אלבומים חדשים שצפויים ב-2003.

חולוני

New member
אלבומים חדשים שצפויים ב-2003.

מתוך האתר של "מוזיקה-נטו" - הרכבנו עבורכם רשימה של כל האלבומים החשובים שכבר יש מידע על יציאתם השנה. תשמחו לגלות שרדיוהד, REM, מדונה, U2, אנני לנוקס, דיידו, לורן היל ואפילו קייט בוש (בתמונה) יוציאו אלבומים חדשים! להל"ן חלק ראשון של הרשימה: בחודש מרץ 2003 ייצאו אלבומים חדשים לסלין דיון, מייסי גריי, מלאני סי, פרודיג´י, בריאן אדמס, ביונסה (מ- Destiny´s Child שגם יוציאו חדש השנה), הבנגלס, סימפלי רד, הקרדיגנס, לינקין פארק, סטפן מלקמוס, הוטי והבלואופיש, טורין ברייקס, קינג קרימזון, א-הא (בהופעה), ריאן אדאמס, מריה קארי (רמיקסים), Era (השלישי), סטראופוניקס, מולוקו, Skin (מסקאנק אנאנסי), AC/DC, Wheatus, הדנדי וורהולס, Yeah Yeah Yeahs המבטיחים, Third Eye Blind, מול היסטוריקל סוייטי השני ועוד. באפריל ייצאו, בין היתר, אלבומים חדשים לפורטיסהד, מדונה (15 לאפריל), גולדפראפ (השני), Elbow, פיט יורן, White Stripes, מיט לוף, איגי פופ, ליסה ג´רמאנו, מישל בראנץ´, ה-Cure ואוסף של הת´ר נובה. רשימת האלבומים שייצאו ממאי 2003 – במבזק הבא! במבזק הקודם, סיפרנו לכם על האלבומים החשובים שייצאו במרץ-אפריל 2003. להל"ן האלבומים שייצאו בהמשך השנה... במאי ייצאו אלבומים חדשים ל-Blur, פליטווד מק, גרנדדי, סטארסיילור, Staind, מרי ג´יי בלייג´, אופספרינג, פול סיימון, סטינג, Tears For Fears (הראשון של השניים מאז 1989), הנסון, אניגמה, מטאליקה וה-Lightning Seeds (בהשתתפות חברים ממרקורי רב וסופי אליס בקסטור). ביוני ייצאו סוף סוף חדשים ל-רדיוהד ו-אנני לנוקס (בתמונה) וגם ריקי מרטין (בספרדית), Live, U2, ג´יינס אדיקשן, הסטרוקס השני, Stone Temple Pilots ובלונדי. ספטמבר יהיה חודש עם דיסקים חדשים מקייט בוש, ננה שרי, פטבוי סלים, פטי סמית, REM (בהפקת פט מקרטי), Mogwai, האיגלס (הראשון עם חומר חדש לגמריי מאז 1979!) וארוסמית. עוד יחזרו במהלך 2003:Dido באלבום שני, Duran Duran בהרכב המקורי, Dr. Dre, אריקה באדו, N´Sync, הבקסטריט בויז, Outkast, ליז פייר (בהפקת מייקל פן), ביסטי בויז (בסוף השנה), Eels, נלי פורטאדו, גאנז אנד רוזס, לורן היל, שרה מכלכלן, ריצ´ארד אשקרופט (אוגוסט) ואפילו אוסף של רובי וויליאמס בנובמבר. יש למה לחכות! NP - Massive Attack - 100th Window - 01 - Future Proof משמיעה ראשונה, אני מריח יצירת מופת נוספת של החבר´ה מבריסטול.. האלבום הזה הולך לבלות איתי הרבה בזמן הקרוב.
 

Fish in the sea

New member
וואו

תודה על המידע חולוני. כמה דברים שווים,צריך להתחיל לאגור קצת כסף... ונוסבאום,משאלתך התגשמה.אוסף אולטימטיבי לרובי וויליאמס.
 

natural kenny

New member
טירז פור פירז! ווהווו!

תגיד, פורקיופיין, מה הסיכוי שיש לך את הראשון שלהם בטאוור? אני מאוד-מאוד רוצה אותו. משהו?
 

natural kenny

New member
תזמין, אני אגיע.:)

אני אבוא מחר, לפחות ככה זה נראה. את האוסף כבר יש לי... אחחח, יבורך אבא.
 

epitaph

New member
נראה לי שראיתי אותו בצליל בכפר סבא

ומכל האלבומים שהולכים לצאת השנה נאה לי שבסופו של דבר אני ארכוש רק שניים מהם...קרימזו והקיור.
 

PORCUPINE

New member
האלבום של הקיור

זה רק רוברט סמית´ והלהקה שמלווה אותו זה vex red לפי מה שהבנתי.
 

epitaph

New member
אבדוק את העניין לפני שאני אקנה...

אז בינתיים רק את האלבום של קרימזו...
 

PORCUPINE

New member
vex red - מאוד מאוד ../images/Emo45.gif

Start With A Strong and Persistent Desire הוא אלבום נהדר.
 

Superunknown1

New member
אפשר כבר להשיג אותו בארץ? ../images/Emo12.gif

נתניה, אממ.. דיי קורב. אני גם רוצה לקנות איזה אלבום של NIN ועוד אלבום של my ruin. יש הנחות לחברי הפורום?
 

חולוני

New member
אם אנחנו כבר בעניין של נוסטלגיה..

אז Soft Cell הוציאו השנה אלבום חדש, מישהו שמע אותו אולי?
 

Amun Ra

New member
נחמד

אלבום נחמד לא יותר מזה, החזיק אצלי לא יותר משבועים למרות שיש בו כמה קטעים טובים - Caligula Syndrome,Together Alone אבל לא מצליח להמריא לגבהים כמו האלבומים הקודמים שלהם במיוחד This last night in sodom
 
ייאו כ"כ הרבה דברים יפים!

אני מרגישה שנה מוצלחת ביותר!
np- new pornographers- letter from an occupant
 
למעלה