אלוהים. השאלה הגדולה. אפשר לומר.

אלוהים. השאלה הגדולה. אפשר לומר.

אני מאמינה באלוהים שיצרתי לעצמי... לווא דווקא באלוהים של היהדות, או בכלל הדתות השונות בעולם. אני חושבת שזה האלוהים הכי טובה. בזמן האחרון, אני גם מרגישה אליה קשר מאד חזק, והיא מוסרת לי דברים דרך חלומות נבואתיים ודרך האינסטינקטים שלי והרגשות שלי. אתם חושבים שיש דרך לתקשר איתה מעבר למסרים שאני מקבלת?
 

bios

New member
ברוכה הבאה!

קודם כל, האלוהים שאת מדברת עליה נשמעת לי מאוד דומה לאלוהים בספרי "שיחות עם אלוהים". לגבי התקשור - מה רע בדרכים שאתן מתקשרות אחת עם השנייה? זה הרבה יותר ממה שרוב האנשים מצליחים
וקצת יותר לעניין - אני חושב שיש אינספור דרכים לתקשר עם אלוהים. בספרים שבסדרה תוכלי למצוא כמה, כמו לשים לב אפילו ל"צירופי המקרים" הכי קטנים בחיים. בהצלחה!
 

nehtab

New member
"שמע ישראל, ה' אלוקינו, ה' אחד!"

זה טוב שאת מרגישה קשר חזק עם אלוקים אבל יחד עם זה זה מאוד חשוב שזה יהיה כן אלוקים של היהדות או איך שתרצי לקרוא לזה. כתבת "אני מאמינה באלוקים שיצרתי לעצמי" - יש אלוקים אחד יחד ומיוחד והוא האלוקים שאנחנו צריכים להאמין בו וזה האלוקים שנתן לנו את התורה והמצוות והוא אוהב כל יהודי אהבה גדולה ועצומה. כתבת ש"היא מוסרת לי דברים דרך חלומות נבואתיים ודרך האינסטינקטים שלי והרגשות שלי", אני לא יודעת בדיוק אבל לפי דעתי לא כדאי לך לייחס לכך חשיבות. כיום סרה הנבואה ונאמר "חלומות שווא ידברון", יכול להיות שה' מוסר לך דברים בכל מיני דרכים אבל לפי דעתי זה לא מדוייק, כי איך שאני יודעת לא נראה לי שקורים דברים כאלה. יש דרך מצויינת מאוד מאוד לתקשר עם אלוקים והיא- לדבר עם ה', דבר נפלא ביותר שלמדתי מהספרונים של חסידות ברסלב.משהו מדהים שמי שלא עושה את זה מפסיד בגדול.- לדבר עם ה'. פשוט ככה. כמו שמדברים איש אל רעהו, בשפת האם. ללכת למקום שאין שם בני אדם, ולהתחיל לבכות לפניו ולספר לו את כל מה שעובר עלינו ולבקש ממנו שיעזור לנו. התפילות האלה עושות הרבה מאוד בשמים. לתפילה יש הרבה כוח, "ותשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה". אני יכולה להעיד על עצמי שהיו לי הרבה רגעים קשים בחיים ומה שעזר לי זה אותה תפילה. אני מרגישה הקלה אחרי זה, וגם ה' עוזר. היו מקרים שאולי כבר יום אחרי שהתפללתי אני רואה ישועה. תפילות זה דבר שצריך חיזוק, גם אם תפילה אחת לא התקבלה עדיין להמשיך להתפלל ויותר חזק והתפילה הבאה בע"ה תתקבל. "אלוקים לא משיב ריקם דמעותיה של בת מלך". כל בת ישראל היא בת מלך, מלך מלכי המלכים, זכייה גדולה היא לנו. אלוקים שומע ומקשיב לנו, הוא רוצה בתפילתך. וגם אם בהתחלה זה לא נראה שמישהו מקשיב עדיין להמשיך להתפלל וביתר חוזק. ה' יודע מחשבות לב אדם ושומע ומקשיב ואוהב כל יהודי אהבה גדולה ועצומה. כל אדם צריך לקבוע לו כל יום זמן שבו הוא ידבר עם ה', אפילו כמה דקות, פשוט לדבר איתו אפילו אם אין קשיים וצרות, כמו שמדברים איש אל רעהו. זה דבר חשוב ביותר. יש עוד דרך נפלאה וחשובה מאוד לתקשר עם אלוקים והיא על ידי קיום המצוות ולימוד התורה הקדושה והיקרה מפז ומפנינים. ה' נתן לנו את התורה וציווה עלינו 613 מצוות נפלאות שהופכות את החיים שלנו לבעלי תוכן ומשמעות והופכות אותנו מבהמה לאדם. ברגע שאדם מקיים את מצוות ה' ולומד את התורה הקדושה, הלכות, ספרי קודש, קורא תהילים, שומר שבת, כשרות, הנחת תפילין לבנים במי חול,הדלקת נרות, השכנת שלום בין איש לרעהו, לסלוח למרות שפגעו בי, אהבת הזולת וכו' אז הקשר של האדם ובין אלוקיו מתבטא בצורה נפלאה ומקסימה. הרי ברגע שאדם אוהב מישהו אהבה עצומה אז הוא יעשה את כל מה שאותו אדם יצווה אוצו ויעשה זאת בשימחה ובטוב לבב, הרי זוהי תכלית בריאתו של האדם ולכך הוא נוצר, אז בודאי שהוא ישמח. ועוד כאן שה' נותן לנו כל כך הרבה דברים טובים בחסדו הגדול. באהבת ישראל ננצח, צו השעה- אהבת חינם. חייך אחי, אתה יהודי.
 
כמה אלוהות את מכירה ?

ואם את לא מכירה את כולם , אז איך אפשר לומר שהאלוה שלך לא כמו של האחרים !? הייתי רוצה לעודד אותך, שאם תרצי למצוא את האלוהים שלך באמת, מובטח לך שתמצאי אותו !
 
למעלה