אלימלך הושעה. בן עמי: תגובה הכרחית

אלימלך הושעה. בן עמי: תגובה הכרחית

אלימלך הושעה. בן עמי: תגובה הכרחית

ראשי הפועל ת"א התייחסו בחריפות לדבריו של השוער ("הנהלת הקבוצה אשמה במצב") ערכו לו בירור והשעו אותו עד להודעה חדשה. השוער השלישי, ניל אברבנל, יפתח מול סכנין. צפו בתגובות מוולפסון


שביט אלימלך הושעה היום עד להודעה חדשה מכל פעילות בהפועל תל אביב, בעקבות ההתקפה שלו אמש (שבת) על ראשי המועדון. חברי קבוצת הניהול בישרו לשוער על החלטתם באימון הקבוצה.

ההחלטה על השעיית אלימלך התקבלה בישיבת חירום של קבוצת הניהול, בה נכחו מוני הראל, שחר בן עמי, שמעון ציטרון ואריה הרשקוביץ, שכונסה בעקבות דבריו של אלימלך. הארבעה קראו לשוער לשיחה, במהלכה שאלו אותו: "האם אמרת את הדברים לאוהדים?". אלימלך השיב: "אני עומד מאחורי הדברים ולוקח אחריות. כולנו אשמים: גם אנחנו וגם אתם".

כשאלימלך יצא מהחדר הוא נשאל על ידי כתב אתר ספורט 5 מהו פסק הדין וענה במרירות: "מוות". בהודעה רשמית שהוציאה ההנהלה נמסר: "המועדון יעמוד בכל ההתחייבויות כלפי אלימלך".

כאמור, אלימלך לא נסוג מהדברים שאמר אמש לאוהדים. "הנהלת הפועל אשמה בכל מה שקורה", תקף השוער אחרי התבוסה למכבי הרצליה. "יש אנשים בהנהלה שגורמים לנתק בין השחקנים. המצב החברתי על הפנים. אנחנו לא מספיק רואים את ראשי הקבוצה. חשוב שהם יהיו איתנו יותר, לא רק לגבי העונה הבאה אלא גם העונה".

אלימלך יעזוב את הפועל ת"א בסיום העונה, אחרי 11 שנים במועדון, אליו הגיע מעירוני ראשל"צ. השוער השלישי, ניל אברבנל, צפוי לפתוח ביום שלישי בהרכב ברבע גמר הגביע מול בני סכנין, זאת מאחר והשוער השני, גליל בן שאנן, גמר את העונה בגלל פציעה. אריאל טליאס, שוער קבוצה הנוער, ישמש כמחליפו של אברבנל.
"http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/45215.jpg
חבר קבוצת הניהול שחר בן עמי: "ברגע שהדברים נאמרו זאת הייתה התגובה ההכרחית ממועדון שמכבד את עצמו. גם אם אנחנו לפני משחק כל כך חשוב. החלק הארי של האוהדים לא כועס ומבין את הצעד של ההנהלה".

שחקני הקבוצה נשמעו המומים מההחלטה. יוסי אבוקסיס: "משונה לא לראות את שביט איתנו. אני לא יודע מה קרה,אבל זה מה שההנהלה החליטה. הכי חשוב שנגיע לאירופה ואם לא זה יהיה כישלון".
וואליד באדיר: "כואב לי מאוד ששביט לא איתנו ושאחרי 11 שנים הוא לא בהפועל. זה קשה, אבל מדובר בהחלטה של ההנהלה והתפקיד שלנו הוא לשחק".

עדיין לא ברור לצד מי עומדים האוהדים בפרשה. כ-50 מהם הגיעו לאימון, חלקם שיבחו את ההנהלה וחלקם גידפו וקראו להם לעזוב.
ארגון השחקנים גינה את השעייתו של אלימלך ובתגובה רשמית לנושא נכתב: "שביט אלימלך הינו סמל ליושר, הגינות וספורטיביות המשרת את מועדון הפועל תל אביב כ-11 שנים בנאמנות רבה. הנהלת הקבוצה נהגה בקלות דעת מבלי להתחשב במעמדו ותרומתו של שביט לקבוצה".
"היה מקום לבחון את המקרה בכובד ראש נוכח ועדות המשמעת שהתנהלו באגודה בחודש האחרון אשר לא תרמו למערכת היחסים בין ההנהלה לשחקני הקבוצה ומכאן שניתן היה לבחון את דבריו של אלימלך לאוהדים שלא כהתרסה כנגד ההנהלה".

לכתבות נוספות >
 
אלימלך ירק לבאר שלנו!!!

שביט אלימלך מי שהיה המלך של הפועל לך לכה לדרכך, אתה שקיבלת את כל התמיכה מהאוהדים ירקת על הקבוצה, אתה שמבול של שערים קיבלת השנה באשמתך הישירה אבל תמיד האוהדים עודדו אותך אייך אתה מעז לדבר ככה על מי שמעסיק אותך ועוד לפני משחק גביע כל כך חשוב אפשר לחשוב שאתמול מוני הראל מישהו אחר מההנהלה עמד בשער כמו דחליל כל הכבוד שרכשתי לך נמוג אז לך לך לשלום וזכור הפועל היא מעל הכול. יאללה הפועל עם שביט ובלעדו.
 
אתה צודק

באמת מה שייחד את הפועל לדעתי בשנים האחרונות זה שזאת היתה קבוצה מבפנים ועכשיו עם בנאדם שנמצא אצלנו 11 שנים מדבר ככה כנראה שזה בא מהלב וכל השחקנים הזבלים האלה צריכים לתמוך וההנהלה שתתפטר כבר אחד הימים העצובים שלי בתור אוהד הפועל..... ואלימלך תמיד יהיה המלך!!
 

kakoon1

New member
מצד שני

בתור מנהיג הקבוצה, אלימלך יכל להתנהג בצורה מקצועית יותר, ולחכות עם הביקורת עד סוף העונה (או לפחות סיום משחקי הגביע..) - למרות שההנהלה המוזרה שלכם זרקה אותו לכלבים... התנהלות חובבנית מכל עבר
 
הוא בסך הכל אמר את אשר על ליבו לאוהדים

לא תקשורת, לאוהדים. זה הגיע לתקשורת ועשו מזה רעש. מי שיוצא כל שני וחמישי נגד ניר לוין בתקשורת זה שחר בן עמי שמחזיק בכמה תפקידים בהפועל כולל סוכן שחקנים. לפעמים דברים נאמרים לאוהדים כדי להרגיע אותם, ולא הכל נועד לצאת נגד ההנהלה.
 
אם זה היה כל שחקן אחר הייתי מסכים

איתך אבל שביט זה לא רק מנהיג הוא גם בחור זהב שאין הרבה כמוהו ובגלל זה בחיים אני לא אכעס עליו כי כבר אמרו הוא אמר מה שלכולם על הלב ויש דברים חשובים מגביע ואירופה
 
למעלה