אלו קווים חדשים פועלים בתקופת בין הזמנים?

אוהד1110

New member
אל תחנך אותי והתבייש לך בדבריך הנתעבים, אינך ראוי להיכנס כאן

אם אתה יהודי אתה לא חייב להפגין זאת בצורה כה בוטה

שב בפינה שלך ותסתיר את זהותך פן יבולע לך!

מעניין איך אחרי הצפת שרשורי להט"ב כאן בפורום העובסק בתח"צ, אתה לא מתבייש לכתוב תגובה שכזו לבנאדם. אבדה הבושה?!
אל תחנך אותי והתבייש לך בדבריך הנתעבים, אינך ראוי להיכנס כאן
 

Ccyclist

Well-known member
קראתי פעמיים, ואני מסכים איתך על המשפט הראשון.

אם אתה יהודי אתה לא חייב להפגין זאת בצורה כה בוטה

שב בפינה שלך ותסתיר את זהותך פן יבולע לך!

מעניין איך אחרי הצפת שרשורי להט"ב כאן בפורום העובסק בתח"צ, אתה לא מתבייש לכתוב תגובה שכזו לבנאדם. אבדה הבושה?!
קראתי פעמיים, ואני מסכים איתך על המשפט הראשון.
היתרון של הפורום הזה הוא בכך שיש בו "סניפים" שונים המכירים את התח"צ מזוויות שונות.
במקביל לסניף לונדון וסניף מוסקבה יש גם סניף חרדים וסניף גאווה.
&nbsp
היחס בין המגזר החרדי בישראל והתח"צ מעניין. מצד אחד תלות גבוהה, מצד שני הגבלת התחבורה לאוכלוסיות תלויות תח"צ אחרות 60 יום בשנה. יש גם את אלמנט מקומות המגורים ומוקדי המסחר הנפרדים שישנו בארץ (המרחק הפיזי בין כיכר השבת לצומת האיקסים או כיכר ציון הוא 600 ו 700 מטרים בלבד) וזה יוצר דפוסי דרישה שונים לחלוטין.
&nbsp
בלונדון ישנן שתי קהילות חרדיות עיקריות - האחת מאד מתבדלת (גם מיהודים) בסטמפורד היל (בין קהילות אחרות, לא יהודיות), והשניה חיה בקרב שאר הקהילה היהודית (והתושבים הלא יהודים גם) בגולדרס-גרין והנדון עד אדג'וור. אין קווים שעולים בחדשות המקומיות כקווים "יהודיים" (התקשורת הכללית מתקשה להבין הבדלים פנימיים ואינני קורא את הכרוניכל) כפי שאין קווים איריים, הודיים / פקיסטניים, שחורים, מעמד-בינוני (יש שכונות מעמד בינוני מאד מוצלחות ללא תחנת תחתית שהקישור ביניהן לתחתית חייב להתבצע באוטובוס) או כל הגדרה סקטוריאלית אחרת. יש קווים לפי הגיון גאוגרפי, הגיון מסילתי או הגיון של חיבור לפי דפוסי נסיעה, ואם מתעורר דפוס כלשהו של דרישה ברור שצריך להענות לו ללא זהות הנוסעים.
&nbsp
לגבי הטענות על "הצפה":
&nbsp
שירשור התמונות עסק בתחבורה ציבורית, ובתמיכתן של מערכות התח"צ והרשויות בקהילה הלהטב"ית ב14 מדינות שונות. בכל דוגמה היה אלמנט תחבורה הציבורית - תחנה או כלי תחבורה - כך שבהחלט מדובר בנושא הפורום. לתחבורה הציבורית תפקיד חברתי ופירסומי הן בקידום פרסום מסחרי והן בתמיכה בקהילות שונות. בלונדון יש למערכת התח"צ היסטוריה רבת שנים של תמיכה בקרנבל נוטינג היל של הקהילה השחורה למשל.
&nbsp
בגלל שהסיבה להעלאת השירשור בתיזמון הזה היתה שביתה, ומשום שהעלתו ואז שביתה של "סניף גאווה" מהפורום ללא יכולת תגובה לא היתה אופציה ומשום שלא היה טעם ש"סניף גאווה" (לפחות 5 מגיבים קבועים בפורום) ישבות ללא הודעה מוקדמת עלה הרעין של "שירשור חתימה" שהוא היחיד שהיה אוף טופיק (וחבל שהידרדר לויכוחים, מי שלא רצה לחתום יכל לא להשתתף. זה פותח את הדלת להתווכח עם "שירשורי התפקדות" אחרים בפורום) , אחריו שביתה, ואחריו שירשור התח"צ+גאווה.
&nbsp
בכל מקרה אני עובד על התאמת הדיאגרמה שלי לתיכנון התורן למטרו בגוש דן.
 

alantan

New member
חברים! אין לאף אחד צורך להתבייש בזהות שלו

אם אתה דתי אתה לא חייב להפגין זאת בצורה כה בוטה
חברים! אין לאף אחד צורך להתבייש בזהות שלו
הכותב המקורי כתב אומנם בבורות שקווי הלילה משרתים רק חילונים. ניתן לבקר את טענתו, אבל לא לעניין לנסות לגרום לבן אדם להתבייש בדתיות שלו. זוהי סתירה לערכי הליברליות שאנחנו מתהדרים בהם.
 
כנראה שמעולם לא היית בירושלים, קווי הלילה משרתים אוכלוסיה

כמו שקווי הלילה משרתים רק את החילונים!
לכל מגזר מותאמים קווים אחרים!
כנראה שמעולם לא היית בירושלים, קווי הלילה משרתים אוכלוסיה
דתית ומסורתית וגם חרדית די גדולה.
 

olli3

New member
מנהל
זה אמצעי לחץ לפתיחת הסעות פרטיות באצטלה של תחבורה ציבורית.

זה מעניין מאוד את נוסעי קווים 33 ו-40
כל קיץ בתקופה הזאת שני הקווים האלה נסתמים לחלוטין בשעות מסויימות על ידי משפחות חרדיות.
זו הסיבה שפתחו את הקו הזה. לאפשר פעילות תקנית של קווים אחרים.
זה אמצעי לחץ לפתיחת הסעות פרטיות באצטלה של תחבורה ציבורית.
בדיוק כמו חלופות שנוסעות לאולמות שמחה בירושלים וקווי בין הזמנים לחופי הים וקווי תלמידים (לכלל הציבור) וקווי חיילים.
&nbsp
בזבוז תשומות מטורף שיכל לשפר משמעותית את התחבורה הציבורית הסדירה.
 
מתי יהיו קווים כאלו ליום הסטודנט ולהפגנות חילונים?

זה אמצעי לחץ לפתיחת הסעות פרטיות באצטלה של תחבורה ציבורית.
בדיוק כמו חלופות שנוסעות לאולמות שמחה בירושלים וקווי בין הזמנים לחופי הים וקווי תלמידים (לכלל הציבור) וקווי חיילים.
&nbsp
בזבוז תשומות מטורף שיכל לשפר משמעותית את התחבורה הציבורית הסדירה.
מתי יהיו קווים כאלו ליום הסטודנט ולהפגנות חילונים?
 

mister K

New member
בהופעות גדולות ואירועים קיים תגבור קווים במימון ההפקה

מתי יהיו קווים כאלו ליום הסטודנט ולהפגנות חילונים?
בהופעות גדולות ואירועים קיים תגבור קווים במימון ההפקה
השאלה היא במימון מי מופעל קו 133?
אם זה במימון עיריית בני ברק, שיהיה להם בכיף. כולי תקווה שזה לא ממומן מכספי המיסים שלנו.
 

שלום 202

Active member
לידיעתך חרדים הם אזרחי ישראל ומשלמים מיסים כחוק!

בהופעות גדולות ואירועים קיים תגבור קווים במימון ההפקה
השאלה היא במימון מי מופעל קו 133?
אם זה במימון עיריית בני ברק, שיהיה להם בכיף. כולי תקווה שזה לא ממומן מכספי המיסים שלנו.
לידיעתך חרדים הם אזרחי ישראל ומשלמים מיסים כחוק!
שמחה לחדש לך?!
 

שלום 202

Active member
דרך אגב אם אתה לא מרוצה אתה לא חייב לגור פה

בהופעות גדולות ואירועים קיים תגבור קווים במימון ההפקה
השאלה היא במימון מי מופעל קו 133?
אם זה במימון עיריית בני ברק, שיהיה להם בכיף. כולי תקווה שזה לא ממומן מכספי המיסים שלנו.
דרך אגב אם אתה לא מרוצה אתה לא חייב לגור פה
יש הרבה מדינות אחרות בעולם
 
הנה הגיעה התשובה הפטרוניסטית שמנכסת את הקביעה למה שצריך

דרך אגב אם אתה לא מרוצה אתה לא חייב לגור פה
יש הרבה מדינות אחרות בעולם
הנה הגיעה התשובה הפטרוניסטית שמנכסת את הקביעה למה שצריך
לקרות במדינה לציבור מסויים ומי שלא מתיישר לפי הקביעות הללו נשלח לעזוב את המדינה.
המדינה הזו שייכת גם למי שלא שומרים תורה ומצוות וגם הם משלמים מיסים כחוק וזכותם לדרוש למשל תחבורה ציבורית בשבת מבלי להישלח למדינות אחרות.
המדינה הזו לא קמה על מנת ששלומים 202 כאלה ואחרים ייכפו את אורח חייהם על אחרים שלא מעוניינים לחיות כמוהם.
לא רוצים לחיות כמוכם וכן רוצים לחיות במדינת ישראל.
 

mister K

New member
המדינה הזאת הוקמה על ידי מי שלא שומר תורה ומצוות

הנה הגיעה התשובה הפטרוניסטית שמנכסת את הקביעה למה שצריך
לקרות במדינה לציבור מסויים ומי שלא מתיישר לפי הקביעות הללו נשלח לעזוב את המדינה.
המדינה הזו שייכת גם למי שלא שומרים תורה ומצוות וגם הם משלמים מיסים כחוק וזכותם לדרוש למשל תחבורה ציבורית בשבת מבלי להישלח למדינות אחרות.
המדינה הזו לא קמה על מנת ששלומים 202 כאלה ואחרים ייכפו את אורח חייהם על אחרים שלא מעוניינים לחיות כמוהם.
לא רוצים לחיות כמוכם וכן רוצים לחיות במדינת ישראל.
המדינה הזאת הוקמה על ידי מי שלא שומר תורה ומצוות
ללא כל אלה שאינם שומרים תורה ומצוות, אף שומר תורה ומצוות לא היה יכול לשלוח אנשים למדינות אחרות, כי לא הייתה לו מדינה בכלל.
 

mister K

New member
כל מימון אורח החיים של האוכלוסייה החרדית הוא נטל על המדינה

זה אמצעי לחץ לפתיחת הסעות פרטיות באצטלה של תחבורה ציבורית.
בדיוק כמו חלופות שנוסעות לאולמות שמחה בירושלים וקווי בין הזמנים לחופי הים וקווי תלמידים (לכלל הציבור) וקווי חיילים.
&nbsp
בזבוז תשומות מטורף שיכל לשפר משמעותית את התחבורה הציבורית הסדירה.
כל מימון אורח החיים של האוכלוסייה החרדית הוא נטל על המדינה
מימון הקו הזה בלית ברירה הוא כסף קטן לעומת שאר הנטל.
אבל אם לא יממנו את הקו הזה, אני שנוסע בקו 40 לא אוכל להגיע הביתה כמו בן אדם. לכן אין ברירה אלא לפתוח להם קו לאור הביקוש.
 
בהחלט צריך לפתוח קווים בהתאם לביקושים הצפויים כל עוד לא מפלי

כל מימון אורח החיים של האוכלוסייה החרדית הוא נטל על המדינה
מימון הקו הזה בלית ברירה הוא כסף קטן לעומת שאר הנטל.
אבל אם לא יממנו את הקו הזה, אני שנוסע בקו 40 לא אוכל להגיע הביתה כמו בן אדם. לכן אין ברירה אלא לפתוח להם קו לאור הביקוש.
בהחלט צריך לפתוח קווים בהתאם לביקושים הצפויים כל עוד לא מפלי
מפלים לרעה אוכלוסיות אחרות.
 
בדיחת השנה :)

העלמת מיסים במגזר החרדי זאת מכת מדינה,
למה לדעתך הגמחים כל כך מצליחים?
&nbsp
אין בנאמר להכליל על חרדים שעובדים ומשלמים מיסים כחוק.
 

אורי404

New member
קו 33 גם בימים רגילים מלא

זה מעניין מאוד את נוסעי קווים 33 ו-40
כל קיץ בתקופה הזאת שני הקווים האלה נסתמים לחלוטין בשעות מסויימות על ידי משפחות חרדיות.
זו הסיבה שפתחו את הקו הזה. לאפשר פעילות תקנית של קווים אחרים.
קו 33 גם בימים רגילים מלא
בקיץ או בתקופות אחרות, כמו למשל חול המועד של פסח, כמובן בקו יש יותר נוסעים. אבל גם בימי חול רגילים בשעות אחרי הצהרים, יש נוסעים רבים בקו. אני נוסע בו ורואה את זה מקרוב.
רוצה לומר היה מוטב גם בימים רגילים לתגבר את הקו או לפתוח קו אחר טוב, שיקשר בין האזור של קניון איילון לכיוון רמת אביב והסביבה או רידינג.
 
למעלה