אלו קווים חדשים פועלים בתקופת בין הזמנים?

שלום 202

Active member
אלו קווים חדשים פועלים בתקופת בין הזמנים?

שוב שאלה ב 64000$:
ב ״טמקא״ מפרסם היום רועי רובינשטיין הודעה על השבתת תחנת נתב״ג ל 8 ימים, ״.....במסגרת הישורת האחרונה להקמת הקו המהיר לירושלים....״.
למה הכוונה ב ״הישורת האחרונה״?
פתיחת י״ם- נתב״ג או י״ם-ת״א?
לפני סוכות, בחול המועד או אחרי סוכות 2018?
אלו קווים חדשים פועלים בתקופת בין הזמנים?
ראיתי כמה כאלה!
תודה!
 

שלום 202

Active member
כי היום הוא היום הראשון של תקופת בין הזמנים

קו 133 דן. מפרדס כץ לפארק הירקון
נצפה ריק לגמרי היום ברכבת האוניברסיטה
כי היום הוא היום הראשון של תקופת בין הזמנים
בימים הבאים תראה שהאוטובוס מלא
 

olli3

New member
מנהל
מעניין את אגא בובו, זו הסעה פרטית, אין לה מקום להיות תח"צ.

כי היום הוא היום הראשון של תקופת בין הזמנים
בימים הבאים תראה שהאוטובוס מלא
מעניין את אגא בובו, זו הסעה פרטית, אין לה מקום להיות תח"צ.
 

שלום 202

Active member
גם קווי הלילה לא ראויים להיות תחבורה ציבורית וכן הלאה....

מעניין את אגא בובו, זו הסעה פרטית, אין לה מקום להיות תח"צ.
גם קווי הלילה לא ראויים להיות תחבורה ציבורית וכן הלאה....
אפשר להגיד את זה על כל קו קיים בעצם.
 

שלום 202

Active member
באותה מידה גם קווי הלילה יכולים להיות הסעה פרטית וכך כל קו

גם קווי הלילה לא ראויים להיות תחבורה ציבורית וכן הלאה....
אפשר להגיד את זה על כל קו קיים בעצם.
באותה מידה גם קווי הלילה יכולים להיות הסעה פרטית וכך כל קו
וכך כל קו בעצם!
 
קווי הלילה לא גורמים להפחתת תדירות בקווים אחרים שמשרתים

גם קווי הלילה לא ראויים להיות תחבורה ציבורית וכן הלאה....
אפשר להגיד את זה על כל קו קיים בעצם.
קווי הלילה לא גורמים להפחתת תדירות בקווים אחרים שמשרתים
את כלל הציבור. קווי בין הזמנים כן גורמים לכך.
 

שלום 202

Active member
לכל מגזר מותאם הקווים שהוא זקוק לו לחילונים, לחרדים וכו'!

קווי הלילה לא גורמים להפחתת תדירות בקווים אחרים שמשרתים
את כלל הציבור. קווי בין הזמנים כן גורמים לכך.
לכל מגזר מותאם הקווים שהוא זקוק לו לחילונים, לחרדים וכו'!
לכל אחד מה שהוא זקוק לו!
 

darkshadow1

New member
ההבדל הוא שחילונים נוטים לעבוד,

לכל מגזר מותאם הקווים שהוא זקוק לו לחילונים, לחרדים וכו'!
לכל אחד מה שהוא זקוק לו!
ההבדל הוא שחילונים נוטים לעבוד,
ולכן "קווי חילונים" נוטים לעבוד בשעות שאינן שעות העומס- בניגוד ל"קווי חרדים" שלעתים עובדים גם בשעות העומס.
 

שלום 202

Active member
שתפרנס את המדינה כמו חרדי - תדבר!

ההבדל הוא שחילונים נוטים לעבוד,
ולכן "קווי חילונים" נוטים לעבוד בשעות שאינן שעות העומס- בניגוד ל"קווי חרדים" שלעתים עובדים גם בשעות העומס.
שתפרנס את המדינה כמו חרדי - תדבר!
כרגע - תשתוק!
 

Ccyclist

Well-known member
זו טענה בנוסח הברון מינהאוזן שמשך את עצמו מהביצה בשיער.

שתפרנס את המדינה כמו חרדי - תדבר!
כרגע - תשתוק!
זו טענה בנוסח הברון מינהאוזן שמשך את עצמו מהביצה בשיער.
כולם משלמים מיסים עקיפים, ובציבורים הלא חרדיים אפשר להוסיף לכך את מיסי הרכב שמאזנים את כל טענות המיסוי העקיף על משפחה חרדית מרובת ילדים.
&nbsp
מה שמשפחה עם גבר בהסדר "תורתו אומנותו לא משלמת זה מס הכנסה ממשכורת "מפרנס ראשי" של גבר. במקום זאת ישנה קיצבה מהמדינה המשולמת לעשרות אלפי, אם לא מעל מאה אלף, גברים בריאים בגיל העבודה שסטטיסתית רק 10%-20% מהם היו נופלים למצב של עוני וצורך בקיצבאות אם היו בשוק העבודה. עם כל הכבוד לנשים החרדיות המפרנסות את משפחותיהן, יש עדיין פערי שכר ממוצע בין גברים לנשים וללא תואר אקדמי סוג העבודות שהמפרנסת החרדית הממוצעת יכולה לעבוד בהן אינו כזה שמגיע לסף מס. כמו כן המפרנסת החרדית נוטה להיות בהריון וחופשות לידה פי 2 או 3 מאשת המשכורת השניה החילונית או המסורתית או מהאם חד הורית מציבורים אלו.
&nbsp
הטענה לפיה משפחה המקבלת קצבאות מהמדינה "משלמת את חלקה במיסים" באמצעות מיסים עקיפים פשוט אינה נכונה. היא בסך הכל ממחזרת כספים שקיבלה מהמדינה במעגל שחוזר על עצמו. כדי שכסף חדש יכנס למדינה עליו להגיע ממס ישיר כמו מס הכנסה או תשלומי ביטוח לאומי שמשולמים משכר.
 
לא מבין כל כך את הוויכוח הזה

קווי הלילה לא גורמים להפחתת תדירות בקווים אחרים שמשרתים
את כלל הציבור. קווי בין הזמנים כן גורמים לכך.
לא מבין כל כך את הוויכוח הזה
הרי באירועים מיוחדים אתה יש העברת משאבים לביקוש המיוחד שנוצר.
דוגמה בולטת היא ההילולה השנתית במירון שמעבירים המון אוטובוסים למטרה הזו, כי פתאום הרבה מאוד אנשים רוצים להגיע לשם.
כנ"ל גם באירועים אחרים. מעולם לא ראיתי כאן התרעמות על זה.
מדוע המקרה של תקופת בין הזמנים כל כך שונה?
 
א. כשהשירות הכללי נפגע בגלל ההילולה במירון בהחלט יש על כך

לא מבין כל כך את הוויכוח הזה
הרי באירועים מיוחדים אתה יש העברת משאבים לביקוש המיוחד שנוצר.
דוגמה בולטת היא ההילולה השנתית במירון שמעבירים המון אוטובוסים למטרה הזו, כי פתאום הרבה מאוד אנשים רוצים להגיע לשם.
כנ"ל גם באירועים אחרים. מעולם לא ראיתי כאן התרעמות על זה.
מדוע המקרה של תקופת בין הזמנים כל כך שונה?
א. כשהשירות הכללי נפגע בגלל ההילולה במירון בהחלט יש על כך
התרעמות.
ב. תקופת בין הזמנים זו תקופה ארוכה ולא אירוע מיוחד שמתרחש ביום אחד. ולכל אורך התקופה הזו השירות בקווים לכלל הציבור מצטמצם. זה קורה גם בחודש הרמדאן וגם על כך יש התרעמות אבל ההבדל הוא שברמדאן הבעיה נוצרת בגלל פחות עבודה של נהגים ולא בגלל שנהגים ואוטובוסים מוסטים משירות לכלל הציבור לשירות לציבור מסויים.
 

שלום 202

Active member
מצד אחד אתם מתלוננים על אוטובוסים עמוסים

א. כשהשירות הכללי נפגע בגלל ההילולה במירון בהחלט יש על כך
התרעמות.
ב. תקופת בין הזמנים זו תקופה ארוכה ולא אירוע מיוחד שמתרחש ביום אחד. ולכל אורך התקופה הזו השירות בקווים לכלל הציבור מצטמצם. זה קורה גם בחודש הרמדאן וגם על כך יש התרעמות אבל ההבדל הוא שברמדאן הבעיה נוצרת בגלל פחות עבודה של נהגים ולא בגלל שנהגים ואוטובוסים מוסטים משירות לכלל הציבור לשירות לציבור מסויים.
מצד אחד אתם מתלוננים על אוטובוסים עמוסים
מצד שני - על הקצאת קווים לציבור מסוים
אז מה אתם רוצים?
לא הבנתי
 
למעלה