אלה האנשים בראשון? עד לכאן הדרדרנו?

S L I P Y

New member
אלה האנשים בראשון? עד לכאן הדרדרנו?

לפני קצת יותר משבוע שדדו לי את האופניים (haro x2) שאני עליהם... נסעתי ליד השכונה שלי (ראשלצ) ובאו ערסים הקיפו אותי עם סכינים ובקבוקי בירה ובריזה... הורידו אותי מהאופניים (ואני לא בחור קטן) וברחו לרמת אליהו... כמובן שצלצלתי למשטרה והם אמרו שאין יותר מידי מה לעשות ואמרו שישלחו ניידת לסייר באיזור... אני וכמה חברים עשינו סיבובים רגליים (וגם באוטו) באיזור אך לא ראינו כלום... האופניים בני כחודשיים וזה ממש מבאס... לא האמנתי שיש כאלה אנשים (אפילו ערסים...) עכשיו אני מחכה למשהו מהמשטרה או אולי אני יזהה מישהו בזיהוי הפלילי בתחנה... האם יש משהו נוסף לנסות ?
 

guysc

New member
אם אתה חושב שהמשטרה תעשה משהו

אתה חי באשליות. המשטרה שמה עלינו זין אחד גדול,וכל עוד זה לא מקרה שיכול לגרום לשם רע למשטרה בעיני הציבור הרחב,כמו פירסום בעיתון או מקרה שקשור לאישיות מפורסמת,המשטרה לא תזיז את האצבע שלה. אני לא סתם מקשקש,אני אומר לך מניסיון שלי,מניסיון של אנשים שאני מכיר וגם מסיפורים. אתה מגן על עצמך,חברים שלך מגנים עליך. המשטרה לא מגנה עליך. אתה רוצה שלא יגנבו ממך? תלמד להיות אלים גם. מצער,אבל ככה המציאות בארץ ובראשון.
 

lior311

New member
לא רוצה לדרוך על היבלות אבל...

לדעתי התמונה שלך כבר לא עדכנית... הלא כן..?
 

lior311

New member
המשטרה לא תעזור...

צריך להקים ארגון של נוער נגד נוער: הוא יפעל באופן מחתרתי בסגנון מועדון קרב כזה, וכל פעם שיקרו מקרים כאלה כל הארגון יעזור ושימצאו מניאקים כאלה יפוצצו להם את האימ-אימא עד שיוכלו לאכול רק באינפוזיה. וד"א, כן אלה האנשים בראשון... אבל מתרגלים ונזהרים.
 

Bboy Angel

New member
חחח אתה חושב שזה גרוע

אני מכיר 7 אנשים ש5 ערסים באו אליהם בגשר ראשון ביום כיפורלפני כמה שנים הפילו אותם מהאופניים בחרו את ה5 הכי טובות ונסעו משם
 

lior311

New member
שטויות...

אני חטפתי סטירה ביום כיפור שיכלה להדרדר ליותר מזה (חגורות ועוד)..
 

yehuda101

New member
דרך אגב

אלא אם אתה ממש בנחיתות מספרית... 4 על 1 נניח... תגיב, אל תהיה פראייר. ערס רואה חולשה ערס מנצל חולשה. עדיף לחטוף מכות ולצאת גבר מאשר שיכו אותך כמו ילד מסכן.
 

Darkkk

New member
אם אתה חושב...

שזה ישנה במשהו אתה טועה כי אם באמת תוקם "מחתרת" שכזאת אתה חושב שהם יהיו טיפשים מספיק כדי להסתכן ולחשוף את עצמם כאן? עם כל הכבוד לא נראה לי... וכמו המשטרה לא ממש מטפלת בכל הקטע הזה של הערסים שחושבים שראשון שייכת להם הם גם לא יטפלו בעניין המחתרת וזה לא שיש להם ממש מה לעשות כנגד זה... אל תטרח להגיב- אין צורך אני אמרתי את שלי.
 

lior311

New member
מי אמר משהו על להיחשף?

כל אחד יקים לעצמו קן באזור שלו, בדומה למועדון קרב המהולל... כן כן זה סרט בסה"כ, אבל גם בסרטים יש קצת אמת ומציאות.. וחוצמזה מי שראה בערוץ 8 "חוליגנים"- זה על אותו תקן כמו מועדון קרב רק שהמטרה שלהם זה ללכת מכות ותו לא
 

Darkkk

New member
זה לא היה מכוון אלייך...

זה היה מכוון ל'שוטר' שאמר שהוא העביר את המידע הזה למשטרה...
 

yoo

New member
בוקר טוב אליהו...

רק עכשיו גילית שיש בעיר ערסוואתים מציקים? הייתי משמיד את כולם עם תותח וולקן אני אומר לך!
 

yehuda101

New member
תגובה כללית.

א. תתרחק מערסים. ב. שמעת פעם על לברוח? ג. תלמד קצת הגנה עצמית :) לדעתי האישית יש סיכוי שהם כבר מכרו את האופניים... יש מצב שהן עדיין ברמת אליהו.. אם תחפש ממש טוב.. דרך אגב יש מצב שתזהה את החבר'ה האלה כי בד"כ הם תמיד מסתובבים בחוץ.. לפעמים באזור הפארק של כרמים... ליד האנדרטה.. משתתף בצערך.
 
למעלה