אלוהים-האנשים לא לומדים..!!!

האנשים כן למדו מהטעויות..

לא באמת הייתם רוצים לראות את "טעות קייסי" חוזרת על עצמה,נכון?
 
אם הייתי מקבל שקל

על כל פעם שהזכרת "קייסי" ו-"טעות" באותו משפט, היה לי עכשיו בדיוק.... 5 לא שיש לי בעייה עם זה כן...
 
אתה יודע מה זה "טעות קייסי"

כי אם אני הייתי מקבל שקל על כל פעם שהייתי שומע את זה,היום הייתי מחלק הלוואות לאברמוביץ'.
 
די כבר עם הטעות קייסי הזאת

בשביל מגן שמאלי מחליף חלש לא משלמים 60 אלף דולר. במקומו יכול לעלות מגן מוכשר מהנוער ואז אולי גם נגלה שחקן טוב,מה שלא נמצא בגרייב.
 

Omri Sultana

New member
אז אתה מעדיף את גרייב?

באמת שקשה למצוא מגינים טובים היום, אבל לדעתי, אם כבר, עדיף היה לשאיר את קייסי במקום להביא את גרייב. מסכים איתך שצריכה להיות תחרות על ההרכב, וחיים מקבל המון מוטיבציה כי הוא יודע מה טעות יכולה לעשות לו, אבל גרייב עדיין פשוט לא מתאים לנו. פשוט לא.
 
אז מי כן?

למה אתם בטוחים שמגן שמאלי מהנוער יהיה יותר טוב מגרייב(ואל תענו לי תשובות כמו:כי כל אחד יכול להיות יותר טוב מגרייב,או כי השחקנים מהנוער עדיפים תמיד). תאכלס..אין תשובה לשאלה,משמע שגרייב צריך להשאר.
 

Omri Sultana

New member
לא אמרתי נוער

לצערי, הטעות נעשתה וקייסי כבר שוחרר. להחזיר אותו, בטח לא נעשה את זה. אבל נגד בית''ר במחזור הראון, למשל, ראית שהוא, להבדיל מקייסים שרץ עד לקו, פשוט מתעייף מהר ומרים כדורים מהחצי. אתה צריך להבין שאין לו כושר משחק טוב. וזה שהוא לא בהרכב ונכנס רק מדי פעם, לא כ''כ עוזרות לו. זה הורס אותו יותר אפילו. לכן, חייבים למצוא מחליף ראוי. מצאת מחליף? תשחרר אותו. אבל חשוב לחפש מחליף, כי זאת עמדה דיי חשובה, ולא ללכת ישר על מה יקרה אם קטן ילך וכאלה. כי כאן יש כבר אחד שאמור ללכת...
 
עדיין זה לא ענה לי על השאלה..

בכל מקרה ברגע שתמצא לי מחךיף ראוי יותר אני אדבר איתך..
 
מחךיף=מחליף

אחרי כמה שוטים של וודקה,אפשר להבין אותי
 

Omri Sultana

New member
למה לא ללכת על חו''ל?

פה בארץ יש מחסור ענק במגינים (גם בימין וגם בשמאל). עדיף במקום גונזאלבש למשל, שמשחק בלם, פשוט להביא מגן. זה יותר נחוץ כרגע בהגנה. זה אולי לא ישמע נכון, אבל שוב, פה בארץ צריך לדאוג למגינים. אין היום הרבה מגינים ששווים באמת משהו...
 
אבל זה אומר שאתה מוותר על ביז'ו

ולא תמיד זר זה הפיתרון,לך תמצא עכשיו מישהו מתאים לעמדה,ולך תסמוך על זה שהוא יתאקלם ויצליח לעזור לנו.
 

Omri Sultana

New member
אז אולי פשוט

לא צריך מחליף וזהו? אם לא זר, וגרייב יחסית יקר למה שהוא יכול לספק, ויש לנו מגן שמאלי הכי טוב אולי בארץ כיום, נוותר על מחליף. אני נגד גרייב, כי אני פשוט רואה שהוא לא מסוגל להוות מחליף ראוי לשווילי, בטח לא בקבוצה כמו מכבי חיפה.
 
וכאן אנחנו חוזרים על טעות קייסי!

קייסי שנה שלמה שיחק בהרכב בלי מחליף על הספסל,והרשה לעצמו לשחק כמו ילד מהשכונה שמשחק פינגפונג ולא כדורגל. מטעויות צריכים ללמוד,ולכן אסור להשאיר את מגרשווילי בלי מחליף ראוי,וגרייב מבחינתי..ובתור מגן שמאלי מחליף הוא ראוי לחלוטין.
 

Omri Sultana

New member
צודק אבל

בוא נסכם שצריכים 2 מגינים שמאליים, אבל בכל זאת אם יהיה אחד טוב מגרייב, עדיף אותו על פני נג'ואן. ואל תשכח שקייסי כבר גמר את הסוס והוא סחב שנתיים כמעט בלי היכולת הטובה שלו, לעומת שווילי שהוא רוצה להוכיח שהוא מחליף ראוי לשחקן כמו אדורם שהיה כאן שנים (והיה אהוב מאוד, עליי לפחות). כנראה אם נרצה או לא, נשאר אם גרייב. אני מקווה שלפחות הוא ישתפר, כי תסכים איתי שהוא לא כזה טוב היום... ופה, מבחינתי, נגמר העניין. שיהיה חג שמח לכולם ולילה טוב (למרות שרק אתה אבישי קורא את זה...).
 
"אם יהיה אחד יותר טוב מגרייב"

שוב אחי,תמצאו אחד יותר טוב מגרייב ואז אני אסכים שצריך לשחרר אותו,בנתיים אני לא רואה סיבה לשחרר אותו.
 
למעלה