אלטאלנה

אבן 11

New member
אלטאלנה

בעוד מספר ימים ,תערך אזכרה ל- 13 הנרצחים מהאוניה. מי יהיה שם?כמובן רק אנשי הימין. עד היום השמאל לא מכיר בטבח האכזרי שנעשה שם. אסור לשכוח שאת ההוראה לפתוח באש נתן לא אחר מאשר יצחק רבין. לטעמי, בכל פעם שהשאל יזכיר את רצח רבין, על הימין להזכיר את טבח אלטאלנה, אולי רק כך השמאל יכיר בטעותו.
 

אבן 11

New member
אני התכוונתי ליום השנה.

ההפצה התרחשה ב- 22.6.48.דהיינו מחר!
 

שקדי

New member
יכוי מרד בזמן מלחמה זאת פעולה ברוכה

וזה בדיוק מה שהיה שם יחי התותח הקדוש בוז לבוגדים בזמן מלחמה
 
אני לא מאמין...ככה אתה מדבר על

כל חבריך בשמאל שהפגינו נגד מלחמת שלום הגליל? על כל אלה שדיברו נגד חומת מגן ותקפו את נתניהו בתקשורת בזמן מהומות מנהרת הכותל? כולם בוגדים?
 

אבן 11

New member
יפה,מגן!../images/Emo140.gif

נתת לשקדי תשובה נהדרת. בגלל זה עכשיו הוא "ברח" ולא משיב לך , חח.
 

שקדי

New member
יש לך ליקוי חמור בהבנת הנקרא../images/Emo6.gif

מי שניסו בזמן מלחמת השחרור להקים צבא פרטי הביאו אנית נשק וסירבו למסרה לשלטון החוקי במדינת ישראל היו בגין הסהרורי וחבר מרעיו שחטפו בדין את שהגיע להם ואת היללות שלהם ושל ממשיכי דרכם ההזוים (כמוך למשל) שומעים עד היום בכל רחבי העולם הוירטואלי והאחר.........
 

MS6

New member
תראה..

אנחנו יכולים לכתוב הודעה ארוכה ומפורטת שמסבירה את המצב העדין של אלטלנה ולהוציא אותך אדיוט כמו שעשינו לעשרות שמאלנים לפניך שהגיעו וכתבו על הנושא הזה אבל... זה לוקח זמן, ואתה גם ככה לא נראה מתוחכם במיוחד. אז נשאיר את זה ככה.
 

שקדי

New member
כן כן...בקשקוש הזה כבר היינו../images/Emo6.gif

כמו כל צ'חצ'ח מצוי שפולט זבל ובטוח שבזה הוא עשה אחרים אידיוטים תמשיכו להתפלש באיוולתכם ולהנות מאמירות השפר שלכם בינתים עם ישראל העיף אותכם לפח האשפה של ההיסטוריה...ובצדק ומה שנשאר לכם לעשות אחרי ההשפלות בחירבת חפיף וחירבת עמונה זה לילל במלוא ראותיכם ולהמתין להשפלה הבאה....שתבוא במהרה בעה''ש
 

סרק סרק

New member
משה, תחסום אותו (וגם את עמיש)

השקד המפריח ועמיש הם חלק מחבורת הזבל השמאלנית שמציפה את פורום אקטואליה, ומשפריצה שם כבר קרוב לארבע שנים. יש להרחיק את המטורפים הללו מכל פורום בתפוז, ולקוות שהם ודומיהם יהיו כפרה לכל עם ישראל.
 

MS6

New member
במשך שנים שמרנו כאן על חופש

ביטוי לגורמים הקיצונים ביותר, מימין וגם משמאל. לכן ראוי שגם מכחישי הרצח באלטלנה יזכו לאותו החופש שממנו גם אתה נהנה... אבל ברגע שמישהו יעבור על חוקים, למרות שהם יהיו יותר מסודרים ברגע שתעלה חוקה לפורום (והיא תעלה עוד מעט רק תנו לי לעבור את הנאגלה הראשונה של הבחינות) אז הוא יוזהר וייחסם.
 

dov12

New member
למה לא חוסמים את המופרע הזה

כאילו תפוז של אמא שלו. או להתיחס אליו כסרק שיורה ביבש
 
אתה צריך להתבייש, בן גוריון לא בוגד

אמנם הוא וחבריו הסגירו יהודים לידי האויב, אבל זה לא מצדיק לכנות אותם בשם הזה. אנא תחזור בך.
 

ע מ י ש

New member
ברוך התותח הקדוש

וברוכות הידיים שלחצו על ההדק. ברוך מי שחיסל את המרד הפשיסטי של בגין על האלטלנה
 

MS6

New member
אתה קורא לבגין פאשיסט?

יש לך 24 שעות להוכיח שבגין היה פאשיסט אחרת תיחסם מכתיבה בפורום...
 

um21

New member
יש פה האשמה יותר חמורה

של מרידה. האגדה של השמאל על "המרד של אלטלנה" הוכחה שוב ושוב כלא נכונה ושקר של בן גוריון, קיימים מסמכים המעידים כי סוכם על העברת מרבית הנשק לידי צה"ל אך המחלוקת הייתה החלק שיועד לירושלים הנצורה שאליה נועד הנשק בספינה מלכתחילה.
 

שקדי

New member
העברת מרבית הנשק לידי צה''ל

משמעו העברת חלק מהנשק לצבא פרטי....פלנגה של הימין הקיצוני ברוך התותח הקדוש שמנע הקמת צבא פלנגיסטים ימנים קיצונים סהרורים
 
למעלה