ואתה חושב שזאת בעיה? אתה מזכיר לי את הסוגד SupermanZW כשב-2022 הוא עשה טעות שלא עושים, התווכח עם אדם הרבה יותר חכם ממנו, ואמר לי שאי-אפשר לדעת מה יהיה הסוף עם אילון מאסק, האם הוא ימשיך לעלות לגדולה או יתרסק, ושאולי אני לא יודע את זה "אבל הוא הפסיד השנה 100 מיליארד דולר"אלון מאסק הפסיד 85 מיליארד דולר בשווי מניות טסלה
מאז שנבחר עם טראמפ.
כל יום כל הליברלים שהם הלקוחות של טסלה כועסים ושונאים יותר את החברה ואותו.
זה נראה שזה תחילת הסוף שלו,הרי רוב השווי של טסלה הוא מהמוניטין של מאסק.מאז שנבחר עם טראמפ.
כל יום כל הליברלים שהם הלקוחות של טסלה כועסים ושונאים יותר את החברה ואותו.
לא ממשזה נראה שזה תחילת הסוף שלו,הרי רוב השווי של טסלה הוא מהמוניטין של מאסק.
זה מה שאמרתי...לא ממש
רוב השווי של טסלה הגיע מזה
שטסלה היתה החברה הראשונה שייצרה בייצור המוני מיליוני מכוניות חשמליות
שניתנות להשוואה למכוניות עם מנוע בעירה פנימי,
עד אז, מכוניות חשמליות היו עם ביצועים נמוכים, טווח נמוך, בעיות טעינה.
היתה מחשבה, שמכיוון שטסלה הראשונה והעיקרית, היא תקח את רוב השוק,
ותהיה החברה הגדולה בתחום המכוניות,
ככל שעובר הזמן, שאר היצרנים מקצרים את הפער בינהם לבן טסלה,
ולהם יש את כל התשתיות שאין לטסלה,
לכן גם בלי הבעיתיות של מאסק,
עוד כמה שנים טסלה תהיה עוד מתחרה מול שלל חברות אחרות, ועם שווי אחר.
דומה להם,
אין שום סיבה לשווי שהחברה היתה בו, גם אין סיבה לשווי שהיא שווה היום
היא בקלות יכולה לרדת עוד 70-90 אחוז
אין שום סיבה שטסלה תהיה שווה 800 מיליארד (אחרי ירידה של 50 אחוז)
כשפורד וגנרל מוטורס שווות 40 מיליארד
וטויוטה החברה הגדול בתחום שווה 250
רק שהאידיוט ירה לעצמו ברגלזה מה שאמרתי...
רוב השווי של הטסלה נובע ממאסק - מהאמונה ביכולת העתידית שלו.
מי שמחזיק טסלה זה כת שמאמינים ביכולת פלאית שלו.
כמו אצלנו הביביסטים.
את המודל אקס הכי נמכר שלו הוא בעצם לקח את התוכניות שלו ממי שהוא קנה את החברה...רק שהאידיוט ירה לעצמו ברגל
רוב לקוחות טסלה, הם ליברלים דמוקרטים
והוא נהיה ימין קיצוני רפובליקאי
הם ימכרו את הטסלות שלהם ולא יגעו יותר בהם
כשהרפובליקאים לא יחליפו אותם.
בחודש האחרון יש ירידה של 50-70 אחוז ירידה במכירות טסלה בכל העולם.
אולי רק בישראל הימנית לא מתרגשים, אבל מראש טסלה מאד יקרה בישראל וחלק קטן.
צריך לזכור, מאסק לא המציא כלום, באף חברה
כל החברות שלו, הוקמו על ידי אחרים, ופותחו על ידי אחרים
הוא קנה אותם, זרק את המיסדים, ושיפר את החברה,
לטסלה אין שום יכולת או טכנולוגיה שלא קיימת אצל המתחרים.
אין קשר בין פוליטיקה לרכישת טסלה, מה שכתבת בתגובתך הקודמת הוא הנכון, שהם היו ראשונים, לא היו להם מתחרים ולכן המחיר היה בהתאם וכיום עם חברות הסיניות, שהוזילו באופן משמעותי את המחיר, הם יאלצו להוריד גם כמעט עד מחיר הסיניות.רק שהאידיוט ירה לעצמו ברגל
רוב לקוחות טסלה, הם ליברלים דמוקרטים
והוא נהיה ימין קיצוני רפובליקאי
הם ימכרו את הטסלות שלהם ולא יגעו יותר בהם
כשהרפובליקאים לא יחליפו אותם.
בחודש האחרון יש ירידה של 50-70 אחוז ירידה במכירות טסלה בכל העולם.
אולי רק בישראל הימנית לא מתרגשים, אבל מראש טסלה מאד יקרה בישראל וחלק קטן.
צריך לזכור, מאסק לא המציא כלום, באף חברה
כל החברות שלו, הוקמו על ידי אחרים, ופותחו על ידי אחרים
הוא קנה אותם, זרק את המיסדים, ושיפר את החברה,
לטסלה אין שום יכולת או טכנולוגיה שלא קיימת אצל המתחרים.
לא מדובר רק על הסיניות, כל המכוניות החשמליות היום זולות מטסלה, גם יפניות ואירופאיות. לאף אחד אין סיבה לרכוש טסלה, מתחריה הדביקו אותה מבחינה טכנולוגית ואין לה שום יתרון יותר. נגמרה החגיגה.אין קשר בין פוליטיקה לרכישת טסלה, מה שכתבת בתגובתך הקודמת הוא הנכון, שהם היו ראשונים, לא היו להם מתחרים ולכן המחיר היה בהתאם וכיום עם חברות הסיניות, שהוזילו באופן משמעותי את המחיר, הם יאלצו להוריד גם כמעט עד מחיר הסיניות.
השאלה היחידה שנשארת פתוחה, היא בטיחות המכוניות הסיניות וברגע שיראו שהן בטוחות, התהליך יחל במהרה וטסלה תעלה כמעט כמו המכוניות הסיניות.
סיניות יש מבחר, לשאר לא.לא מדובר רק על הסיניות, כל המכוניות החשמליות היום זולות מטסלה, גם יפניות ואירופאיות. לאף אחד אין סיבה לרכוש טסלה, מתחריה הדביקו אותה מבחינה טכנולוגית ואין לה שום יתרון יותר. נגמרה החגיגה.
יש רנו חשמלית - רנו 5E - https://www.caranddriver.com/news/a46990975/renault-5-e-tech-ev-revealed/סיניות יש מבחר, לשאר לא.
קח למשל את טויוטה, יש לה רק דגם אחד חשמלי, כנ"ל ניסאן.
לרנו אין אף דגם ואין לי כוח לבדוק, אולם לרוב החברות עדיין אין אף דגם חשמלי למעט 2 אלו שציינתי.
המכוניות הסיניות החדשות בטוחות כמו שאר יצרניות הרכב המערביותאין קשר בין פוליטיקה לרכישת טסלה, מה שכתבת בתגובתך הקודמת הוא הנכון, שהם היו ראשונים, לא היו להם מתחרים ולכן המחיר היה בהתאם וכיום עם חברות הסיניות, שהוזילו באופן משמעותי את המחיר, הם יאלצו להוריד גם כמעט עד מחיר הסיניות.
השאלה היחידה שנשארת פתוחה, היא בטיחות המכוניות הסיניות וברגע שיראו שהן בטוחות, התהליך יחל במהרה וטסלה תעלה כמעט כמו המכוניות הסיניות.
לרכבים סינים יש את אותה בעיה שיש לשאר המוצרים הסינים - אמינות. אורך החיים שלהם קצר מהותית משל מוצרים שמיוצרים במדינות מפותחות.המכוניות הסיניות החדשות בטוחות כמו שאר יצרניות הרכב המערביות
בשנה האחרונה רוב המכוניות הסיניות קיבלו ציונים מקסימלים,
מה שיעצור אותם להפצה בעולם
זה ענינים פוליטים,
כשקנדה וארצות הברית מעילים 100 אחוז מס על מכוניות סיניות
ואירופה 35 אחוז.
לרכבים אירופאים יש בעיית אמינותלרכבים סינים יש את אותה בעיה שיש לשאר המוצרים הסינים - אמינות. אורך החיים שלהם קצר מהותית משל מוצרים שמיוצרים במדינות מפותחות.
הוא לא הפסיד כלוםמאז שנבחר עם טראמפ.
כל יום כל הליברלים שהם הלקוחות של טסלה כועסים ושונאים יותר את החברה ואותו.
ממש לאהוא לא הפסיד כלום
זה רק נירות
האמת היא שיש לו רווח מכך שמחיר המניה ירד מעכשיו - בדיוק בגלל הבונוסיםאבל אם תשים לב המניה מאד תנודתית
ויש לי הרגשה שכל פעם שהיא נופלת הוא וכמה מחבריו קונים בזול ואחר כך מוכרים ביוקר
לא אכפת לטראמפ כי על פי החוק האמריקאי זו הקדנציה האחרונה שלו בהכרח.ברגע שהממשל החדש ערבב עסקים פרטיים עם נהול
מדינה הוא גרם לגול עצמי.
מי שלא בחר בו (כ50 אחוז מהאומה) יפגע בעסקיו.
וזה ירסק את השלטון של טראמפ.
"מאסק הולך לאכול אותה".לטסלה כבר אין שום יתרון על מתחרותיה ורכביה יקרים משל כל מתחרותיה, מאסק הולך לאכול אותה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.