אלו פניה האמיתיות של התחבורה הציבורית בחיפה

מצב
הנושא נעול.

tapuzo2

New member
אלו פניה האמיתיות של התחבורה הציבורית בחיפה

אלו פניה האמיתיות של התחבורה הציבורית בחיפה
עשרות עובדי מת"ם ממתינים חלקם חצי שעה לאוטובוס בתחנה הקטנה המתאימה ל-3 אנשים.
עומדים בחוץ בשמש, בגשם, ברוח..
השר כץ לא תרצה להצטרף אליהם להמתין לקוים שלא מגיעים בזמן ובתדירות נמוכה?

 

25306yosef

New member
לשר כץ יש רכב פרטי בחינם עם נהג צמוד

אלו פניה האמיתיות של התחבורה הציבורית בחיפה
עשרות עובדי מת"ם ממתינים חלקם חצי שעה לאוטובוס בתחנה הקטנה המתאימה ל-3 אנשים.
עומדים בחוץ בשמש, בגשם, ברוח..
השר כץ לא תרצה להצטרף אליהם להמתין לקוים שלא מגיעים בזמן ובתדירות נמוכה?
לשר כץ יש רכב פרטי בחינם עם נהג צמוד
כך שתחבורה ציבורית לא מעניינת אותו כלל וגם אם היא תהיה אטרקטיבית ויעילה ביותר ותינתן לאזרחים בחינם.

השר כץ עסוק בענייני פופוליזם ובגזירת סרטים ואוהב להצטלם במצלמות של צלמי העיתונות כמו הרבה פוליטיקאים אחרים בישראל.
 

davidfainshtein

Member
מנהל


לשר כץ יש רכב פרטי בחינם עם נהג צמוד
כך שתחבורה ציבורית לא מעניינת אותו כלל וגם אם היא תהיה אטרקטיבית ויעילה ביותר ותינתן לאזרחים בחינם.

השר כץ עסוק בענייני פופוליזם ובגזירת סרטים ואוהב להצטלם במצלמות של צלמי העיתונות כמו הרבה פוליטיקאים אחרים בישראל.
 

בועז ל

New member


לשר כץ יש רכב פרטי בחינם עם נהג צמוד
כך שתחבורה ציבורית לא מעניינת אותו כלל וגם אם היא תהיה אטרקטיבית ויעילה ביותר ותינתן לאזרחים בחינם.

השר כץ עסוק בענייני פופוליזם ובגזירת סרטים ואוהב להצטלם במצלמות של צלמי העיתונות כמו הרבה פוליטיקאים אחרים בישראל.
 

נתנאל531

Well-known member
לא הייתי קורא להם 'עובדי מתם'

אלו פניה האמיתיות של התחבורה הציבורית בחיפה
עשרות עובדי מת"ם ממתינים חלקם חצי שעה לאוטובוס בתחנה הקטנה המתאימה ל-3 אנשים.
עומדים בחוץ בשמש, בגשם, ברוח..
השר כץ לא תרצה להצטרף אליהם להמתין לקוים שלא מגיעים בזמן ובתדירות נמוכה?
לא הייתי קורא להם 'עובדי מתם'
רבים מהם הם נוסעים שיעדם טירת הכרמל וסביבותיה, וביצעו החלפה מקו שהגיע מדרך פרויד או מהמטרונית.
&nbsp
נכון באמת שהתחנה משרתת כמות גדולה מאוד של נוסעים ויש להגדילה, וגם את התחנה לכיוון דרך פרויד, שהיא נקודת מעבר משמעותית לצד השני.
 

846

Active member
איך חצי שעה אם יש כל 3 דקות מטרונית?

אלו פניה האמיתיות של התחבורה הציבורית בחיפה
עשרות עובדי מת"ם ממתינים חלקם חצי שעה לאוטובוס בתחנה הקטנה המתאימה ל-3 אנשים.
עומדים בחוץ בשמש, בגשם, ברוח..
השר כץ לא תרצה להצטרף אליהם להמתין לקוים שלא מגיעים בזמן ובתדירות נמוכה?
איך חצי שעה אם יש כל 3 דקות מטרונית?
וכל 8 עד 6 דקות אוטובוס לטירת הכרמל?
 

Subi777

New member
אין שם מטרונית בכלל.

איך חצי שעה אם יש כל 3 דקות מטרונית?
וכל 8 עד 6 דקות אוטובוס לטירת הכרמל?
אין שם מטרונית בכלל.
המטרונית הגיע מכיוון חיפה ופנתה ימינה לכיוון חוף הכרמל.
&nbsp
התחנה המצולמת היא התחנה שאחרי הצומת (התחנה שבה עוצרים הקווים לטירת הכרמל ועתלית).
הנוסעים הממתינים שם הם נוסעים שירדו מהמטרונית במת"מ ועברו את הכביש כדי לתפוס אוטובוס לטירת הכרמל והסביבה.
בבקרים יש שם כמות מטורפת של נוסעים.. הרבה חיילים.
 

Subi777

New member
זה בסדר.. גם תחנות המטרונית לא נראות שונה..

אלו פניה האמיתיות של התחבורה הציבורית בחיפה
עשרות עובדי מת"ם ממתינים חלקם חצי שעה לאוטובוס בתחנה הקטנה המתאימה ל-3 אנשים.
עומדים בחוץ בשמש, בגשם, ברוח..
השר כץ לא תרצה להצטרף אליהם להמתין לקוים שלא מגיעים בזמן ובתדירות נמוכה?
זה בסדר.. גם תחנות המטרונית לא נראות שונה..
גם בהם יש ספסל אחד ותחנה אחת.. וגם שם אין הגנה ממזג אוויר קר או חם..
זה לא בעיה רק של התח"צ בחיפה.. זה בעיה כללית של התחבורה בארץ שהרציפים אפילו בתחנות מרכזיות לא ממוגנים נגד פגעי מזג אוויר.
&nbsp
גם בתחנות האוטובוס של רכבת מרכז (אלה שמחוץ למסוף 2000) שמהוות ציר תנועה מרכזי אין מספיק הגנה על הנוסעים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה