מומחה לקנונית הסדר העולמי
Well-known member
כי זה מה שאתה רוצה לשמוע...אתה משכנע שצריך לקחת חיסונים, שאין חייזרים ואף אחד לא נתן להם להכנס.
כי זה מה שאתה רוצה לשמוע...אתה משכנע שצריך לקחת חיסונים, שאין חייזרים ואף אחד לא נתן להם להכנס.
מומחה אין לך הרי מה לענות, אז כאחרון העולבים בויכוחי סרק אתה מתייחס לטייפו. עם זאת אתה לא חדל מלהדהים אותי מהתעלמות מכל דבר שסותר הנחותיך, במה אתה שונה, נגיד, מקולהמליח?לא טעות שלא שמת את האות האחרונה,זה מהלחץ שאתה טועה...
ידוע שתופעת לוואי שכיחה שקיבלו דלקת בשריר הלב.
ממה נגרמה הדלקת?
אוטם בשריר הלב כתוצאה מהתקשות טסיות.
לכן לא חשבתי שזה מהחיסון.
כי כאן כלי דם נקרע.
אי לכך זה מחזק את האמינות שלי בנושא קנוניות.
שאלה מצוינת,מומחה אין לך הרי מה לענות, אז כאחרון העולבים בויכוחי סרק אתה מתייחס לטייפו. עם זאת אתה לא חדל מלהדהים אותי מהתעלמות מכל דבר שסותר הנחותיך, במה אתה שונה, נגיד, מקולהמליח?
מה ההבדל בן יהודי דתי שמתסתמך על רב שקר שהוא יעני מתקשר עם אלוהיםשאלה מצוינת,
יש את החלק של הקנוניות בו אני מאוד בטוח למשל שנתנו להם להיכנס בכוונה אני בטוח ב 99 אחוז.
דברים אחרים זה כבר הופך להיות מיינסטרים.
למשל פעם אמרו שהאליטות ישתמשו בחלקי אנוש בשביל לחיות הרבה זמן,ז"א שהתרומות איברים
האליטת דוחפות...
היום זה כבר בעיתון,מתאוריה למציאות
![]()
מאבק נגד המוות ב-26 מיליארד דולר: פרויקט האנטי-אייג'ינג של פוטין | כלכליסט
נשיא רוסיה בן ה־73 הפך את המאבק בהזדקנות לפרויקט לאומי. טיפולים גנטיים, הדפסת רקמות וגידול איברים במיני־חזירים הם רק חלק מהנושאים שמקדמים חוקרים ברוסיה במסגרת התוכנית, בניסיון להאריך את תוחלת החייםwww.calcalist.co.il
לגבי ה"אלוהים" היתרון שלי על הדתיים כאן שהם נסמכים על אנשים אחרים ואני ניסמך על תקשורים.
כאן זה כמובן עיניין של כמה אתה מפותח רוחנית,למשל מי שמפזר פירורים על המקלדת מן הסתם
פחות מפותח רוחנית ממני להבחין בין מתקשר אמיתי לבלוף...
לא, אבל אינטואיציה זה סוג של רמז שיש אלוהים.הרי לא אלוהים ולא קריון ולא אף אחד מתקשר איתך
אז הדת שלך היא בדיוק כמו כל מוסלמי או יהודי אחרלא, אבל אינטואיציה זה סוג של רמז שיש אלוהים.
היא עוזרת להרגיש דרך "רגש רוחני" מה נכון ומה לא.
וכמובן עושים הצלבות עם המציאות ועם מתקשרים אחרים.
אם זה אמת אתה אמור לקבל אותה מהרבה מתקשרים.
תאורטית כל אחד יכול לתקשר אבל מעשית אתה יודע,כל אחד בסרט שלו
ולא בהכרח דרוש לו לתקשר שיש אחרים.
הדת היא אישית.אז הדת שלך היא בדיוק כמו כל מוסלמי או יהודי אחר
המצאה חביבה, אבל אין דבר כזה ביהדות.מה ההבדל בן יהודי דתי שמתסתמך על רב שקר שהוא יעני מתקשר עם אלוהים
בוא ונגיד שהחיסון כנראה עזר למנוע את הפיכת המגיפה לחסרת שליטההנה 2 עובדות
1. 5.5 מיליארד איש קיבלו חיסון קורונה, ועוד כמה מיליארדים קיבלו שאר חיסונים
רובם הגדול בריא ולא קיבל ארוע מוחי
הם מתפקדים, חיים ועובדים
אם 2 מיליארד איש היו מקבלים בשנים האחרונות ארוע מוחי או משהו דומה
היה היגיון במה שאתה אומר
אבל הפוך המספרים מראים שרק 0.0015 מהאוכלוסיה מקבל שבץ פעם בשנה.
כלום ושום דבר.
2. אתה לא קיבלת חיסון קורונה
ואתה חולה, נכה, מסכן , חולה נפש לא מתפקד
מסקנה
חיסון קורונה הוא דבר בסיסי חשוב כדי להיות בריא ומתפק
לי אין בעיה עם זה בכלל.הזמר הטיפש יונתן רזיאל שסוגר את העיניים כדי לא לראות נשים רוקדות
![]()
יונתן רזאל הופיע עם כיסוי עיניים - כדי לא לראות נשים רוקדות בקהל
הזמר החרדי המצליח הופיע אמש בירושלים כשעיניו מכוסות במהלך שיר, הסיבה: נשים רקדו למרגלות הבמה. מהפקת המופע נמסר כי "ההחלטה לכסות את עיניו היתה החלטה אישית של הזמר. רזאל מבקש למסור כי הוא מופיע בקביעות ולאורך שנים לפני נשים ומכבד אותן". יו"ר נעמת גליה וולך הגיבה לסרטון: "זו זליגה של הקיצוניים אל...www.ynet.co.il
עכשיו אלוהים הורג אותו בגיל מאד צעיר מארוע מוחי,
שוב, אלוהים שונא יהודים דתיים
![]()
המוזיקאי יונתן רזאל בן ה-53 בסכנת חיים בעקבות אירוע מוחי - וואלה תרבות
הזמר והמוזיקאי יונתן רזאל לקה באירוע מוחי שבעקבותיו אושפז במרכז הרפואי שערי צדק בירושלים. האירוע התרחש בשבוע שעבר והבוקר (שני) מצבו החמיר, כך נודע לוואלה תe.walla.co.il
מה זה?ברוך ה' הזמר לגמרי בחיים, גם אם זקוק לרחמי שמיים עקב אירוע מוחי קשה שעבר. תפילתך ותקוותך שיבריא ויחזור לאיתנו נרשמה.
לגבי הכותרת, היא בס"ה מלמדת על אי-הבנת המנסח את העולם היהודי-תורני, אבל בזה אין חידוש מיוחד.
אין לי מושג מה זה הבוכהלטריה הזה, אבל אם את מרוצה מתגובתך, אני לגמרי איתך.מה זה?
"תפילתך ותקוותך שיבריא ויחזור לאיתנו נרשמה"
עיסוק בבוכהלטריה מתאים לך ככפפה ליד.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.