אלוהיםםםםםםםםםםםםםם הצילווווווווווווווווווווו

brain damage2

New member
אלוהיםםםםםםםםםםםםםם הצילווווווווווווווווווווו

אהאהההההההההההההההההההההההההאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
 

shani115

New member
ירדן../images/Emo24.gif

אני פה איתך..שולחת לך חיבוק ענק
קרה משהו?
 

shani115

New member
אני מרגישה בדיוק אותו הדבר

כרגע,אולי תשתי תה?אותי זה הרגיע קצת
 

brain damage2

New member
אני לא יכולה לסחוב יותר את החיים../images/Emo7.gif

אני תשושה מידי ואין לי כוחות יותר.אני רוצה שהכל יגמר כבר.
 

shani115

New member
גם אני ירדן../images/Emo201.gif

אני במצב על הפנים תנסי לשתות תה זה מרגיע אני שוקלת עם לצאת למרפסת לשבת שם קצת לנשום אוויר להירגע
 

brain damage2

New member
יצאי לנשום שתיתי וכלום לא עוזר לי.

אני מרגישה חלולה ריקה..מרגישה גוף בלי נשמה ונפש. מישהו שרק מחכה לדברים הרעים שיבואו כי זה מה שכבר רגיל..ואז שזה בא זה לא מפתיע בכלל.. כ"כ רגיל שזה עצוב.ואז אני רק מחכה ומחכה לסוף שלא מגיעה.ואני חושבת שזהו! יותר רע לא יהיה. וכמובן שהחיים מסרבים להקל עליי ומנחיתים עליי עוד דבר.ואז אני חושבת די באמת שלא יכול להיות יותר נורא! וזה לא נגמר עוד דבר ועוד...ואני נגמרת יותר ויותר ואני הופכת מבנאדם מת לבנאדם בלי נשמה שלא מרגיש יותר. כשרע זה רגיל אין רגשות יותר רק הרצון למות.
 

shani115

New member
אני כל כך מזדהה

עם ההרגשה שלך שכל מה שכתבת זה בדיוק נכון עלי תנסי ללכת לישון
 

brain damage2

New member
אין סיכוי לישון..אני לא יודעת מה לעשות עם

עצמי..ואני מתאפקת בשינים לא לחתוך! מחזיקה את עצמי כ"כ חזק! ואני חושבת מה אכפת לי בעצם לחתוך?! מה אכפת לי יותר! אבל משום מה אני לא נותנת לעצמי.
 

brain damage2

New member
אני צריכה ללכת מהמחשב להיום..אז אני מחר יכנס.

בינתים מקווה שיהיה לילה טוב!
 

shani115

New member
ליל מנוחה

לילה טוב וחלמות פז,מקווה שתרגישי טוב יותר מחר אוהבת אותך!
 

shani115

New member
כי את יודעת

שזה לא באמת יעזור,כי את לא רוצה יותר להזיק לעצמך ואת מצליחה מה שאומר שאת חזקה אני גאה בך כל כך! אולי תיראי טלויזיה בנתיים עד שתהיי עייפה ותוכלי לישון?
 

brain damage2

New member
אני לבד הייתי ולעד ישאר.

אני פה לבד בחושך מבחירה בגלל פרנויה. לעד אני ישאר לבד כי איש לא יתן שיתקרב. לעולם לא הייתי עם אף אחד כי הפחד גדול מידי. משפחה אנשים מתחילים להיסתכל עליי עקום. מה לא בסדר איתה? לא היה לה חבר אף פעם! הם לא יודעים שלעולם גם לא יהיה. הם לא יודעים שהימים שלי לא ארוכים. שאני פה ביינתים.אבל לא לתמיד. כן אני "מוזרה" כי אני לבד הייתי ותמיד יהיה. ככה זה נראה להם כי הם לא יודעים את האמת. זה פוגע בי זה מפריע לי שככה הם חושבים עליי. שאני יצור מוזר.שתמיד לבד מבחינה חבר. לעולם לא היה ולעולם לא יהיה.
 

סהר-תמיכה

Active member
מנהל
ההרגשה הזו...

שהכל חלול שעוד רגע תבוא עוד מכה שאף אחד לא מבין שרואים רק את החיצוני, לא את הפנימי שרואים שאין חבר ולא יודעים, שמאחורי ה"אין חבר" הזה מתחולל כאב עצום שהוא הרבה יותר עמוק, הרבה יותר משמעותי.... יותר מהכל, יקרה, אנחנו שומעים כמה את לבד בתוך הכאב הזה כמה את מרגישה שהאנשים מסביב לא מצליחים בשום צורה לחדור אותו לראות אותו באמת, להבין עד כמה את סובלת ועד כמה את מחפשת את ההקלה... ובתוך כל הכאב העצום הזה, אל מול הרצון הזה לחתוך, לפגוע, לשחרר יש צד שלא מרשה לך לוותר, צד שלא מאפשר לך לעשות את הפגיעה צד ששומר עליך, שמגן עליך, שעדיין רוצה, שיהיה אחרת.....שיכאב פחות...שפשוט יהיה אחרת... תרשי לנו רגע, ירדן, לדבר אל הצד הזה.. לומר לו, שאנחנו שומעים אותו בין כל הכאב העצום הזה ורוצים לבקש ממנו לא להרפות לאחוז חזק ביד שלנו, שאנחנו מושיטים אלייך, להתמסר לגמרי לחיבוק הזה שאנחנו מבקשים לחבק אותך ללחוש לך, שאנחנו איתך...שאנחנו שומעים כמה זה כואב ונורא ושאת לא לבד שם...שאנחנו שם...מלווים אותך רוצים רק להקל מעט, לאפשר לך להוציא עוד ועוד את התחושות הקשות... וגם, אולי, לחשוב יחד איתך, מה אפשר עוד לעשות, כדי שהכאב הזה מעט ירפה... ירדן. אנחנו לא חושבים שאת מוזרה..אנחנו שומעים את האמת שלך ודווקא האמת הזו שלך, גורמת לנו לרצות רק לחבק..לקרב, להיות איתך.
 

brain damage2

New member
ואוו סה"ר תודה../images/Emo201.gif

אבל אני לא חושבת תאמת שיש דרך להפחית את הכאב או שירפה מעט. אבל תודה לכם על ההתיחסות והאכפתיות.זה שאני פה כותבת ומוציאה כבר מקל מעט.
 
למעלה