אלון מאסק הפסיד 85 מיליארד דולר בשווי מניות טסלה

lemner40

Well-known member
מאז שנבחר עם טראמפ.
כל יום כל הליברלים שהם הלקוחות של טסלה כועסים ושונאים יותר את החברה ואותו.
 

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member

אלון מאסק הפסיד 85 מיליארד דולר בשווי מניות טסלה​

מאז שנבחר עם טראמפ.
כל יום כל הליברלים שהם הלקוחות של טסלה כועסים ושונאים יותר את החברה ואותו.
ואתה חושב שזאת בעיה? אתה מזכיר לי את הסוגד SupermanZW כשב-2022 הוא עשה טעות שלא עושים, התווכח עם אדם הרבה יותר חכם ממנו, ואמר לי שאי-אפשר לדעת מה יהיה הסוף עם אילון מאסק, האם הוא ימשיך לעלות לגדולה או יתרסק, ושאולי אני לא יודע את זה "אבל הוא הפסיד השנה 100 מיליארד דולר" 😂

רק לא מזמן כיסחתי אותו על זה:

__צילום מסך_16-3-2025_11040_www.tapuz.co.il.jpeg

עדיף שתשב, lemner40 😂
 

lemner40

Well-known member
זה נראה שזה תחילת הסוף שלו,הרי רוב השווי של טסלה הוא מהמוניטין של מאסק.
לא ממש
רוב השווי של טסלה הגיע מזה
שטסלה היתה החברה הראשונה שייצרה בייצור המוני מיליוני מכוניות חשמליות
שניתנות להשוואה למכוניות עם מנוע בעירה פנימי,
עד אז, מכוניות חשמליות היו עם ביצועים נמוכים, טווח נמוך, בעיות טעינה.
היתה מחשבה, שמכיוון שטסלה הראשונה והעיקרית, היא תקח את רוב השוק,
ותהיה החברה הגדולה בתחום המכוניות,
ככל שעובר הזמן, שאר היצרנים מקצרים את הפער בינהם לבן טסלה,
ולהם יש את כל התשתיות שאין לטסלה,
לכן גם בלי הבעיתיות של מאסק,
עוד כמה שנים טסלה תהיה עוד מתחרה מול שלל חברות אחרות, ועם שווי אחר.
דומה להם,
אין שום סיבה לשווי שהחברה היתה בו, גם אין סיבה לשווי שהיא שווה היום
היא בקלות יכולה לרדת עוד 70-90 אחוז
אין שום סיבה שטסלה תהיה שווה 800 מיליארד (אחרי ירידה של 50 אחוז)
כשפורד וגנרל מוטורס שווות 40 מיליארד
וטויוטה החברה הגדול בתחום שווה 250
 
לא ממש
רוב השווי של טסלה הגיע מזה
שטסלה היתה החברה הראשונה שייצרה בייצור המוני מיליוני מכוניות חשמליות
שניתנות להשוואה למכוניות עם מנוע בעירה פנימי,
עד אז, מכוניות חשמליות היו עם ביצועים נמוכים, טווח נמוך, בעיות טעינה.
היתה מחשבה, שמכיוון שטסלה הראשונה והעיקרית, היא תקח את רוב השוק,
ותהיה החברה הגדולה בתחום המכוניות,
ככל שעובר הזמן, שאר היצרנים מקצרים את הפער בינהם לבן טסלה,
ולהם יש את כל התשתיות שאין לטסלה,
לכן גם בלי הבעיתיות של מאסק,
עוד כמה שנים טסלה תהיה עוד מתחרה מול שלל חברות אחרות, ועם שווי אחר.
דומה להם,
אין שום סיבה לשווי שהחברה היתה בו, גם אין סיבה לשווי שהיא שווה היום
היא בקלות יכולה לרדת עוד 70-90 אחוז
אין שום סיבה שטסלה תהיה שווה 800 מיליארד (אחרי ירידה של 50 אחוז)
כשפורד וגנרל מוטורס שווות 40 מיליארד
וטויוטה החברה הגדול בתחום שווה 250
זה מה שאמרתי...

רוב השווי של הטסלה נובע ממאסק - מהאמונה ביכולת העתידית שלו.

מי שמחזיק טסלה זה כת שמאמינים ביכולת פלאית שלו.

כמו אצלנו הביביסטים.
 

lemner40

Well-known member
זה מה שאמרתי...

רוב השווי של הטסלה נובע ממאסק - מהאמונה ביכולת העתידית שלו.

מי שמחזיק טסלה זה כת שמאמינים ביכולת פלאית שלו.

כמו אצלנו הביביסטים.
רק שהאידיוט ירה לעצמו ברגל
רוב לקוחות טסלה, הם ליברלים דמוקרטים
והוא נהיה ימין קיצוני רפובליקאי
הם ימכרו את הטסלות שלהם ולא יגעו יותר בהם
כשהרפובליקאים לא יחליפו אותם.
בחודש האחרון יש ירידה של 50-70 אחוז ירידה במכירות טסלה בכל העולם.
אולי רק בישראל הימנית לא מתרגשים, אבל מראש טסלה מאד יקרה בישראל וחלק קטן.
צריך לזכור, מאסק לא המציא כלום, באף חברה
כל החברות שלו, הוקמו על ידי אחרים, ופותחו על ידי אחרים
הוא קנה אותם, זרק את המיסדים, ושיפר את החברה,
לטסלה אין שום יכולת או טכנולוגיה שלא קיימת אצל המתחרים.
 
רק שהאידיוט ירה לעצמו ברגל
רוב לקוחות טסלה, הם ליברלים דמוקרטים
והוא נהיה ימין קיצוני רפובליקאי
הם ימכרו את הטסלות שלהם ולא יגעו יותר בהם
כשהרפובליקאים לא יחליפו אותם.
בחודש האחרון יש ירידה של 50-70 אחוז ירידה במכירות טסלה בכל העולם.
אולי רק בישראל הימנית לא מתרגשים, אבל מראש טסלה מאד יקרה בישראל וחלק קטן.
צריך לזכור, מאסק לא המציא כלום, באף חברה
כל החברות שלו, הוקמו על ידי אחרים, ופותחו על ידי אחרים
הוא קנה אותם, זרק את המיסדים, ושיפר את החברה,
לטסלה אין שום יכולת או טכנולוגיה שלא קיימת אצל המתחרים.
את המודל אקס הכי נמכר שלו הוא בעצם לקח את התוכניות שלו ממי שהוא קנה את החברה...

מה שהוא יודע זה בעצם לגייס אנשים טובים שיעבדו קשה במחיר נמוך יחסית וכמובן לגייס משקיעים עם חלומות ענק.

בדו"ח האחרון לפני הנפילה הוא ממש "הזיע" לנסות לשכנע כמה שטסלה הולכת להשתפר בעתיד - כמובן שיקר.
 

פולגאר

Well-known member
רק שהאידיוט ירה לעצמו ברגל
רוב לקוחות טסלה, הם ליברלים דמוקרטים
והוא נהיה ימין קיצוני רפובליקאי
הם ימכרו את הטסלות שלהם ולא יגעו יותר בהם
כשהרפובליקאים לא יחליפו אותם.
בחודש האחרון יש ירידה של 50-70 אחוז ירידה במכירות טסלה בכל העולם.
אולי רק בישראל הימנית לא מתרגשים, אבל מראש טסלה מאד יקרה בישראל וחלק קטן.
צריך לזכור, מאסק לא המציא כלום, באף חברה
כל החברות שלו, הוקמו על ידי אחרים, ופותחו על ידי אחרים
הוא קנה אותם, זרק את המיסדים, ושיפר את החברה,
לטסלה אין שום יכולת או טכנולוגיה שלא קיימת אצל המתחרים.
אין קשר בין פוליטיקה לרכישת טסלה, מה שכתבת בתגובתך הקודמת הוא הנכון, שהם היו ראשונים, לא היו להם מתחרים ולכן המחיר היה בהתאם וכיום עם חברות הסיניות, שהוזילו באופן משמעותי את המחיר, הם יאלצו להוריד גם כמעט עד מחיר הסיניות.
השאלה היחידה שנשארת פתוחה, היא בטיחות המכוניות הסיניות וברגע שיראו שהן בטוחות, התהליך יחל במהרה וטסלה תעלה כמעט כמו המכוניות הסיניות.
 

SupermanZW

Well-known member
אין קשר בין פוליטיקה לרכישת טסלה, מה שכתבת בתגובתך הקודמת הוא הנכון, שהם היו ראשונים, לא היו להם מתחרים ולכן המחיר היה בהתאם וכיום עם חברות הסיניות, שהוזילו באופן משמעותי את המחיר, הם יאלצו להוריד גם כמעט עד מחיר הסיניות.
השאלה היחידה שנשארת פתוחה, היא בטיחות המכוניות הסיניות וברגע שיראו שהן בטוחות, התהליך יחל במהרה וטסלה תעלה כמעט כמו המכוניות הסיניות.
לא מדובר רק על הסיניות, כל המכוניות החשמליות היום זולות מטסלה, גם יפניות ואירופאיות. לאף אחד אין סיבה לרכוש טסלה, מתחריה הדביקו אותה מבחינה טכנולוגית ואין לה שום יתרון יותר. נגמרה החגיגה.
 

פולגאר

Well-known member
לא מדובר רק על הסיניות, כל המכוניות החשמליות היום זולות מטסלה, גם יפניות ואירופאיות. לאף אחד אין סיבה לרכוש טסלה, מתחריה הדביקו אותה מבחינה טכנולוגית ואין לה שום יתרון יותר. נגמרה החגיגה.
סיניות יש מבחר, לשאר לא.
קח למשל את טויוטה, יש לה רק דגם אחד חשמלי, כנ"ל ניסאן.
לרנו אין אף דגם ואין לי כוח לבדוק, אולם לרוב החברות עדיין אין אף דגם חשמלי למעט 2 אלו שציינתי.
 

SupermanZW

Well-known member

lemner40

Well-known member
אין קשר בין פוליטיקה לרכישת טסלה, מה שכתבת בתגובתך הקודמת הוא הנכון, שהם היו ראשונים, לא היו להם מתחרים ולכן המחיר היה בהתאם וכיום עם חברות הסיניות, שהוזילו באופן משמעותי את המחיר, הם יאלצו להוריד גם כמעט עד מחיר הסיניות.
השאלה היחידה שנשארת פתוחה, היא בטיחות המכוניות הסיניות וברגע שיראו שהן בטוחות, התהליך יחל במהרה וטסלה תעלה כמעט כמו המכוניות הסיניות.
המכוניות הסיניות החדשות בטוחות כמו שאר יצרניות הרכב המערביות
בשנה האחרונה רוב המכוניות הסיניות קיבלו ציונים מקסימלים,
מה שיעצור אותם להפצה בעולם
זה ענינים פוליטים,
כשקנדה וארצות הברית מעילים 100 אחוז מס על מכוניות סיניות
ואירופה 35 אחוז.
 

SupermanZW

Well-known member
המכוניות הסיניות החדשות בטוחות כמו שאר יצרניות הרכב המערביות
בשנה האחרונה רוב המכוניות הסיניות קיבלו ציונים מקסימלים,
מה שיעצור אותם להפצה בעולם
זה ענינים פוליטים,
כשקנדה וארצות הברית מעילים 100 אחוז מס על מכוניות סיניות
ואירופה 35 אחוז.
לרכבים סינים יש את אותה בעיה שיש לשאר המוצרים הסינים - אמינות. אורך החיים שלהם קצר מהותית משל מוצרים שמיוצרים במדינות מפותחות.
 

ai27

Well-known member
לרכבים סינים יש את אותה בעיה שיש לשאר המוצרים הסינים - אמינות. אורך החיים שלהם קצר מהותית משל מוצרים שמיוצרים במדינות מפותחות.
לרכבים אירופאים יש בעיית אמינות
לרכבים יפנים וקוריאנים אין

כדי להיות תחרותיים מול רכבים קוריאנים (שמותר לייבא בסין בלי מגבלות)
הסינים השתמשו בחלקים קוריאנים ופתרו את בעיות האמינות

מה שאין ברכבים אירופאים (שמגבילים יבוא רכב כדי ליצור יתרון מלאכותי)
 

חנן44

Well-known member
מאז שנבחר עם טראמפ.
כל יום כל הליברלים שהם הלקוחות של טסלה כועסים ושונאים יותר את החברה ואותו.
הוא לא הפסיד כלום
זה רק נירות
אבל אם תשים לב המניה מאד תנודתית
ויש לי הרגשה שכל פעם שהיא נופלת הוא וכמה מחבריו קונים בזול ואחר כך מוכרים ביוקר
 

ai27

Well-known member
הוא לא הפסיד כלום
זה רק נירות
ממש לא
הוא הפסיד עשרות מליארדים - בבונוסים שהוא היה אמור לקבל על עליית ערך מניה
ובהוראת בית משפט (פוליטי מאוד) - שללו ממנו
אבל אם תשים לב המניה מאד תנודתית
ויש לי הרגשה שכל פעם שהיא נופלת הוא וכמה מחבריו קונים בזול ואחר כך מוכרים ביוקר
האמת היא שיש לו רווח מכך שמחיר המניה ירד מעכשיו - בדיוק בגלל הבונוסים
הוא לא יכול לנהל את החברה
והוא לא יכול לחתום עכשיו על הסכם בונוסים חדש,
כי רוב מרצו הוא לטובת ארה"ב

אז יש למאסק אינטרס שמחירה של טסלה ילך וידעך עד שהוא יסיים את תפקידו בממשל,
יחתום על הסכם בונוסים חדש
יזניק את המניה לגבהים חדשים
ויקטוף את הרווחים
 

jackie111

Well-known member
ברגע שהממשל החדש ערבב עסקים פרטיים עם נהול
מדינה הוא גרם לגול עצמי.
מי שלא בחר בו (כ50 אחוז מהאומה) יפגע בעסקיו.
וזה ירסק את השלטון של טראמפ.
 

SupermanZW

Well-known member
ברגע שהממשל החדש ערבב עסקים פרטיים עם נהול
מדינה הוא גרם לגול עצמי.
מי שלא בחר בו (כ50 אחוז מהאומה) יפגע בעסקיו.
וזה ירסק את השלטון של טראמפ.
לא אכפת לטראמפ כי על פי החוק האמריקאי זו הקדנציה האחרונה שלו בהכרח.
 

SupermanZW

Well-known member
לטסלה כבר אין שום יתרון על מתחרותיה ורכביה יקרים משל כל מתחרותיה, מאסק הולך לאכול אותה.
 
למעלה