אלוף האלופים של WCW-טריפל ט'רת

pasiava

New member
אלוף האלופים של WCW-טריפל ט'רת../images/Emo38.gif

למי שלא מכיר את החוקים: במשחק אני כותב שמות של אלופי WCW שזכו בתואר יותר מפעם אחת, וכל פעם אתם בוחרים את מי להעיף. בסוף נשאר אלוף אחד, שהוא אלוף האלופים של WCW! יש לכתוב בכותרת את שמו של המתמודד שאותו אתם רוצים להעיף, ואם יש הסבר או נימוק, יש לכתוב אותו בתוכן של ההודעה. את כל שמות המתמודדים יש לשרשר להודעה זו. בפעם שעברה, היה המאבק הכי צמוד במשחק, וז הלך ממש ככה: הוגאן, הוגאן, ויידר, ויידר, ויידר, הוגאן, הוגאן, הוגאן, הוגאן, הוגאן, ויידר, ויידר, ויידר, פלייר, ויידר, ויידר, הוגאן, ויידר, הוגאן, הוגאן, ויידר... אך בסוף בהפרש של קול אחד בלבד הועף הוגאן! SO WHAT'S YOU GONNE DO HOGAN?! WE KICKED YOUR AS OUT! WHAT'S YOU GONNE DO המתמודדים הפעם: 1. ריק פלייר 2. ביג ואן ריידר 3. סטינג
 
ויידר ונשארים אם השתיים הגדולים

למרות שויידר הכי גדול אבל לא התכוונתי במובן הזה
 

pasiava

New member
ויידר

מתקרב הרגע שלו כולנו ציפינו...(או לפחות אני
)
 

pasiava

New member
כמה פעמים ראית WCW?

המשחק מתייחס לתקופה של ה-WCW. נכון שהיום פלייר גרוע, אבל זה ב-WWE. פעם פלייר היה ב-WCW, ואז הוא היה מצויין והרבה יותר טוב מהרבה מתאבקים שכיום ב-WWE. המשחק מתייחס לתקופת ה-WCW.
 

The Fman

New member
פלייר גרוע

בתור מתאבק. הוא בקושי מסוגל להרים את עצמו (טוב, הבן אדם בן 57). אבל פלייר תמיד ישאר אובר בעיניי הקהל - וגם בעיניי.
 

pasiava

New member
פלייר גרוע בגלל שהתסריטאים כותבים

לו להיות גרוע. לדעתי פלייר הוא מתאבק שיודע למכור טוב. וזה נכון שהוא מאוד אובר עם הקהל. אפילו בסמאק שנותנים מהלומות לחזה שומעים איזה WOOOOOO קטן. כתבתישפלייר גרוע התכוונתי לכך.
 

favor

New member
ויידר

שוב ריידר? למה...? כנראה מעכשיו זה כבר לא יהיה צמוד...
 
למעלה