אלוהים..באמת היה כואב לי בפי הטבעת

טלוי

New member
אלוהים..באמת היה כואב לי בפי הטבעת

שעשיתי לחרבן בשירותים עכשיו, באמת אני לא רוצה שיקרה לי שוב!!! אמרו שיעזור הוא שזיפים מיובשים אך אני לא אוהבת מה עושים??? אני לא רוצה שיהיה לי טחורים, האם זה עלול לקרות בקשר לטחורים??
 

1אמאלה

New member
לי עוזר-

תאנים מיץ תפוזים ואם ממש קשה אז שמן פראפין אבל לא בקביעות כי זה לא מומלץ.
 

טלוי

New member
מיץ תפוזים טרייה או מה? יעשה יותר

קל לחרבן או מה?? צריך ללכת לרופא ? אמרו שיש משחה...כן?
 

טלוי

New member
אה.. הבנתי על טחורים אך בינתיים שאי

שאין לי טחורים וכמובן שאני מקווה לא יהיה לי טחורים.... וגם מקווה שלא יקרה לי שוב לחרבן קשה מאוד!!!!
 

chunky

New member
סלק, קווקר+זרעי פשתן או פסיליום

סלק: תבשלי סלק במים, תקלפי אותו, תחתכי אותו ותטבלי עם שמן זית, לימון, מלחפלפל ואפשר גם קצת שום. הסלק מרכך את הצואה ומקל על היציאה שלה.אם זו בעיה חוזרת, אפשר לשים בזה חומץ ולשמור במקרר כמה חודשים ולהשתמש כשצריך. קווקר+זרעי פשתן טחונים - מסייעים לספיחת נוזלים מחוץ למעיים ובכך מרככים את הצואה ומסייעים ליציאה. אפשר לעשות דייסה. אני מוסיפה לזה , בננות קינמון ואפשר גם צימוקים או תמרים - מעדן! פסיליום: אבקה שקונים בבית מרקחת או בבתי טבע - אותו עקרון פעולה כמו של הקווקר והפשתן - אין לי מושג לגבי מגבלות בהריון. והכי חשוב - המון מים! בהצלחה!
 

happy

New member
לי עוזר יוגורט על הבוקר וטחינה ודבש

וגם לשתות המון
 
אצלי כוס קפה עובד כמו קסם ../images/Emo96.gif

... וחוץ מזה שכחתי כמה ימים לקחת את הברזל ופתאום נורא קל לחר... לא שאני ממליצה להפסיק לקחת את הברזל, אבל כנראה שהוא גורם ממש עיקרי בכל הקללה הזו של העצירות.
 

שישו1

New member
תבדקי עם הרופא שלך אולי

את יכולה לקחת כדורי ברזל אחרים שפחות גורמים לעצירות. וכמובן המון מיים וירקות עם קליפה (מלפפון וכו') ההומופטית אמרה לי שגם דלעת וגזר ובטטה מבושלים עושים טוב. וכרובית, כרוב, אפונה ושועית גורמים לגזים וכתוצאה מזה לפעמים גם לעצירות.
 
את לא צריכה לאכול את השזיפים...

כל ערב תשימי בכוס 3-4 שזיפים מיובשים במים רותחים. למחרת בבוקר, לפני שאת אוכלת, תוציאי את השזיפים מהמים, תערבבי ותשתי. גם אם זה לא טעים, אפשר לשתות מהר (כמו תרופה
) - זה עוזר פלאים! חוץ מזה, כמו שייעצו לך כאן, אולי כדאי שתנסי להחליף את כדורי הברזל - את יכולה לנסות כדורים טבעיים (soft iron) שלהם יש הרבה פחות תופעות לוואי (אבל הם יותר יקרים)
 

טלוי

New member
בנות יקרות תודה על הצעותך והצלחתי

לאכול את השזיפים יבשים בלי בעיה...בלי מים/רותחים אלא ישר לאכול אותם. ודבר שני לגבי אני לא לוקחת את הוטמינים של ברזל אלא פרנטל כרגיל... הבנתי שאני לא אוכלת את הירקות (אני לא אוהבת) ושותה רק ליטר וחצי ביום אחד ובקושי פירות שאני יכולה לאכול רק תפוח עץ ובננה... וגם אני לא אוכלת מוצרי חלב .... בבוקר חששתי ממש לעשות לחרבן אז יצא טוב והבנתי שאכלתי 4 שזיפים בלילה לפני שהלכתי לישון... מקווה שאמשיך כך... האם צריך לאכול כל הזמן שזיפים???
 
מיץ שזיפים יותר יעיל מלאכול שזיפים

כמו שהם... תנסי את המיץ על הבוקר חוץ מזה, אל תאכלי בננות - זה עושה עצירות!!!
 

nuritta

New member
ממש לא . כל בננה= יום ללא ביקור

בשירותים, אני מתה על בננות אבל אכלתי פעמיים שלוש וממש כאבה לי הבטן. אני נגמלת! עברתי ליוגורט ביו עם שמן זית!
 
למעלה