אלוהים הורג עוד בחור מאד מאד דתי

lemner40

Well-known member
הזמר הטיפש יונתן רזיאל שסוגר את העיניים כדי לא לראות נשים רוקדות


עכשיו אלוהים הורג אותו בגיל מאד צעיר מארוע מוחי,
שוב, אלוהים שונא יהודים דתיים

 

Harrington

Well-known member
מנהל

אלוהים הורג עוד בחור מאד מאד דתי​

ברוך ה' הזמר לגמרי בחיים, גם אם זקוק לרחמי שמיים עקב אירוע מוחי קשה שעבר. תפילתך ותקוותך שיבריא ויחזור לאיתנו נרשמה.

לגבי הכותרת, היא בס"ה מלמדת על אי-הבנת המנסח את העולם היהודי-תורני, אבל בזה אין חידוש מיוחד.
 

lemner40

Well-known member
ברוך ה' הזמר לגמרי בחיים, גם אם זקוק לרחמי שמיים עקב אירוע מוחי קשה שעבר. תפילתך ותקוותך שיבריא ויחזור לאיתנו נרשמה.

לגבי הכותרת, היא בס"ה מלמדת על אי-הבנת המנסח את העולם היהודי-תורני, אבל בזה אין חידוש מיוחד.
הוא צריך אולי רחמי רופאים ולהתחיל לאכול חזיר
זה אולי יציל אותו
אלוהים והדת הם שהורגים אותו
 

Harrington

Well-known member
מנהל
הוא צריך אולי רחמי רופאים ולהתחיל לאכול חזיר
זה אולי יציל אותו
אלוהים והדת הם שהורגים אותו
במיוחד בשבילך -
 
הזמר הטיפש יונתן רזיאל שסוגר את העיניים כדי לא לראות נשים רוקדות


עכשיו אלוהים הורג אותו בגיל מאד צעיר מארוע מוחי,
שוב, אלוהים שונא יהודים דתיים

רק תראה כמה אני לא אובססיבי לקנוניות,

תגובה ראשונה שראיתי בכתבה - החיסון - ובכלל לא חשבתי על זה.

  • יתר לחץ דם: הגורם השכיח ביותר. לחץ דם גבוה שאינו מאוזן לאורך זמן שוחק ומחליש את דפנות העורקים, עד שהם נקרעים.
  • חבלת ראש (טראומה): פגיעה פיזית בעקבות תאונה, נפילה או מכה חזקה היא סיבה מרכזית לדימום תוך-מוחי ולדימומים סביב המוח.
  • מפרצת מוחית (Aneurysm): התנפחות או חולשה בדופן של כלי דם במוח, שעלולה להימתח ולהתפוצץ.
  • מומים בכלי דם: מומים מולדים (כמו AVM) – חיבור לא תקין ומסוכן בין עורקים לוורידים במוח, המועדים לדליפות וקרעים.
  • טיפולים מדללי דם: נטילת תרופות נוגדות קרישה (כגון קומדין) עלולה להגביר משמעותית את הסיכון לדימום בעקבות חבלה קלה ואף באופן ספונטני.
  • אנגיופתיה עמילואידית מוחית: מחלה שבה חלבון בשם עמילואיד שוקע בדפנות כלי הדם במוח, מחליש אותם וגורם לנטייה לדימומים.
  • בעיות בקרישת דם: מחלות דם או כבד שונות המפחיתות את יכולת הגוף לייצר קרישי דם תקינים.
  • גידולים מוחיים: גידולים במוח (שפירים או ממאירים) עלולים להפעיל לחץ על כלי דם סמוכים או לגרום לכלי דם חדשים ופגומים לדמם.
 

lemner40

Well-known member
רק תראה כמה אני לא אובססיבי לקנוניות,

תגובה ראשונה שראיתי בכתבה - החיסון - ובכלל לא חשבתי על זה.

  • יתר לחץ דם: הגורם השכיח ביותר. לחץ דם גבוה שאינו מאוזן לאורך זמן שוחק ומחליש את דפנות העורקים, עד שהם נקרעים.
  • חבלת ראש (טראומה): פגיעה פיזית בעקבות תאונה, נפילה או מכה חזקה היא סיבה מרכזית לדימום תוך-מוחי ולדימומים סביב המוח.
  • מפרצת מוחית (Aneurysm): התנפחות או חולשה בדופן של כלי דם במוח, שעלולה להימתח ולהתפוצץ.
  • מומים בכלי דם: מומים מולדים (כמו AVM) – חיבור לא תקין ומסוכן בין עורקים לוורידים במוח, המועדים לדליפות וקרעים.
  • טיפולים מדללי דם: נטילת תרופות נוגדות קרישה (כגון קומדין) עלולה להגביר משמעותית את הסיכון לדימום בעקבות חבלה קלה ואף באופן ספונטני.
  • אנגיופתיה עמילואידית מוחית: מחלה שבה חלבון בשם עמילואיד שוקע בדפנות כלי הדם במוח, מחליש אותם וגורם לנטייה לדימומים.
  • בעיות בקרישת דם: מחלות דם או כבד שונות המפחיתות את יכולת הגוף לייצר קרישי דם תקינים.
  • גידולים מוחיים: גידולים במוח (שפירים או ממאירים) עלולים להפעיל לחץ על כלי דם סמוכים או לגרום לכלי דם חדשים ופגומים לדמם.
הנה 2 עובדות
1. 5.5 מיליארד איש קיבלו חיסון קורונה, ועוד כמה מיליארדים קיבלו שאר חיסונים
רובם הגדול בריא ולא קיבל ארוע מוחי
הם מתפקדים, חיים ועובדים
אם 2 מיליארד איש היו מקבלים בשנים האחרונות ארוע מוחי או משהו דומה
היה היגיון במה שאתה אומר
אבל הפוך המספרים מראים שרק 0.0015 מהאוכלוסיה מקבל שבץ פעם בשנה.
כלום ושום דבר.
2. אתה לא קיבלת חיסון קורונה
ואתה חולה, נכה, מסכן , חולה נפש לא מתפקד
מסקנה
חיסון קורונה הוא דבר בסיסי חשוב כדי להיות בריא ומתפק
 
חיסון קורונה הוא דבר בסיסי חשוב כדי להיות בריא ומתפק
לא טעות שלא שמת את האות האחרונה,זה מהלחץ שאתה טועה...

. 5.5 מיליארד איש קיבלו חיסון קורונה, ועוד כמה מיליארדים קיבלו שאר חיסונים
רובם הגדול בריא ולא קיבל ארוע מוחי
הם מתפקדים, חיים ועובדים
אם 2 מיליארד איש היו מקבלים בשנים האחרונות ארוע מוחי או משהו דומה
היה היגיון במה שאתה אומר

ידוע שתופעת לוואי שכיחה שקיבלו דלקת בשריר הלב.

ממה נגרמה הדלקת?

אוטם בשריר הלב כתוצאה מהתקשות טסיות.

לכן לא חשבתי שזה מהחיסון.

כי כאן כלי דם נקרע.


אי לכך זה מחזק את האמינות שלי בנושא קנוניות.
 

פולגאר

Well-known member
ז
לא טעות שלא שמת את האות האחרונה,זה מהלחץ שאתה טועה...



ידוע שתופעת לוואי שכיחה שקיבלו דלקת בשריר הלב.

ממה נגרמה הדלקת?

אוטם בשריר הלב כתוצאה מהתקשות טסיות.

לכן לא חשבתי שזה מהחיסון.

כי כאן כלי דם נקרע.


אי לכך זה מחזק את האמינות שלי בנושא קנוניות.
זה גם יכול לקרות מהתאמצות בשירותים.
 

lemner40

Well-known member
למה שיתאמץ שם?
יש טעות בסיסית בתזונה שאנשים חושבים שאם יש להם עצירות הם צריכים לאכול יותר סיבים, יותר ירקות
כל המחקרים בנושא הראו הפוך
סיבים גורמים לעצירות
תחשוב על צינור מלא בעשב,
אם למישהו יש עצירות הוא צריך להגדיל צריכת נוזלים וצריכת שומן.
פשוט.
 
יש טעות בסיסית בתזונה שאנשים חושבים שאם יש להם עצירות הם צריכים לאכול יותר סיבים, יותר ירקות
כל המחקרים בנושא הראו הפוך
סיבים גורמים לעצירות
תחשוב על צינור מלא בעשב,
אם למישהו יש עצירות הוא צריך להגדיל צריכת נוזלים וצריכת שומן.
פשוט.
נשמע לי הגיוני,סיבים הכוונה שמערכת העיכול תעבוד טוב יותר אם חסר.

אין קשר ספציפי ליציאות.
 
יש טעות בסיסית בתזונה שאנשים חושבים שאם יש להם עצירות הם צריכים לאכול יותר סיבים, יותר ירקות
כל המחקרים בנושא הראו הפוך
סיבים גורמים לעצירות
תחשוב על צינור מלא בעשב,
אם למישהו יש עצירות הוא צריך להגדיל צריכת נוזלים וצריכת שומן.
פשוט.
רק חבל שאתה כה יהיר וכמובן טועה!
בוודאי שירקות ופירות עוזרים ליציאות, כמו למשל סלק, שזיפים ואף אבטיח ועוד ... |אקדמאי| -
 
סיבים יש גם בלחם מלא וגם בתפוח שעושה עצירות.
חמור קופץ בראש?
תפוח מכיל כמות גבוהה של פקטין, שהוא סוג של סיב מסיס במים התורם לריכוך הצואה -
אפשר גם חומץ תפוחים, שזוהי תרופת סבתא ידועה -
 
חמור קופץ בראש?
תפוח מכיל כמות גבוהה של פקטין, שהוא סוג של סיב מסיס במים התורם לריכוך הצואה -
אפשר גם חומץ תפוחים, שזוהי תרופת סבתא ידועה -
תפוח עוזר אם יש שלשול אז...
 

lemner40

Well-known member
לא טעות שלא שמת את האות האחרונה,זה מהלחץ שאתה טועה...
או פירורים במקלדת
היא לא חדשה
וכל דבר בעברית, אני קונה בישראל,
אז לא תמיד אני מחליף בזמן.

לגבי השאר, זה כל כך מטומטם מה שכתבת
שאתה בהחלט משכנע את כל מי שקורא את מה שאתה כותב
אתה משכנע שצריך לקחת חיסונים, שאין חייזרים ואף אחד לא נתן להם להכנס.
 

eקא זו או

Well-known member
או פירורים במקלדת
היא לא חדשה
וכל דבר בעברית, אני קונה בישראל,
אז לא תמיד אני מחליף בזמן.

לגבי השאר, זה כל כך מטומטם מה שכתבת
שאתה בהחלט משכנע את כל מי שקורא את מה שאתה כותב
אתה משכנע שצריך לקחת חיסונים, שאין חייזרים ואף אחד לא נתן להם להכנס.
קראתי לאחרונה מאמר דעה של איזה פיזיקאי שטען שפשוט בלתי אפשרי שיגיעו לכאן חייזרים, בטח על פי חוקי הפיזיקה והאסטרונומיה המוכרים כיום.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
קראתי לאחרונה מאמר דעה של איזה פיזיקאי שטען שפשוט בלתי אפשרי שיגיעו לכאן חייזרים, בטח על פי חוקי הפיזיקה והאסטרונומיה המוכרים כיום.
טענה אידיוטית בדיוק כמו לחפש חיים על 'כדורים' אחרים על בסיס מה שבני אנוש בכדור הזה זקוקים לו כדי להתקיים (למשל מים). וכי מ(י)שהו מחייב שגם חייזרים זקוקים למים? ואולי הם חיים באמצעות חול דווקא? אותו כנ"ל כאן לגבי הטענה הזאת. יכול להיות שהיא לגמרי נכונה, אבל היא אומרת בדיוק אפס ושום דבר על ההיתכנות להגעת חייזרים לכדור הארץ.
 
למעלה