אלוהים, רוצים להרוג אותנו!
לפני כשעה חזרתי מעבודה ונסעתי באיילון דרום. פתאום האופנוע התחיל לברוח ימינה/שמאלה. כמעט התהפכתי... בנתיב האמצעי ישנם שקעים מאד עמוקים (יחסית) בכביש. השקעים ארוכים מאד (כמו פסים) וחוזרים כל כמה מטרים. רכב ארבעה גלגלים לא מרגיש אותם אבל אני על ה-GS הרגשתי שעוד שנייה אראה את הסבא והסבתא שלי ז"ל. מה זה אמור להיות??? זו סכנת חיים ודאית. מישהו יכול להיהרג שם! חברה, תזהרוווווווו!!!!!!!!! ומה אפשר לעשות בנידון? מי אחראי על המחדל ולמי צריך לפנות לפתרון המצב? ביי לכולם וסעו בזהירות.
לפני כשעה חזרתי מעבודה ונסעתי באיילון דרום. פתאום האופנוע התחיל לברוח ימינה/שמאלה. כמעט התהפכתי... בנתיב האמצעי ישנם שקעים מאד עמוקים (יחסית) בכביש. השקעים ארוכים מאד (כמו פסים) וחוזרים כל כמה מטרים. רכב ארבעה גלגלים לא מרגיש אותם אבל אני על ה-GS הרגשתי שעוד שנייה אראה את הסבא והסבתא שלי ז"ל. מה זה אמור להיות??? זו סכנת חיים ודאית. מישהו יכול להיהרג שם! חברה, תזהרוווווווו!!!!!!!!! ומה אפשר לעשות בנידון? מי אחראי על המחדל ולמי צריך לפנות לפתרון המצב? ביי לכולם וסעו בזהירות.