אלוהים הורג עוד בחור מאד מאד דתי

eקא זו או

Well-known member
לא טעות שלא שמת את האות האחרונה,זה מהלחץ שאתה טועה...



ידוע שתופעת לוואי שכיחה שקיבלו דלקת בשריר הלב.

ממה נגרמה הדלקת?

אוטם בשריר הלב כתוצאה מהתקשות טסיות.

לכן לא חשבתי שזה מהחיסון.

כי כאן כלי דם נקרע.


אי לכך זה מחזק את האמינות שלי בנושא קנוניות.
מומחה אין לך הרי מה לענות, אז כאחרון העולבים בויכוחי סרק אתה מתייחס לטייפו. עם זאת אתה לא חדל מלהדהים אותי מהתעלמות מכל דבר שסותר הנחותיך, במה אתה שונה, נגיד, מקולהמליח?
 
מומחה אין לך הרי מה לענות, אז כאחרון העולבים בויכוחי סרק אתה מתייחס לטייפו. עם זאת אתה לא חדל מלהדהים אותי מהתעלמות מכל דבר שסותר הנחותיך, במה אתה שונה, נגיד, מקולהמליח?
שאלה מצוינת,

יש את החלק של הקנוניות בו אני מאוד בטוח למשל שנתנו להם להיכנס בכוונה אני בטוח ב 99 אחוז.

דברים אחרים זה כבר הופך להיות מיינסטרים.

למשל פעם אמרו שהאליטות ישתמשו בחלקי אנוש בשביל לחיות הרבה זמן,ז"א שהתרומות איברים

האליטת דוחפות...

היום זה כבר בעיתון,מתאוריה למציאות



לגבי ה"אלוהים" היתרון שלי על הדתיים כאן שהם נסמכים על אנשים אחרים ואני ניסמך על תקשורים.

כאן זה כמובן עיניין של כמה אתה מפותח רוחנית,למשל מי שמפזר פירורים על המקלדת מן הסתם

פחות מפותח רוחנית ממני להבחין בין מתקשר אמיתי לבלוף...
 

lemner40

Well-known member
שאלה מצוינת,

יש את החלק של הקנוניות בו אני מאוד בטוח למשל שנתנו להם להיכנס בכוונה אני בטוח ב 99 אחוז.

דברים אחרים זה כבר הופך להיות מיינסטרים.

למשל פעם אמרו שהאליטות ישתמשו בחלקי אנוש בשביל לחיות הרבה זמן,ז"א שהתרומות איברים

האליטת דוחפות...

היום זה כבר בעיתון,מתאוריה למציאות



לגבי ה"אלוהים" היתרון שלי על הדתיים כאן שהם נסמכים על אנשים אחרים ואני ניסמך על תקשורים.

כאן זה כמובן עיניין של כמה אתה מפותח רוחנית,למשל מי שמפזר פירורים על המקלדת מן הסתם

פחות מפותח רוחנית ממני להבחין בין מתקשר אמיתי לבלוף...
מה ההבדל בן יהודי דתי שמתסתמך על רב שקר שהוא יעני מתקשר עם אלוהים
או אתה, שמתסתמך על איש מכירות שקרן שיעני מתקשר עם קריון
אותו הדבר
הרי לא אלוהים ולא קריון ולא אף אחד מתקשר איתך
 
הרי לא אלוהים ולא קריון ולא אף אחד מתקשר איתך
לא, אבל אינטואיציה זה סוג של רמז שיש אלוהים.

היא עוזרת להרגיש דרך "רגש רוחני" מה נכון ומה לא.

וכמובן עושים הצלבות עם המציאות ועם מתקשרים אחרים.

אם זה אמת אתה אמור לקבל אותה מהרבה מתקשרים.


תאורטית כל אחד יכול לתקשר אבל מעשית אתה יודע,כל אחד בסרט שלו

ולא בהכרח דרוש לו לתקשר שיש אחרים.
 

lemner40

Well-known member
לא, אבל אינטואיציה זה סוג של רמז שיש אלוהים.

היא עוזרת להרגיש דרך "רגש רוחני" מה נכון ומה לא.

וכמובן עושים הצלבות עם המציאות ועם מתקשרים אחרים.

אם זה אמת אתה אמור לקבל אותה מהרבה מתקשרים.


תאורטית כל אחד יכול לתקשר אבל מעשית אתה יודע,כל אחד בסרט שלו

ולא בהכרח דרוש לו לתקשר שיש אחרים.
אז הדת שלך היא בדיוק כמו כל מוסלמי או יהודי אחר
 

חנן44

Well-known member
הנה 2 עובדות
1. 5.5 מיליארד איש קיבלו חיסון קורונה, ועוד כמה מיליארדים קיבלו שאר חיסונים
רובם הגדול בריא ולא קיבל ארוע מוחי
הם מתפקדים, חיים ועובדים
אם 2 מיליארד איש היו מקבלים בשנים האחרונות ארוע מוחי או משהו דומה
היה היגיון במה שאתה אומר
אבל הפוך המספרים מראים שרק 0.0015 מהאוכלוסיה מקבל שבץ פעם בשנה.
כלום ושום דבר.
2. אתה לא קיבלת חיסון קורונה
ואתה חולה, נכה, מסכן , חולה נפש לא מתפקד
מסקנה
חיסון קורונה הוא דבר בסיסי חשוב כדי להיות בריא ומתפק
בוא ונגיד שהחיסון כנראה עזר למנוע את הפיכת המגיפה לחסרת שליטה
אבל היו ועדיין יש תופעות לוואי בין חמורות לקלות
לדעתי לא מספרים לנו את הכל
כל אחד שטוען נגד החיסונים צריך לבוא ולומר מה הוא היה עושה יותר טוב
כמו שאמרו בתיקים באפלה:The Truth is out There
מה שהכי מפריע לי שיש איפול על הדיונים בממשלה ובעוד מקומות,
מה יש להם להסתיר?
 

eקא זו או

Well-known member
הזמר הטיפש יונתן רזיאל שסוגר את העיניים כדי לא לראות נשים רוקדות


עכשיו אלוהים הורג אותו בגיל מאד צעיר מארוע מוחי,
שוב, אלוהים שונא יהודים דתיים

לי אין בעיה עם זה בכלל.
כל עוד הוא יוצא לעבוטד, לא מונע מנשים להגיע להופעותיו - שיכסה את עיניו, שיעטוף עצמו בגלימת הראשל"צ - מה 'כפת לנו.
עם זאת, אי אפשר שלא לגחך על האמונה הדתית הטפשית של "השגחה אישית" ועל "הגנה" מלאה בגלל שיהווה מגן על צדיקים. מאחל לו בריאות שלא ישים באל מבטחו שירפא אותו אלא ברופאים, חלקם אגב מאמינים באללה או בישו.
 

אביב 2019

Well-known member
שירו הידוע של הזמר רזאל, נהיה רלבנטי לו עצמו -
הצילני נא,הצילני נא...הציל_ני נא...
 

mיטלמן

Well-known member
ברוך ה' הזמר לגמרי בחיים, גם אם זקוק לרחמי שמיים עקב אירוע מוחי קשה שעבר. תפילתך ותקוותך שיבריא ויחזור לאיתנו נרשמה.

לגבי הכותרת, היא בס"ה מלמדת על אי-הבנת המנסח את העולם היהודי-תורני, אבל בזה אין חידוש מיוחד.
מה זה?
"תפילתך ותקוותך שיבריא ויחזור לאיתנו נרשמה"
עיסוק בבוכהלטריה מתאים לך ככפפה ליד.
 
למעלה