אלימות נגד נשים....

עופר 123

New member
אלימות נגד נשים....

אמש ראיתי פרסומת. בפרסומת ראו כמה נשים באירוע באיזה גן אירועים, נמצאות ליד ה"בופה" או ליד מלצר שמגיש מתאבנים (איזו מילה יפה "מתאבנים"
). הנשים בפרסומת היו דוגמניות דקיקות, נו, אתם יודעים, דוגמניות של פרסומות. הדוגמניות ניגשות למתאבנים, רוצות לאכול, אך מנענעות בראשן ולא אוכלות. אחר כך הן שולחות יד ימין לכיוון אחד המגשים, ויד שמאל שלהן עצמן מכה את היד (כמו שנותנים מכה קטנה לילד על היד "תעזוב, זה לאורחים"). התיאור הוא קצת סטרילי, אבל בסרטון הן ממש מתייסרות, מענענות את ראשן בכאב מצד לצד, רוצות לאכול אבל לא יכולות, ובהמשך גם המלצר אוסר עליהן לקחת מהמגש. בסוף, הן מוצאות משהו שהן יכולות לאכול, משהו להשביע את יצר הרעב - החטיף ללא סוכר שמפורסם שם (פרסומת נוראית בעיני, לא רוצה לפרסם את שם המוצר). הפרסומת הזו היא בדיוק מה שקורה לנשים בעולם שלנו: מישהי רעבה, יצר טבעי לחלוטין, או סתם רוצה לנשנש משהו, אבל לא. היא אוסרת על עצמה, היא מתייסרת, היא נאבקת, היא מפעילה כוח פיזי על עצמה. הלחץ שאשה (וגם גבר, אבל הרבה פחות) מפעילה על עצמה בעקבות הדיאטה, הוא לא פחות מאלימות נפשית ופיזית נגד נשים מצד הנשים עצמן. הפסיקנה להכות את עצמכן בשביל הרזון. הבריאות הנפשית חשובה הרבה יותר מאשר להיות בלונדה דקיקה.
עופר
 
צריך ללמוד להפריד

בין דיאטה לאכילה נכונה ובריאה. בדיאטה יש משהו מאוד הרסני לאשה, כל ניתוחי קיצור הקיבה , כל הדיאטות החריפות והמהירות(עיין ערך דר' חרמון), אני ממש רואה אותן כאלימות כנגד הגוף שלי. מצד שני אין שום פסול בלאכול אוכל בריא. לאחרונה הפכתי לצמחונית, והתחלתי לברר יותר על תזונה נכונה, אני לא מגבילה את עצמי לכלום, פשוט משלבת בין כל העולמות. לומדת להכין את האוכל הבריא בדרך שאני אוהבת, ולפחות פעם ביום אני דואגת לאכול משהו בשביל הנפש(לרוב זה שוקולד או איזה בורקס טעים). הכל זה עניין של שילוב, נשים היום לא מבינות שאפשר לרזות ולאכול כמו שצריך, לאכול מה שאת אוהבת. כל דיאטה שעשיתי בחיים שלי, שהגבילה אותי יותר מדי, נגמרה בזה שהעלתי את כל הירידה בחזרה פלוס עוד כמה... הפתרון מבחינתי זה אכילה נכונה, וזה כבר לא קשור לעודף משקל אלא לחיים בריאים. ואם כבר מדברים על בריאות, בניגוד לכל הוראות הרופאים ... הלכתי השבוע לעשות בדיקת דם, היום הרופא שלי התקשר אלי ואמר לי שהכל תקין ואפילו יותר מזה. שאני בריאה וחזקה מאוד. הכולסטרול מצוין, אין בעיות של שומנים בדם, הכל מעולה! טפו טפו טפו. אז שלא יבלבלו לי בשכל...:)
 

Lady Eowyn

New member
אני צימחונית כבר 10 שנים

אם אתה רוצה מתכונים טעימיים ומשמינים מאוד (טונות של גבינה צהובה ושמנת מתוקה!) את מוזמנת לפנות אלי. אם את רוצה מתכונים צמחוניים בריאים ולא משמינים (
) את מוזמנת גם לפנות אלי או לאמא שלי שמנסה לכפות עלי דיאטה כבר 15 שנים! בהצלחה! עכשיו לפרסומת - אני ראיתי אותה ופשוט הזדעזתי. לדעתי היא ממש פוגעת באוכלוסיית היעד של המוצרים האלו, שערכם הקלורי לא יורד בהרבה מערכם הקלורי של מוצרים עם תוספת סוכר. המוצרים האלו מיועדים לאנשים עם בעיה ולא לקולביות אשר מרביצות לעצמן כל פעם שהן רוצות לאכול... הפרסומת הזאת ממש הגעילה אותי ואני חושבת שאני אעביר את הבשורה בין האנשים על בעיות הסוכר שאני מכירה (כולל אני) ונעשה חרם צרכנים על החברה. פשוט מגעיל. אולי אני לוקחת את זה קצת קשה אבל משום מה זה ממש העליב אותי בתור צרכנית של המוצר, שממש לא קולבית וממש לא בדיאטת סוכר מרצון.
 
קודם כל תודה!

שנית אשמח לקבל מסר על שם המוצר... ושלישית, בעיני פרסומת כזאת היא ממש עידוד לאנורקסיה. אשמח אם כן תפרסמו את שם המוצר ונצא באיזושהי עצומה... פורום אקטיביסטי זה טוב:)
 

Lady Eowyn

New member
מרמולייט

"|סגדש|חברת דנשר משיקה לראשונה בישראל קטגוריה חדשה של מוצרי מזון ללא תוספת סוכר, תחת המותג מרמולייט. המהלך מתייחס למגמה עולמית במסגרתה, דנשר הינה חלוצה בשוק הישראלי, עם השקת כ-50 מוצרים חדשים וטעימים של מרמולייט, כולם ללא תוספת סוכר. ההשקעה במרמולייט כוללת פיתוח, החדרה ותמיכה שיווקית-פרסומית בסך כ- 1.2 מיליון דולר. פיתוח המוצרים נמשך כשנה וחצי והסתמך על מחקרי שוק, סקרי דעת קהל ומגמות שוק שנבחנו בארץ ובעולם. קהלי היעד אליהם פונה דנשר הינם הציבור הרחב, בהם שוחרי התזונה והבריאות המהווים לפי בדיקות שערכה החברה למעלה מ-50% מהאוכלוסייה. מטרת המהלך של דנשר עם המותג מרמולייט השקת מותג חוצה קטגוריות ולהיות חלוצה בקטגוריית המזון ללא סוכר" www.allmarketing.co.il - 4.2.04 חבל שהם יוצאים בכזה מסע פרסום מזעזע. הם פשוט אומרים - אם את מונעת מעצמך את תענוגות האכילה, תאכלי את המוצרים שלנו ותמשיכי להיות אנורקטית. איכס.
 

אן8

New member
בקשר לבדיקת דם

שמחה לשמוע שהכל טוב. רק רציתי להזכיר לך (אם במקרה שכחת) שבתור צמחונית כשאת עושה בדיקת דם תבקשי להוסיף בדיקת b12 כי זה בדרך כלל לא נמצא בבדיקה הרגילה ומאוד חשוב לצמחונים. וחוץ מזה מסכימה עם כל מה שכתבת!
 

centuri

New member
זה פשוט שיווק לא משהו

תאמת די מרגיז שהם מראים את הדוגמניות האלה שפוחדות להשמין אז חס וחלילה ישמור האל סוכר אבל תאמת הרעיון כשלעצמו ממש לא רע . זה פשוט שזה ממש עלבון אם אני אחשוב על זה לאישה שמנה שאומר הינה תיראי אם לא היית אוכלת עוגות עם סוכר היית דוגמנית רזה וחטובה זה הכל שטויות במיץ עגבניות ומה שבאמת מגניב זה שדוגמניות ירביצו לעצמן על מנת לא לאכול קצת קצת סוכר נכון שזאת רק פירסומת אבל אני בטוח שאיפה שהוא ישנן דוגמניות מספיק טיפשות להרביץ לעצמן על זה שבא להן משהו מתוק
 
למעלה