבר הרבה זמן בחדר.. ' אלין כול כך דואגת לאלירז.. מי ידאג לה? אסור לנו לנטוש אותה, אסור !!! גם דידי הררי אומר לכולם להצביע שווה לאלין ולאלירז כי הוא אוהב את שניהם ושניהם שווים בעיניו
 

aviril

New member
שיפרה אנטיתזה לבובליל,אלירז אנטיתזה לסער..אל

אלין...אנטיתזה ,לכל הסנוביות צפונבוניות,מתנשאות,מניפולטיביות,אגוצנטריות.אגואיסטיות ומתפרקות בגלל מועמדות להדחה בראליטי.
 

aviril

New member
במוצ"ש הגמר האמיתי.כמו להפגיש את ברצלונה עם מ

מנצ'סטר יונייטד בשלב רבע הגמר.. אלירז אלין ,סער איילה הן הדמויות המרכזיות בעונה הנוכחית.. כל היתר הם שחקני משנה כולל פותנה מהסרט המצרי,ארז הרובוט האגוצנטרי וגואל התחמן .
 
למעלה