אלוהים, רוצים להרוג אותנו!

imirkin

New member
אלוהים, רוצים להרוג אותנו!

לפני כשעה חזרתי מעבודה ונסעתי באיילון דרום. פתאום האופנוע התחיל לברוח ימינה/שמאלה. כמעט התהפכתי... בנתיב האמצעי ישנם שקעים מאד עמוקים (יחסית) בכביש. השקעים ארוכים מאד (כמו פסים) וחוזרים כל כמה מטרים. רכב ארבעה גלגלים לא מרגיש אותם אבל אני על ה-GS הרגשתי שעוד שנייה אראה את הסבא והסבתא שלי ז"ל. מה זה אמור להיות??? זו סכנת חיים ודאית. מישהו יכול להיהרג שם! חברה, תזהרוווווווו!!!!!!!!! ומה אפשר לעשות בנידון? מי אחראי על המחדל ולמי צריך לפנות לפתרון המצב? ביי לכולם וסעו בזהירות.
 

Moo Moo

New member
אם זה אותו מקום...

אז כבר חבר פורום אחד נמרח שם עם קטנוע לפני כמה ימים
 

imirkin

New member
כן, אני זוכר

אם זה אותו מקום אז המצב לא השתנה מזה שבועיים??? זה מחדל רציני! אני אפנה אישית לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.
 

Planet X

New member
מה חדש? כולה רוצים להרוג אותנו...

עוד לא התרגלת? כבר היה פה דיון על מחירו של דם אופנוען ולידיעתך זה 0.5 שח לליטר אפילו דם של מחבל רוצח שווה יותר
 

el presidente

New member
פייייי.....קודם כל תיזהר...

אולי אלוהים קורא בפורום הזה ...שלא יתבע אותה על הוצאת דיבה. ואם אלוהים הוא אישה בת 80, שמתפקדת בתור נהגת מונית ומשלימה שעות נוספות במע"צ...ודוד שלה שוטר...אז כן..אלוהים מנסה להרוג אותנו.
 

W R X

New member
לא למדת לקורא עם סימני פיסוק?

כנראה בחרת להתעלם
 

imirkin

New member
UPDATE

הרגע שוחחתי בטלפון עם ראש עגף פניות הציבור של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים (גב' קטי לוי). ברשות לא יודעים כלום על הנושא! התבקשתי לשלוח לה מייל בנושא ועפ"י דבריה הוא יטופל במיידי. מקווה שבאמת יעשו משהו...
 

itaynn

New member
אני מקווה שדיברת עם ראש אגף

ולא ראש עגף כמו שכתבת, זה תפקיד אחר לגמרי.. יכול להיות שעבדו עליך...
 

the1wave

New member
יפה עשית ! אולי תפרסם את הטלפון

כדי שנוכל לדווח תמיד על מפגעים שכאלה .שזה בעצם כל יום וכל כביש ... אבל אחד אחד נהרוג את כולם ( אם לא יהרגו אותנו קודם ... ) .
 
למעלה