אלוהים ישמור

זה עוד כלום

באחת ההסתובבויות שלי ברחבי המדיה, הגעתי לקומונה/פורום שהפטיש שלה הוא חיתולים!!! ראבק אנשים מבוגרים! שמנהלים דיונים שלמים על איך הם מחתלים את עצמם על שיטות החתלה [שלהם], על זה שהם מסתובבים עם חיתולים - ולא בגלל בעיות אורולוגיות. על זה שהם מתגרים מזה שמחתלים אותם. השם ישמור - הרי בעוד כמה שנים גם ככה הם יגיעו לגיל שבו הפיליפינית תחתל אותם. זה מזכיר לי את הבדיחה שבני 80 ערכו כנס מחזורים. כשחזרו מהכנס שואלת הנכדה את סבתא שלה - נו סבתא איך היה המפגש? "היה נהדר, רק שלא זכרתי שהיו כל כך הרבה פיליפינים בכיתה שלי"
 
../images/Emo6.gif

פעם הבאת לינק לקומונה הזו - אני זוכרת כי בגללך נכנסתי גם לשם וחשכו עיניי.. לכי תדעי אולי למרות הכל אנחנו כאן או לפחות רובנו דווקא כן נורמליים.
 
עכשיו אני יכולה להצהיר בוודאות

שאני בתחילת האלצהיימר :( הגעתי למסקנה שאת נורמלית. מאוד נורמלית :)))
 
היה כזה קטע ברמזור

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח היית צריכה לראות את חפר בחיתולים ואגב..אם הקטע הגיע לרמזור אז כנראה שיש הרבה אנשים עם הקטע הזה...
 

נשקניתת

New member
הוא שומר

ועכשיו כשאנחנו יודעים היכן אתה גולש , התמונה מתבהרת מאוד ....
 

haze73

New member
יקירי

תאמין לי - התפוצצתי מצחוק. כשקראתי את הכתוב שם בקומונה הזו, קצת נזכרתי בסרט האלמותי "תעלת בלאומליך" - בעיקר על סצינת הבריחה מבית המשוגעים.
 
אל דאגה, בשבוע הבא (היכונו!!!!!!)

אני פותחת קומונה פרו-סוציאליזם-פסבדו-אירופית בהשפעה-אסיאתית-טראסצנדנטאלית-ניאו-אנרכיסטית-אנאלית-ואגינאלית-קוסמופוליטית-נון קונפורמיסטית. מי שירצה לכתוב בה יצטרך לעבור מבדקים של המועצה הלאומית למניעת תאונות בשילוב עם השב"כ והרשות לצרכנות. יהיה שווה
 
למעלה